Haluiais jo et vauva syntyisi, laskettuaikaki viikonpäästä
Tuntuu, et aika menee ihan hirveän hitaasti.. Ainakin nää viimeiset päivät.....
Kommentit (16)
Tiiän tunteen..pahimmillaan tätä odotusta vielä 3 viikkoa vaikka viikko aikaa laskettuun..
Seksi sauna ja siivous... sitä nyt urheasti
Viikko sen jälkeen kun vauva on tullut.ajattelet kumpa se ei olis vielä tullut
Täällä laskettuun aikaan reilu 2 viikkoa ja kyllä kypsyttää! Olo ihan ok, mutta jestas kun sitä on raskas olo, eikä jaksa tehdä mitään. Painoa tullut joku 13kg, ihan saman verran kuin ekassakin, mutta en muista silloin olleen näin raskasta. Siitä kyllä 7v. aikaa.
Kyllä se sieltä ulos tulee. Lepäile nyt ja laita kaikki valmiiksi, jos et ole vielä laittanut.
Kolmen ässän neuvosta ainoastaan seksi toimii, hyökkää siis miehesi kimppuun ;)
Sinulla sentään on jo loppumetrit menossa. Itse olen vasta puolivälissä. Meille pieni iltatähti tulossa <3
Vierailija kirjoitti:
Voi ihanaa. Kumpi on tulossa?
Poikahan sieltä pitäisi tulla :) t.ap
Muistan tarkkaan tuon hetken. Siinä ehto hyvin siivota asunnon lattiasta kattoon, kun kolme viikkoa sai vielä odotella.
Ikkunoiden pesun sanotaan käynnistävän.
Onnea ja voimia kovasti 💛
Vierailija kirjoitti:
Seksi sauna ja siivous... sitä nyt urheasti
Siivonnut olen viime päivinä kovasti. Keittiön kaapit,jääkaappi, mun ja miehen vaatekaapit tuli siivottua, pölytkin pyyhin ja koko kämpän siivosin. Samalla tuli pestyä toisen lapseni pieneksi menneet vaatteet ja silitettyä nekin. Nyt ne pitäis antaa jollekin joka niitä tarvitsee. Vauvalle on kaikki valmiina, sairaalakassi pakattu... Nii sain mie vaatekomeronkin siivottua :D on ollut vähän tylsää ja aika tuntuu muutenkin liian pitkältä jos ei tee mitään :/
Sauna meillä on vaan lauantaisin. Toivon vaan kovasti että saisin oman pienen nyyttini syliin :)
Vierailija kirjoitti:
Ikkunoiden pesun sanotaan käynnistävän.
Onnea ja voimia kovasti 💛
Sitä mie en oo vielä tehny :D Vois kyllä pestä ikkunat :) kiitti :)
Toivottavasti saat mukavan huonetoverin:) Ootko lukenut sitä ketjua täältä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se sieltä ulos tulee. Lepäile nyt ja laita kaikki valmiiksi, jos et ole vielä laittanut.
Kolmen ässän neuvosta ainoastaan seksi toimii, hyökkää siis miehesi kimppuun ;)
Sinulla sentään on jo loppumetrit menossa. Itse olen vasta puolivälissä. Meille pieni iltatähti tulossa <3
Täytyy kokeilla tuotakin ;) onnea myös sinne :)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saat mukavan huonetoverin:) Ootko lukenut sitä ketjua täältä?
Toivottavasti, eiköhän me ihan hyvin tulla toimeen. Minua on hyvin vaikea ärsyttää. En ärsyynny pienistä. En oo lukenu, on jäännyt välistä varmaan :/
Up