Onko vartalos seksikkäämpi vaatteet päällä vai
alasti ja ikäsi? Itselläni ehdottomasti vaatteet päällä. 37v.
Kommentit (14)
Vaatteet päällä. Pystyn korostamaan kapeaa vyötäröä helpommin vaatteilla, ja piilottamaan reisiläskini farkuilla.
Naturistirannoilla hengailleena, kaikki näyttää paremmalta vaatteet päällä. Kaikki. Oli sitte lapsi tai aikuinen.
Vaatteet päällä näytän ihan hyvältä, ilman vaatteita mies tykkää, minä en.
Ilman vaatteita heti aamulla, ennenkuin olen syönyt mitään, ja vatsa on vielä mukavan litteä. Sen jälkeen vaatteet päällä. N40
Eroa vain tisseissä. Rintaliiveillä saan lapaset täyteläisemmiksi, joten kai se täytyy vastata sitten, että vaatteet päällä.
Muuten ei mitään eroa, kun ei ole oikein sellaista kohtaa mitä vaatteilla muuten voisin peitellä/muokata.
Ilman vaatteita. Mulla on leveä lantio suhteessa muuhun kroppaan, joten tuntuu että paita päällä kapea vyötärö ja siro ylävartalo ei korostu kun paidat on kuitenkin yläosasta sen verran löysiä. Reidet tosin näyttää ehkä paremmalta housut jalassa
N18
Vaatteet päällä todellakin, pömppis ja selluliitti ei oo kovin hot
N20
Riippuu vaatteista. Pukeudun tarkoituksella vähemmän seksikkäästi, peittävästi, mutta saatan sentään korostaa jotain hyvää puoltani. Katson että vaatteiden mallit ja värit ovat naisellisia ja pukevia. Alasti olen ihan sopusuhtainen ja onhan minulla pitkät hiukset, joten voin käyttää niitä peittonani, jos siltä tuntuu. Minulla onkin karismaa, joka ei perustu niukkaan pukeutumiseen. Minulla on vahva luonne ja miehet yleensä sekä kunnioittavat että ihailevat sitä. Nautin mieluummin omasta päätösvallastani miesten suhteen, kuin että hakisin hyväksyntää keneltäkään ulkoisilla avuillani. Näin on ollut noin 19 v asti. Vanheneminen ei huoleta. Olen pitänyt itseni aina kunnossa.
44 v
Onpas täällä itseään vihaavia ihmisiä. Minä näytän mielestäni parhaimmalta alasti. Ihanan luonnollinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä itseään vihaavia ihmisiä. Minä näytän mielestäni parhaimmalta alasti. Ihanan luonnollinen olo.
Kyse olikin seksikkyydestä, ei "parhaimmalta" tai "luonnolliselta".
Alaston ihminen on tavallaan kuin kangas/maalauspohja ilman maalia. Vaatteista tulee se väri ja kuva.
Alasti, ehdottomasti. Kuin kreikkalainen veistos.
Mies, 35v
samaa tasoa. 37