Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vartalos seksikkäämpi vaatteet päällä vai

Vierailija
19.05.2016 |

alasti ja ikäsi? Itselläni ehdottomasti vaatteet päällä. 37v.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa tasoa. 37

Vierailija
2/14 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet päällä. Pystyn korostamaan kapeaa vyötäröä helpommin vaatteilla, ja piilottamaan reisiläskini farkuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naturistirannoilla hengailleena, kaikki näyttää paremmalta vaatteet päällä. Kaikki. Oli sitte lapsi tai aikuinen.

Vierailija
4/14 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet päällä näytän ihan hyvältä, ilman vaatteita mies tykkää, minä en.

Vierailija
5/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman vaatteita heti aamulla, ennenkuin olen syönyt mitään, ja vatsa on vielä mukavan litteä. Sen jälkeen vaatteet päällä. N40

Vierailija
6/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa vain tisseissä. Rintaliiveillä saan lapaset täyteläisemmiksi, joten kai se täytyy vastata sitten, että vaatteet päällä.

Muuten ei mitään eroa, kun ei ole oikein sellaista kohtaa mitä vaatteilla muuten voisin peitellä/muokata.

Vierailija
7/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ikää 36v

- kutonen

Vierailija
8/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman vaatteita. Mulla on leveä lantio suhteessa muuhun kroppaan, joten tuntuu että paita päällä kapea vyötärö ja siro ylävartalo ei korostu kun paidat on kuitenkin yläosasta sen verran löysiä. Reidet tosin näyttää ehkä paremmalta housut jalassa

N18

Vierailija
9/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet päällä todellakin, pömppis ja selluliitti ei oo kovin hot

N20

Vierailija
10/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vaatteista. Pukeudun tarkoituksella vähemmän seksikkäästi, peittävästi, mutta saatan sentään korostaa jotain hyvää puoltani.  Katson että vaatteiden mallit ja värit ovat naisellisia ja pukevia. Alasti olen ihan sopusuhtainen ja onhan minulla pitkät hiukset, joten voin käyttää niitä peittonani, jos siltä tuntuu. Minulla onkin karismaa, joka ei perustu niukkaan pukeutumiseen. Minulla on vahva luonne ja miehet yleensä sekä kunnioittavat että ihailevat sitä. Nautin mieluummin omasta päätösvallastani miesten suhteen, kuin että hakisin hyväksyntää keneltäkään ulkoisilla avuillani. Näin on ollut noin  19 v asti. Vanheneminen ei huoleta. Olen pitänyt itseni aina kunnossa.

44 v

Vierailija
11/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä itseään vihaavia ihmisiä. Minä näytän mielestäni parhaimmalta alasti. Ihanan luonnollinen olo.

Vierailija
12/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä itseään vihaavia ihmisiä. Minä näytän mielestäni parhaimmalta alasti. Ihanan luonnollinen olo.

Kyse olikin seksikkyydestä, ei "parhaimmalta" tai "luonnolliselta".

Vierailija
13/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaston ihminen on tavallaan kuin kangas/maalauspohja ilman maalia. Vaatteista tulee se väri ja kuva.

Vierailija
14/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti, ehdottomasti. Kuin kreikkalainen veistos.

Mies, 35v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi