Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siis olen ihan solmussa ja jo niin epätoivoinen että pakko tehdä avaus. Kuka tuntisi miehiä ja outoa käytöstä. Tässä case: Tapasin miehen hänen työpaikallaan ja minun piti asioida hänen kanssaa. Hän oli heti hyvin tyly ja töykeä minua kohtaan. Otti kuitenkin minut asiakkaaseen vaikka olisi voinut vaihtaa toiselle jos niin ärsytin. No seuraavalla kerralla oli hieman ystävällisempi. Kolmannella kerralla jäi kiinni tuijottelustani kun satuinkin kääntymään niin ettei arvannut. Neljännellä kerralla kysyin että mikä on homman nimi,mutta ei selkeää vastausta ja viidennellä kerralla oli siirtänyt minut toisen asiakkaaksi ja oli järjestänyt niin ettemme edes törmää. Olen ihan että wtf?! Mikä tuota ihmistä vaivaa? Joku psykologi tarvittais :)

• ylös 1
  • alas 5

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olet hyvin haluttava nainen jonka perää miehet (myös minä) kuolaavat ja tämä ko. hemmo joka on kahden lapsen isä ja avioissa tuntee niin vastustamatonta halua kouria rintojasi ja satuttaa kosteaa tuheroasi, mutta ei halua rikkoa omaa perhettään ja ei kestä tämän takia haluttavaa seuraasi ja hakee etäisyyttä ettei palleja ala pakottamaan yli kestokyvyn ja osittain näin lienee jo käynyt.

mies.

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

No eihän kukaan voi sen miehen päänsisäisiä ajatuksia tietää...tuollaselle käytökselle voi olla mitä tahansa syitä. Miksi sun edes pitäisi saada tietää? Et ole enää hänen asiakkaansa ja move on.

Vierailija

Älä vaivaa päätäsi mokomalla. Olet ap malliesimerkki naisesta joka puhkianalysoi. Anna olla, mitä välii.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tunsitteko toisenne jo ennen ensimmäistä asiointia?

Ei tunnettu. Vaivaa tosiaan se että ensin on niin tyly ja sitten hyvä ettei syliin tuu ja sit ei mitään. Aika erikoista.. ja nämä tapaaamiset olivat pakollisia. Ei mitään minun "teen tikusta asiaa,että nähdään" ap

Vierailija

Mies tuntee olonsa epämukavaksi lähelläsi. Oletko asioidessasi jotenkin epämiellyttävä, tai liian mielistelevä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No eihän kukaan voi sen miehen päänsisäisiä ajatuksia tietää...tuollaselle käytökselle voi olla mitä tahansa syitä. Miksi sun edes pitäisi saada tietää? Et ole enää hänen asiakkaansa ja move on.

Joudun asioimaan siellä halusin tai en. Nyt on hieman kiusallista kun ei tiedä miten päin olisin. On pieni paikka joten miltei väkisin törmää,kun menee ovesta sisään.. ap

Vierailija

Miksi kiinnität huomiota täysin vieraan henkilön käytökseen? Tuskin se edes ajattelee asiaa mitenkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joudun asioimaan siellä halusin tai en. Nyt on hieman kiusallista kun ei tiedä miten päin olisin. On pieni paikka joten miltei väkisin törmää,kun menee ovesta sisään.. ap

Mieshän oli järjestänyt niin ettette törmää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies tuntee olonsa epämukavaksi lähelläsi. Oletko asioidessasi jotenkin epämiellyttävä, tai liian mielistelevä?

Olen ollut miltei yltiöasiallinen. Se onkin outoa kun en ole koskaan ollut kenenkään kanssa niin kipsissä. Ap

Vierailija

Miehellä on voinut olla huono päivä tai muu asia mielessä ekalla tapaamisella ja myöhemmin aikataulullisista tai muista kiireistä johtuen siirtänyt sut jollekin, jolla paremmin aikaa hoitaa asiaasi. Jos neljännellä kerralla oot esittänyt tuollaisen oudon kysymyksen, niin sekin voi olla syy asiakassuhteen muuttumiselle. Se, että on sattunut tuijottamaan kerran sinun suuntaasi ei tarkoita, että olisi ihastunut. Itse saatan joskus sen kummemmin ajattelematta katsoa jotakuta silmiin (tai kiinnittää huomiota) eikä kyse ole flirtistä tai ihastumisesta. Jos mies olisi sinusta kiinnostunut, hän olisi tehnyt asialle jotakin konkreettista, esim. sanonut, että lähdetkö kahville kun asiakassuhde päättyy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mieshän oli järjestänyt niin ettette törmää.

Joo nyt viimeeksi mutta kun en ole hänen listalla enää en usko että tietää koska tulen jälleen. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunsitteko toisenne jo ennen ensimmäistä asiointia?

Ei tunnettu. Vaivaa tosiaan se että ensin on niin tyly ja sitten hyvä ettei syliin tuu ja sit ei mitään. Aika erikoista.. ja nämä tapaaamiset olivat pakollisia. Ei mitään minun "teen tikusta asiaa,että nähdään" ap

Ekalla kerralla oli aamulla tunnin tapellut lapsen kanssa siitä mitkä kengät laitetaan, tokalla kerralla oli rentona kun olivat kunnolla panneet yöllä vaimon kanssa ja sitten viimeisellä kerralla sillä oli kokous, jota piti valmistella.

Vierailija

Hääkellot kumahtelevat hänen vaaleanpunaisessa sokerimaailmassaan, jonka sinä sait aikaan. Tämä on ristiriidassa todellisuuden ja sen velvotteiden kanssa ja paha mieli saa käyttäytymään tylysti. Olet hänen mielestään maailman kaunein nainen ja hän ei voi kerta kaikkiaan vastustaa hekumallista vetovoimaasi. Muuta kysyttävää?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehellä on voinut olla huono päivä tai muu asia mielessä ekalla tapaamisella ja myöhemmin aikataulullisista tai muista kiireistä johtuen siirtänyt sut jollekin, jolla paremmin aikaa hoitaa asiaasi. Jos neljännellä kerralla oot esittänyt tuollaisen oudon kysymyksen, niin sekin voi olla syy asiakassuhteen muuttumiselle. Se, että on sattunut tuijottamaan kerran sinun suuntaasi ei tarkoita, että olisi ihastunut. Itse saatan joskus sen kummemmin ajattelematta katsoa jotakuta silmiin (tai kiinnittää huomiota) eikä kyse ole flirtistä tai ihastumisesta. Jos mies olisi sinusta kiinnostunut, hän olisi tehnyt asialle jotakin konkreettista, esim. sanonut, että lähdetkö kahville kun asiakassuhde päättyy.

Ok. Kiitos asiallisesta vastauksesta. Kaikilla on huonoja päiviä ja itsekin asiakaspalvelijana tiedän sen,mutta hänen käytös meni kyllä reilusti yli. Tässä ei ollut sen enempää ihastumisesta kyse. Tuollainen outo käytös vaan ihmetyttää.. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi kiinnität huomiota täysin vieraan henkilön käytökseen? Tuskin se edes ajattelee asiaa mitenkään.

Koska se oli sellaista jota en todella ansainnut täysin ventovieraalta ihmiseltä siinä tilanteessa. Ap

Vierailija

Miksi sä jumitut jonkun ventovieraan käytökseen? Kuten joku selitti, niin sillä voi olla omat syynsä käytökselleen ja ne ei liity suhun mihinkään. Korkeintaan kysymyksesi saattoi hänessä herättää ihmetystä, mutta ei välttämättä noteerannut koko asiaa. Usko pois mies ei ole sinuun ihastunut.