Ihanaa päästä miehen kans kahdestaan reissuun! Matka varattu nyt!
Extempore idea! Kiitos molemmat mummut ja toinen pappa jotka mielellään hoitavat lapsia sen aikaa! Olen niin happy!
Kommentit (87)
Tämä on aina ihan hyvä aihe saada kiivas keskustelu :D
Kiitos nautitaan! Kreetalle mennään! Ajatus syntyi ihan pari päivää sitten. 2 puhelua ja sen jälkeen matkan varaus. Kesäkuussa lähdetään. -ap
Miksi ette halua ottaa myös lapsia mukaan nauttimaan aurinkolomasta? Hekin varmaan haluaisivat lämpimään polskimaan uima-altaaseen. Ymmärräisin paremmin, jos olisitte menossa kaupunkilomalle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette halua ottaa myös lapsia mukaan nauttimaan aurinkolomasta? Hekin varmaan haluaisivat lämpimään polskimaan uima-altaaseen. Ymmärräisin paremmin, jos olisitte menossa kaupunkilomalle.
Siksi koska nyt on meidän vanhempien vuoro lähteä kahdestaan. Lasten kanssa olemme olleet rantalomalla jo 2x pelkästään viime vuoden aikana ja useita kertoja aiemminkin. -ap
On kiva, kun vanhemmat haluaa olla lastensa kanssa. Matkustella ja viettää aikaa.
Meillä eka (3 yötä) matka ilman lapsia oli Roomaan, kun molemmat lapset oli yli 8 v.
Ei olla haluttu aiemmin. Ja lasten kanssa on matkusteltu paljon. 
Vierailija kirjoitti:
Joo meilläkin lapset haluais vaikka ja mitä mutta on opetettu ne siihen ettei aina saa haluamansa.
Minusta tuo on ihan hyvä juttu, jos lapset ovat olleet muutenkin paljon isovanhempien kanssa.
Itselle valitettavasti tuli niin kova ikävä lastani, että pilasin vähän toistenkin loman .
Mutta hyvä kuitenkin, ei ollut sitten ripari ihan eka viikon ero kuitenkaan.
Kuulostaa ihanalta! Tunnen jopa kateutta. Tarkoitus olisi itsekin päästä vielä loppukesästä aikuisten reissuun. Katsotaan, antaako talous periksi, kun kesäkuuksi lähdetään reissuun koko perhe. Mukavaa lomaa teille!
Itse kyllä tuntisin piston sydämmessäni, kun näkisin miten muiden turistien lapset pitävät hauskaa ja nauttivat koko perheellä lomailusta. En ole koskaan kokenut, että tarvitsisin lomaa kahdestaan miehen kanssa (siis lomaa omista lapsista). Niin kauan kun haluavat lähteä mukaan, niin mennään yhdessä. Muutaman vuoden päästä ovat jo niin vanhoja, etteivät ehkä enää halua.
Miten voi olla niin vaikeaa iloita toisen puolesta jos toinen on onnellinen? Aivan sama mitä mieltä itse on asiasta. Ei voi jumankauta käsittää.
Superihanaa matkaa teille!
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä tuntisin piston sydämmessäni, kun näkisin miten muiden turistien lapset pitävät hauskaa ja nauttivat koko perheellä lomailusta. En ole koskaan kokenut, että tarvitsisin lomaa kahdestaan miehen kanssa (siis lomaa omista lapsista). Niin kauan kun haluavat lähteä mukaan, niin mennään yhdessä. Muutaman vuoden päästä ovat jo niin vanhoja, etteivät ehkä enää halua.
Minä en tunne pistoa sydämessäni. Varmasti jossain vaiheessa viikon lopulla ikävä iskee mutta ollaan ennenkin oltu miehan kans ilman lapsia reissussa ja nautittu täysin siemauksin. Täällä hetkellä mulla on suurempi ikävä mun miestäni kuin lapsiani, kun yhteinen aika hänen kanssaan on ollut vähissä, joten kahden keskinen loma tekee kiireellisen ja työntäyteisen  talven jälkeen erittäin hyvää!
Matkustamme perheenä paljon ja pääasiassa lasten kesken mutta nyt näin päin! -ap
Miksi ihmeessä ap:n miehineen tarvitsisi syyllisyyttä potea jos omat lapsetkin pääsee usein etelänlomille? Eri asia jos ne ei pääsis koskaan. Onnea ap, nauti!
 Itse pääsin viime vuonna ekan kerran miehen kanssa kahdestaan reissuun (lapset 4 ja 7) ja kyllä oli hyvä matka! Ikävä näkyi lähinnä siinä et ostettiin lapsille muhkeat tuliaiset (tsekkaa Kreetalla Jumbo-lelukauppa jos lähelle ketjun liikettä satutte, hyvät valikoimat ja halpa!) Lapset muistelee niitä tuliaisia vieläkin ja isompi kysyi just menettekö te isän kanssa joskus taas matkalle :) Niistä oli myös jännää olla pitkään mummolassa, vaikka tykkäävät toki hurjasti yhteisistä etelänmatkoista ja innolla odotetaan koko perhe tämän kesän yhteistä Kreikan-matkaa. 
Se on lastenkin etu, kun vanhemmat viihtyvät yhdessä ja häipyvät jonnekin joskus ihan vain kahdestaan! Eri asia olisikin, jos lapset eivät koskaan pääsisi mukaan.
Ja kiitos teille toivottajille! Nautimme kyllä, joka osa-alueella..! 😊
-ap
Mekin lähdetään. Nyt mietin pitäisikö tehdä siitäkin oma aloitus.
Minä varasin matkan Singaporeen. Mies jää pariksi viikoksi lasten kanssa kun minä suuntaan lokakuussa unelmalomalle.
Kun äiti voi hyvin, voi koko perhe hyvin. Ja tämä äiti voi hyvin, kun saa nauttia vapaudesta suurkaupungissa. Koko perhe hyötyy.
Vierailija kirjoitti:
VARATUN kanssa reissuun?
Nii-i... Ajatella... Ap se vaan lähtee varattuna reissuun varatun miehen kanssa. On maailma mennyt kummaksi.
Nauttikaa ja pitäkää hauskaa!