Anoppini pokailee jotain itseään 20v nuorempia miehiä
Ja mieheni mielestä se on ihan ok homma koska hänen äitinsä nyt vaan on sellainen. Minua ällöttää.
Kommentit (22)
Anoppi haluaa nuorta kullia. Sun pitää se anopille suoda.
Se on asia, joka ei kuulu sulle tippaakaan.
Niin pitäis muidenkin. Naiset elävät noin 20 vuotta vanhemmiksi. Tasottuis ikäjakauma.
Mikäs siinä jos flaksi käy. Annapa anopin elää elämäänsä ihan rauhassa.
Anoppi meni naimisiin mieheni ikäisen hepun kanssa. Sama syntymävuosi.
Meille asia on ok. Se on ihan hauska tapaus, jotenkin vanhan oloinen, ettei ikinä uskois, että ovat samanikäisiä.
Ainoa, joka tuosta on suuttunut, miehen veljen vaimo. Hirveä häpeä, kun anoppi ei ymmärrä paikkaansa. Eikä ole enää päästänyt lapsiaan tapaamaan sekopää anoppiaan.
Ai että! Kyllä nuori aina vanhan voittaa.
No anna sun anopin puhelin numero. Jokin herää minussa kun alan vanhemman naisen kanssa hommiin.
Hyvä anoppi! Sillä lailla! Ei pijä jäädä harmaan kiven alle smmaloitumaan
Tiedän itse aika montakin anoppi-miniä paria joissa se anoppi on hemaisevampi osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Niin pitäis muidenkin. Naiset elävät noin 20 vuotta vanhemmiksi. Tasottuis ikäjakauma.
Juuri näin! Naisen pitäisi ottaa nuorempi mies eikä missään nimessä vanhempaa.
Mun anoppi on niin hyvinsäilynyt että tuntuisi ihan pervolle jos hän huitelisi joidenkin itsensäikäisten puolikuolleiden harmaiden ukkojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Harmi että suurimmasta osasta naisista tulee seksuaalisesti täysin haluttomia vaihdevuosien jälkeen. Ei ole luonto tarkoittanut vanhaa naista seksiin. Muutenhan vanhakin nainen pystyisi vielä jatkamaan sukua kuten vanha mies.
ps. ei kai nyt sentään ihan 20 vuotta kuitenkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi että suurimmasta osasta naisista tulee seksuaalisesti täysin haluttomia vaihdevuosien jälkeen. Ei ole luonto tarkoittanut vanhaa naista seksiin. Muutenhan vanhakin nainen pystyisi vielä jatkamaan sukua kuten vanha mies.
Ei se haluttomuus mistään biologiasta johdu vaan ihan puhtaasti siitä kun oma ukko rumenee ja vanhenee vierellä. Kyllä se sitten taas luistaa kun saa nuorta lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Meille asia on ok. Se on ihan hauska tapaus, jotenkin vanhan oloinen, ettei ikinä uskois, että ovat samanikäisiä.Ainoa, joka tuosta on suuttunut, miehen veljen vaimo. Hirveä häpeä, kun anoppi ei ymmärrä paikkaansa. Eikä ole enää päästänyt lapsiaan tapaamaan sekopää anoppiaan.
Minun anoppini päätyi yhteen mieheni parhaan kaverin kanssa... Mies ja kaverinsa ovat tunteneet toisensa alle kouluikäisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se haluttomuus mistään biologiasta johdu vaan ihan puhtaasti siitä kun oma ukko rumenee ja vanhenee vierellä. Kyllä se sitten taas luistaa kun saa nuorta lihaa.
Se johtuu kylläkin hormonaalisista muutoksista naisen kehossa. Ei ole luonto isoäitiä nussittavaksi tarkoittanut. Olen pahoillani, jos tämä on sinulle kipeä asia. :'(
Kovasti kehutaan, jos olisi isä kyseessä joka paukuttelee 20v nuorempa naikkosia, niin johan tulisi huutoa ja porua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille asia on ok. Se on ihan hauska tapaus, jotenkin vanhan oloinen, ettei ikinä uskois, että ovat samanikäisiä.Ainoa, joka tuosta on suuttunut, miehen veljen vaimo. Hirveä häpeä, kun anoppi ei ymmärrä paikkaansa. Eikä ole enää päästänyt lapsiaan tapaamaan sekopää anoppiaan.
Minun anoppini päätyi yhteen mieheni parhaan kaverin kanssa... Mies ja kaverinsa ovat tunteneet toisensa alle kouluikäisistä.
No hyi h*lvetti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana.. tuo on jo sairasta. Ajatella jos anoppisi on kattonu sitä himoiten kun se on ollu joku 15..
Kypsää toosaa klopeille. Jannut pamputtaa vanhaa kirkkovenettä kuitenkin ilmeisesti ihan vapaaehtoisesti?