Vierailija

Minulla ei ole ystäviä nykyisellä paikkakunnalla ja mies juo usein. Hänellä ystäviä riittää ja harrastuksia. Itkettää, kun aina olen yksin kotona...

• ylös 5
  • alas 0

Kommentit (10)

Vierailija

Onko teillä mitään perhekerhoja, leikkipuistoja, vauva-ryhmiä? entä jotain kuntosalia,jossa on lapsiparkki (minkä ikäisiä niihin saa jättää?)

Entä olisiko esim. joku alkoholistien läheiset-ryhmä, josta voisit saada vertaistukea ja vaikka ystäviä. 

• ylös 13
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ootko ottanut selvää, onko paikkakunnalla perhekerhoa tms.? Tai leikkipuistoja, joissa näkisi muita lapsellisia ja saisi uutta seuraa?

Vierailija

Mullakin yksinäinen olo näin raskaana, kun kaikki kaverit lopetti yhteydenpidon :( aika yleistä varmaan, että varsinkin kun on kaveripiirinsä ensimmäisiä lisääntyjiä tuntee itsensä yksinäiseksi. Minkä ikäinen oot ja mistä päin?:)

Vierailija

Ei sua sieltä kotoa tulla hakemaan!

Tuoko juova mies elämääsi mitään lisäarvoa? Muuta paikkakunnalle, jossa sulla on kavereita ja kunta järjestää perhekerhoja ja avoimia päiväkoteja ja vauvaharrastuksia.

Vierailija

Kyllä ja vaikka olisi lapsettomia tuttuja niin niitten kanssa on niin eri rytmi kun ovat päivät töissä juuri kun kaipaisit seuraa. Tilanne kuitenkin helpottaa kun lapsi kasvaa, pääset syksyllä kerhoon, muskariin tms ja saat samassa elämäntilanteessa olevia tuttuja tai ainakin vaihtelua päiviin. Ja homma vaan paranee kun lapsi alkaa jutella. Mutta muistan tuon pohjattoman yksinäisyyden, yritä saada vaikka jostain iäkkäämmistä naapurista hetkeksi juttuseuraa, sekin helpotti ainakin mulla.

Vierailija

Niin siis olet päättänyt antaa juopon miehen siittää itsesi paikassa jossa sinulla ei ole turvaverkkoa jos mies päättää juovuksissa käydä sinun tai lapsen päälle?

Vierailija

Sanoisin että keskustelua miehen kanssa tilanteesta ja juomisesta etenkin.Jos ei parannusta tunnu tulevan niin josko ukko hevonkuuseen ja rupeat ihan virallisekai yh.ksi paikkakunnalla missä on kaverisi ja perheesi.
Tuo vauva-aika on hyvinkin yksinäistä,yksinäisempää kuin itse osasin kuvitella.Reippaasti vain kerhoihin,perhekahviloihin jos semmosia on ja ulos kävelylle vaunujen kanssa.

Vierailija

No voi voi ku on yksinäistä. On mies ja lapsi ja kaikkee. Kyynel. Toivottavasti joskus heräät ja tajuut, että joillain ei oo mitään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.