Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Superlahjakas 6v. Iltalehdessä

Vierailija
19.05.2016 |

http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201605190144839_

http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201605190144839_v0.shtml

Onko tuo nyt lahjakas? Opetellut tommosen rimpsun? Poika kysyi itse itseltään kysymyksen johon vastasi ja lopuksi kehuu itseään kun hän on vasta kuus.

Huomaa, että kotona hoettu pikkunapoleonin erinomaisuutta.

Tippuu korkealta kun kouluun joutuu.

Ällö.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä kukaan kateellinen ole. Uutinen on yksinkertaisesti naurettava.

Iltalehdessä yli puolet "uutisista" on naurettavia

Minusta niitä on kiva lukea, jos oikeita uutisia haluat lukea ilman viihdettä valitse joku muu lehti.

Vierailija
22/28 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä kukaan kateellinen ole. Uutinen on yksinkertaisesti naurettava.

Iltalehdessä yli puolet "uutisista" on naurettavia

Minusta niitä on kiva lukea, jos oikeita uutisia haluat lukea ilman viihdettä valitse joku muu lehti.

Juuri näin! Iltalehti ei ole mikään uutislehti vaan perustuu enemmän viihteeseen. Juttu sopi juuri iltapäivälehteen, miten näistä aina tulee poru tälläkin palstalla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä. Lapsi voi olla nk nero jossain tuossa iässä, kun opetettu jotain. Olen hmm ammattilainen, ja kun katson miten pikkumies toimii, uskon että autenttista. Lapsi oppii kun spontaania lahjakkuutta satutaan tukemaan oikein. Tämä on super analyyttinen ja keskittyvä lähteissään, ja oppinut ajattelemaan, eli opetettu, nureroin.

Ts. Ottaisin vaikka kehityshäiriö muksun .. Mutta tämä on liikkis.

Vierailija
24/28 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu lapsi hän on kyllä. Veikkaan, että omat lapseni eivät tule olemaan noin taitavia laskijoita tuossa iässä. Ihmeellisen kateellista porukkaa täällä palstalla kyllä on. Kyllähän ihmiset jakautuvat normaalijakauman mukaisesti myös älykkyydenkin osalta. Toki poika on varmasti harjoitellut paljonkin, mutta hän on myös todennäköisesti valmiiksi lahjakas. *respect*

Vierailija
25/28 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä. Lapsi voi olla nk nero jossain tuossa iässä, kun opetettu jotain. Olen hmm ammattilainen, ja kun katson miten pikkumies toimii, uskon että autenttista. Lapsi oppii kun spontaania lahjakkuutta satutaan tukemaan oikein. Tämä on super analyyttinen ja keskittyvä lähteissään, ja oppinut ajattelemaan, eli opetettu, nureroin.

Ts. Ottaisin vaikka kehityshäiriö muksun .. Mutta tämä on liikkis.

Ei jumalauta:)

Vierailija
26/28 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että lapsi on voinu ihan hyvin vanhemmiilleen tuon laskun kertoa. Vanhemmat olleet niin yllättyneitä ja ylpeitä, että käskevät kertoa sen kaikille, tulee ulkoa opeteltu fiilis kun sataan kertaan kertoo saman laskun. Eli voi oll, että on oikeasti normaalia lahjakkaampi tai sitten ei. Mutta söpö poika ja vanhemmat varmasti ylpeitä lapsestaan niin kun kuuluu ollakin.

Vierailija
27/28 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakkaat lapset ovat hauskoja ja ihania. Heidän esittelemisensä iltapäivälehtien sivuilla ei ole.

Miettikääs, kun tuo poika kasvaa ja menee kouluun.. no, ainakin silloin, kun itse aloitin ala-asteen (1980-luvulla) olisi turpakeikka ollut taattu ensimmäisen syyslukukauden aikana "palkkana" tuollaisesta esiintymisestä. Toivottavasti tässä asiassa nykylapset ovat fiksumpia kuin 70-80 -luvuilla syntyneet.

Vierailija
28/28 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Lahjakkaat lapset ovat hauskoja ja ihania. Heidän esittelemisensä iltapäivälehtien sivuilla ei ole.

Miettikääs, kun tuo poika kasvaa ja menee kouluun.. no, ainakin silloin, kun itse aloitin ala-asteen (1980-luvulla) olisi turpakeikka ollut taattu ensimmäisen syyslukukauden aikana "palkkana" tuollaisesta esiintymisestä. Toivottavasti tässä asiassa nykylapset ovat fiksumpia kuin 70-80 -luvuilla syntyneet.

Kyllä muuten onneksi yleensä ovatkin. Itsekin 80-luvun koululapsena olen suorastaan pelännyt, miten poikieni joihinkin "outoihin" kiinnostuksenkohteisiin suhtaudutaan koulussa ym., mutta ei mitään ongelmaa! Lapsi, joka tietää kaiken sienistä on vain kiintoisa. Jossain asioissa maailma on oikeasti mennyt parempaan suuntaan.