Ihanaa päästä miehen kans kahdestaan reissuun! Matka varattu nyt!
Extempore idea! Kiitos molemmat mummut ja toinen pappa jotka mielellään hoitavat lapsia sen aikaa! Olen niin happy!
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Itsekästä. Ei mulla muuta.
Kyllä, juuri niin! Ja tuollainen terve itsekkyys on hyvä!
Minusta on ihan ok, että vanhemmat matkustavat kahdestaan.
Mutta toivoisin myös, että ihmiset voivat nähdä hyvänä ratkaisuna myös sen, että vanhemmat haluavat matkustaa koko perheen kera, ja hoitavat parisuhdettaan muulla tavalla.
Molempi parempi.
Inhottavan katkeroituneita ja ahdistuneita kommentteja osalla täällä.. Minkäkhöhänlaista leppoisaa ja hauskaa laatuaikaa heidän arkensa keskellä vietetään?
Kerrohan vielä ap oma ikäsi ja lastenne iät. Ja kuinka pitkästä reissusta on kyse.
Olet saanut paljon tukea täällä ja me muutamat lyttääjät kuraa päälle.
Nimimerkillä: Yksi yö per ikävuosi...
Vierailija kirjoitti:
Olin itse se lapsi, joka otettiin aina ja kaikkialle mukaan, eikä myöskään päästetty kotoa minnekään. Kun olin parikymppinen, äiti tuli marttyyrinä vonkumaan, että en ole tainnut koskaan tajuta, että vanhemmillakin on seksielämää ja että olen pilannut sen olemalla heidän kanssaan aina. Ehkä nuo syyllistäjät tekevät saman sitten kun omat lapsensa ovat isoja.
Ihanaa matkaa!
No sinulla on sitten vain ollut tyhmä mutsi. Ei tuollaista avata lapselle.
Se että äitisi on toisessa ääripäässä ei tarkoita että se toinen ääripää on hyvä. Tyyliin lapset mummolla hoidossa useita viikonloppuja kuukaudessa (etenkin jos kyse pk-ikäisistä!) tai häivytään miehen kanssa rantalomalle viikoksi, kun lapset ovat kovin pieniä. Sori, mutta silloin vanhemmat ovat joko itsekkäitä ja/tai kovin nuoria.
Kysyttiinkö teiltä omia näkemyksiä tai kokemuksia? Sinä joka jankkaat perheen yhteisestä ajasta, etkö koskaan päästä lapsiasi yökylään, leirille, mummolaan? Vaaditko sairaalaan perheesi mukaan koska yhteinen aika?