Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvan tunne kurkussa, mitä ihmettä tämä on?

Vierailija
19.05.2016 |

Nyt jo kahden viikon ajan ollut karvan/tomaatinkuoren/siemenen tms tunnetta nielussa. Ajoittain tuntuu voimakkaammin, syödessä helpottaa. Ei näy mitään katsoessa, kun on enemmän nielun puolella. Mikä ihme tämä voi olla?

Olen sairastanut muutama viikko sitten influenssan, josta jälkitautina korvatulehdus johon määrätty tipat. Inhottava tunne kun koko ajan tuolla tuntuu jotain ylimääräistä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
2/25 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kitakieleke, eli se yläreunassa näkyvä lörpötin, joka ärsyttää kun se ottaa kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä lääkäriin vaan jatkaa kyselyä av:lla.

Vierailija
4/25 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappilesbo.

Vierailija
5/25 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kitakieleke, eli se yläreunassa näkyvä lörpötin, joka ärsyttää kun se ottaa kiinni.

Eli onko tämä siis mielestäsi vaaratonta?

Vierailija
6/25 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata mennä lääkäriin vaan jatkaa kyselyä av:lla.

No juuri tätä mietin että olenko hölmö jos menen tästä lääkäriin. Pystyn tämän kanssa elämään, mutta ikävältä tuntuu.

Vierailija
7/25 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaappilesbo.

Jos olisin lesbo niin en varmaan olisi kaapissa.

Ap

Vierailija
8/25 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anuskarvoja, ota pinseteillä pois ja lopeta ulina.

Vierailija
9/25 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/25 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ollut nyt pari viikkoa! Lisäksi yskittää ja ääni on käheänä

Vierailija
11/25 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angiina?

Mulla oli joskus nuorempana ihan "outo" angiina; tuntui juurikin että olisi karvapallo kurkussa, semmoinen mitä kissoilla on joskus kun ne sitten yökkii. Ei kuumetta, ei kurkkukipua. Menin lekuriin ja vastaanottotätsy sanoi että ei varmana ole angiinaa noilla oireilla, enkä itsekään sitä uskonut, otti kuitenkin nieluviljelyn ja ihmeissään soitti seuraavana päivänä että kyllä se vaan angiinaa on!

Vierailija
12/25 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli onko tämä siis mielestäsi vaaratonta?

On se ihan vaaratonta. Yritä ajatella jotain muuta niin unohdat asian.

Vierailija
13/25 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://en.wikipedia.org/wiki/Tonsillolith

Kiitos tästä vinkistä. Luulen että on kyse tästä.. Aika ällöä ja luulen että henki haisee vaikkei mies sitä uskalla myöntää.. Tosi ällöä.

Ap

Vierailija
14/25 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Angiina?

Mulla oli joskus nuorempana ihan "outo" angiina; tuntui juurikin että olisi karvapallo kurkussa, semmoinen mitä kissoilla on joskus kun ne sitten yökkii. Ei kuumetta, ei kurkkukipua. Menin lekuriin ja vastaanottotätsy sanoi että ei varmana ole angiinaa noilla oireilla, enkä itsekään sitä uskonut, otti kuitenkin nieluviljelyn ja ihmeissään soitti seuraavana päivänä että kyllä se vaan angiinaa on!

Aika uskomatonta. Mulla ei näy siellä mitään, ei siis todellakaan mitään läiskiä tms. Täytyy nyt katsella tätä vielä muutama päivä ja mennä sitten lääkäriin jos tää ei helpota.

Toisaalta mietin että voinko olla vaan jotenkin sekaisin ja kuvitella tämän, mutta kyllä siellä jotakin outoa on, oon kyllä ihan varma.

Täytyy kai tosiaan yrittää tää vaan unohtaa. Tuntuu vaan esim töissä istuessa usein tosi ikävälle nieleskellä ja juoda koko ajan kun jokin siellä hänksättää.

Vierailija
15/25 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oraalissa on omat vaaransa. On mullakin jäänyt pimpin karva hampaiden väliin. En kyllä tajua miten sinne päätyi kun käytin kieltä ja huulia? Tai tajuan tietenkin, kunhan heitän huulta.

Vierailija
16/25 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oraalissa on omat vaaransa. On mullakin jäänyt pimpin karva hampaiden väliin. En kyllä tajua miten sinne päätyi kun käytin kieltä ja huulia? Tai tajuan tietenkin, kunhan heitän huulta.

Selvä.

Ap

Vierailija
17/25 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnsitkö kielen kunnolla ulos niin ulos kuin vain menee ja katsoit nielurisoihin? jiskus pitää kunnolla venyttää että proput näkyy

Vierailija
18/25 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

työnsitkö kielen kunnolla ulos niin ulos kuin vain menee ja katsoit nielurisoihin? jiskus pitää kunnolla venyttää että proput näkyy

Kävin katsomassa vielä uudelleen. Nielurisoissa ei näy mitään erikoista, aivan normaalin väriset ovat, joskin verisuonet näkyvät aiempaa selvemmin. Mutta ei siis mitään mikä selittäisi tätä karvan tunnetta.. Se tuntuu jotenkin olevan tuolla syvemmällä, en näe sinne saakka.

Ap

Vierailija
19/25 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonsil stone, mulla usein, mutta nyt olen jo jonkun aikaa poistanut ne kalkki/kalsium kerääntymät sieltä "rotkoista" mitkä ei  näy mutta sukkapuikolla kun kaivelee niin huomaa. Tuntuu tosiaankin siltä kun karva pistelisi kurkussa, mutta mitään ei näy. Itse katson peilin avulla ja puhelimen taskulampulla ja kaivan ne sukkapuikolla pois. Huonosti selitetty mutta googleta tonsil stones :)

Vierailija
20/25 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tonsil stone, mulla usein, mutta nyt olen jo jonkun aikaa poistanut ne kalkki/kalsium kerääntymät sieltä "rotkoista" mitkä ei  näy mutta sukkapuikolla kun kaivelee niin huomaa. Tuntuu tosiaankin siltä kun karva pistelisi kurkussa, mutta mitään ei näy. Itse katson peilin avulla ja puhelimen taskulampulla ja kaivan ne sukkapuikolla pois. Huonosti selitetty mutta googleta tonsil stones :)

Ok, tuolla Googlen kautta löytyi että suolavesi saattaisi auttaa. Taidan kokeilla sitä ensin..

Kiitos vinkistä,

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi