Ihanaa päästä miehen kans kahdestaan reissuun! Matka varattu nyt!
Extempore idea! Kiitos molemmat mummut ja toinen pappa jotka mielellään hoitavat lapsia sen aikaa! Olen niin happy!
Kommentit (87)
Olemme olleet naimisissa 20 vuotta onnellisesti. Joka vuosi olemme tehneet muutaman risteilyn ja pari lomamatkaa kahden kesken sekä joitakin koti/mökkiviikonloppuja. Lastemme isovanhemmat haluavat pitää heitä luonaan ja lapset ja jopa teinikin haluavat mennä mummuloihin.  Onnelliset vanhemmat, isovanhemmat ja lapset.
Tottakai matkustelemme myös perheenä, mutta laatuaika puolison kanssa on myös tärkeää.
Tuntuu siltä, että ne joilla ei ole lapsilleen mitään hoitopaikkaa, kärkkäimmin arvostelevat lapsivapaita viikonloppuja ja matkoja. Entisaikaan kaupunkilaislapset saatettiin lähettää koko kesäksi sukulaisiin maalle tai kesäsiirtoloihin. Ei lapsi ole mikään kuningas, jonka ehdoilla syödään, nukutaan, valvotaan ja lomaillaan siihen asti kunnes hän tulee täysi-ikäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Olemme olleet naimisissa 20 vuotta onnellisesti. Joka vuosi olemme tehneet muutaman risteilyn ja pari lomamatkaa kahden kesken sekä joitakin koti/mökkiviikonloppuja. Lastemme isovanhemmat haluavat pitää heitä luonaan ja lapset ja jopa teinikin haluavat mennä mummuloihin. Onnelliset vanhemmat, isovanhemmat ja lapset.
Tottakai matkustelemme myös perheenä, mutta laatuaika puolison kanssa on myös tärkeää.Tuntuu siltä, että ne joilla ei ole lapsilleen mitään hoitopaikkaa, kärkkäimmin arvostelevat lapsivapaita viikonloppuja ja matkoja. Entisaikaan kaupunkilaislapset saatettiin lähettää koko kesäksi sukulaisiin maalle tai kesäsiirtoloihin. Ei lapsi ole mikään kuningas, jonka ehdoilla syödään, nukutaan, valvotaan ja lomaillaan siihen asti kunnes hän tulee täysi-ikäiseksi.
Kyllä. Aika puolison kanssa on tärkeää. Mutta on myös täysin mahdollista, että parisuhdeaikaa vietetään ilman, että lähdetään pois lasten luota. Eikä se tarkoita, että lapset olisivat pomoja. Ihmiset ovat erilaisia. Me olemme olleet yhdessä nyt 16 vuotta, ja parisuhdematkoja on tehty vasta aivan viime vuosina. Ei ole ollut tarvetta sille. Parisuhde on voinut hyvin muutenkin. Perheenä olemme matkustelleet hyvin paljon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että tuomitsisin heitä,joille irtiotot kotoa ja lapsista ovat tärkeitä. Itselleni rakkaita ovat muistot mummolayökylistä.
Vierailija kirjoitti:
Olemme olleet naimisissa 20 vuotta onnellisesti. Joka vuosi olemme tehneet muutaman risteilyn ja pari lomamatkaa kahden kesken sekä joitakin koti/mökkiviikonloppuja. Lastemme isovanhemmat haluavat pitää heitä luonaan ja lapset ja jopa teinikin haluavat mennä mummuloihin. Onnelliset vanhemmat, isovanhemmat ja lapset.
Tottakai matkustelemme myös perheenä, mutta laatuaika puolison kanssa on myös tärkeää.Tuntuu siltä, että ne joilla ei ole lapsilleen mitään hoitopaikkaa, kärkkäimmin arvostelevat lapsivapaita viikonloppuja ja matkoja. Entisaikaan kaupunkilaislapset saatettiin lähettää koko kesäksi sukulaisiin maalle tai kesäsiirtoloihin. Ei lapsi ole mikään kuningas, jonka ehdoilla syödään, nukutaan, valvotaan ja lomaillaan siihen asti kunnes hän tulee täysi-ikäiseksi.
Meillä on tehty täysin päinvastoin ja panostettu hyvään arkeen. Lapset eivät valinneet syntymäänsä, me valitsimme sen, että halusimme lapsia, joten olemme halunneet tehdä heille hyvän elämän. Miehen kanssa takana on 25 yhteistä vuotta eikä koskaan ole ajateltu, että lapset olisivat joku kuningas, jonka ehdoilla eletään. Ei, meillä lapset ovat osa perhettä ja hyväksymme sen, että myös he haluavat olla lomalla kanssamme.
Mieluummin yhteiset illat miehen kanssa kuin pari kertaa vuodessa hotellireissu kahden kesken. Kotona kannattaa satsata hyvään vuoteeseen, siitä on uskomattoman paljon iloa.
Ihanaa matkaa teille!
Älä välitä näistä kitisijöistä - joskus on parisuhteelle tärkeämpää olla kaksin kuin lasten kanssa! Lapset saavat täysihoidon mummolassa ja te hetken aikaa toisillenne. Lapselle tärkeintä on onnelliset ja toisiaan rakastavat vanhemmat! Lapset ehtivät kyllä reissata teidän kanssanne
Itse olen lähdössä syksyllä miehen kanssa kaksin Alsacen viinialueelle kiertelemään:) Muutama päivä vain mutta saa hetkeksi tuon miehen vain itselleen:D
Vierailija kirjoitti:
Ja kiitos teille toivottajille! Nautimme kyllä, joka osa-alueella..! 😊
-ap
Anteeksi. En ymmärrä. Millä osa-alueilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apAnteeksi. En ymmärrä. Millä osa-alueilla?
Kunnon av-mamman kuuluu aina kertoa, että aikovat harrastaa seksiäkin matkalla.
Hauskaa matkaa teille! Me emme pääse ikinä mihinkään kun ei ole isovanhempia eikä ketään kuka lapsia katsoisi. Eipä ole yhteistä aikaa miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. Kiitos selvennyksestä. En tiennyt että sitä varten pitää lähteä matkalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin hekään sen vuoksi pelkästään lähtivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi tulla katkeraksi jonkun täysin tuntemattoman ihmisen matkasuunnitelmista? Ei voi noin paljoa ottaa päähän :)
Katkeruus rumentaa ja vanhentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi tulla katkeraksi jonkun täysin tuntemattoman ihmisen matkasuunnitelmista? Ei voi noin paljoa ottaa päähän :)
Katkeruus rumentaa ja vanhentaa.
Miksipä välittää jonkun tuntemattoman katkeruudesta?
Jos tuossa nyt edes sellaisesta oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin hekään sen vuoksi pelkästään lähtivät.
Aha. Siis niitä osa-alueita on muitakin?
Koitan vaan ymmärtää miksi ap kirjoitti tuon viestin
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa matkaa teille!
Älä välitä näistä kitisijöistä - joskus on parisuhteelle tärkeämpää olla kaksin kuin lasten kanssa! Lapset saavat täysihoidon mummolassa ja te hetken aikaa toisillenne. Lapselle tärkeintä on onnelliset ja toisiaan rakastavat vanhemmat! Lapset ehtivät kyllä reissata teidän kanssanne
Itse olen lähdössä syksyllä miehen kanssa kaksin Alsacen viinialueelle kiertelemään:) Muutama päivä vain mutta saa hetkeksi tuon miehen vain itselleen:D
Ja lapselle on erityisen tärkeää. ett onnelliset ja rakastavat vanhemmat ovat onnellsiia ja rakastavia kaukana lapsistaan! Lapsille pitää näyttää riidat ja arki ja väsymys, puolison kanssa voi sitten olle kivaa.
Mä en näe siinä mitään väärää että lapset ovat mummulassa, meillä on kaikki lapset olleet vähintään kerran kuukaudessa mummin ja papan luona, pidän tärkeänä sitä että isovanhemmat ovat läheisiä lapsilleni ja heille jää hyvät muistot heistä. Meidän lapsille mummu ja pappa ovat tärkeimpiä ihmisiä maailmassa meidän vanhempien lisäksi ja olen siitä erittäin iloinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa matkaa teille!
Ja lapselle on erityisen tärkeää. ett onnelliset ja rakastavat vanhemmat ovat onnellsiia ja rakastavia kaukana lapsistaan! Lapsille pitää näyttää riidat ja arki ja väsymys, puolison kanssa voi sitten olle kivaa.
Juu tämähän tarkoittaa sitä että vanhemmat rakastaa toisiaan vain lomamatkoilla ja se ei näy arjessa mitenkään.. Eiku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa matkaa teille!
Ah, niin tyypillistä av:n logiikkaa. Voin kuvitella että juuri ap:n tapauksessa näinhän varmaankin on, että heidän elämä on pelkkää riitelyä ja tappelua kotona ollessa. Huh mitä katkeria hiekkapilluja täällä onkaan..
Muista sitten kunnon palstamamman tapaan terrorisoida sitä edessä istuvaa joka laskee penkkinsä selkänojan alas!
Mekin aiotaan lähteä kahdestaan johonkin Karibialle 20 v hääpäivänä. Oli tarkoitus mennä jo 10 v hääpäivänä, mutta ei ollut rahaa tai aikaa. Ja lapsetkin oli silloin alle 10 v. Oltiin sitten vain muutama päivä Barcelonassa.
Muutaman vuoden päästä lapsetkin on jo 18 ja 17. Voi ehkä jättää yksin kotiin tai otetaan kuitenkin mukaan. Kun hekin nauttii auringosta ja merestä
Olin itse se lapsi, joka otettiin aina ja kaikkialle mukaan, eikä myöskään päästetty kotoa minnekään. Kun olin parikymppinen, äiti tuli marttyyrinä vonkumaan, että en ole tainnut koskaan tajuta, että vanhemmillakin on seksielämää ja että olen pilannut sen olemalla heidän kanssaan aina. Ehkä nuo syyllistäjät tekevät saman sitten kun omat lapsensa ovat isoja.
Ihanaa matkaa!