Vierailija

Netistä näen, että työkkäri on merkinnyt tietoihini, että tänään 19.5 soittavat minulle.
Kello on nyt 13:30 eikä soittoa ole vielä tullut. Olen aamusta asti kulkenut puhelin lähes kädessäni,
jotta varmasti ehdin/pystyn puheluun vastaamaan.

Jos teillä on ollut samainen tilanne, monen aikoihin teille on soitettu?

• ylös 6
  • alas 0

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Eivät soita välttämättä ollenkaan, niin on käynyt monelle. Ilmestyy sitten vaan uusi soittoaika nettiin. Käy katsomassa ovatko jo uusineet hakusi.

• ylös 31
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei ole ikinä soitettu, vaikka on ilmoitettu joku päivämäärä. Kannattaa käydä vilkaisemassa verkkopalvelusta, että onko sinne tullut mitään uutta.

• ylös 22
  • alas 0
Vierailija

Huomen aamulla tod näk siirtynyt aika automaattisesti puolella vuodella, näin käynyt mullekin. 

• ylös 25
  • alas 0
Vierailija

Eivät ne yleensä soita ollenkaan. Mulle ei ole soitettu koskaan vaikka on noita päivämääriä ollut.

Vierailija

Okei! Kiitos tiedosta. Käyn nyt samantien katsomassa, onko sinne tullut jotain uutta päivämäärää O.o Hassua, jos eivät ollenkaan soita. Tosin en tiedä, mitä asiaa heillä on? 

-ap

Vierailija

Mulle on aina soitettu, mutta ei ikinä luvatulla päivämäärällä vaan n 1-4 viikon jälkeen. Ei ilmoitusta verkkosivuilla.

Vierailija

Kyllä siellä edelleen oli, että "Te-toimisto ottaa sinuun yhteyttä 19.5". 
Varmistin myös s-postin, sinne ei ole tullut työkkäristä viestiä.
Ehkä jatkan nyt vain odottelua. Mitä minun pitää tehdä, jos eivät tänään ota yhteyttä?
Pitäisikö minun soittaa heille, esimerkiksi huomenna? Vai jäänkö vain odottamaan
soittoa? Tiedoissa kuitenkin lukee "työnhaku on voimassa".

-ap

Vierailija

Työkkärin soittoajat ovat pelkkää bluffia ja olemassa siksi, että säännökset velvoittavat TE-toimistoa. Minulla viimeisin soittoaika oli sunnuntaille ja sitä edellinen lauantaille. Eivät vaivaudu edes tarkistamaan viikonpäivää kun tietävät jo etukäteen että eivät aio soittaa. Kun päivämäärä on ohitettu niin muuttavat sinne seuraavan satunnaisen päivän.

• ylös 22
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulle on aina soitettu, mutta ei ikinä luvatulla päivämäärällä vaan n 1-4 viikon jälkeen. Ei ilmoitusta verkkosivuilla.

Viimeiseen vuoteen ei yhtään soittoa täällä pääkaupunkiseudulla. Viimeiset kaksi soittoaikaa lauantaina ja sunnuntaina.

Vierailija

Kello on jo 15:00 eli tuskin enää soittavat :/ Mutta miten tässä nyt pitää toimia?
Pitääkö itse yrittää ottaa yhteyttä? Pelottaa, että sieltä jotenkin keskeyttäisivät työnhaun tms.,
kun tollanen päivämäärä oli annettu mutta mitään ei sitten tänään kuulunut.

-ap

Vierailija

Ei ne mitään keskeytä, ei minulle ainakaan kummallakaan kerralla edes soitettu. Sinne vain ilmestyi seuraavana päivän'ä joku uusi päivämäärä. Ota vaikka ruutukaappaus siitä merkinnästä talteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kello on jo 15:00 eli tuskin enää soittavat :/ Mutta miten tässä nyt pitää toimia?
Pitääkö itse yrittää ottaa yhteyttä? Pelottaa, että sieltä jotenkin keskeyttäisivät työnhaun tms.,

-ap

Jäät vain odottaan yhteydenottoa joka voi tulla huomenna tai kuukauden päästä. Todennäköisesti toi yhteydenottopäivä päivitetään johonkin tämän vuoden loppuun mutta eivätköhän sitä ennen ole yhteydessä. SINUN ei tarvitse mitään tehdä eikä stressata

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

-ap

Älä nyt turhaa panikoi. Mulle tuli päivän viiveellä omille sivuille uus soittoaika. Siellä lukee ETTÄ TYÖKKÄRI OTTAA YHTEYTTÄ. Et sinä.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Niiden on pitänyt soittaa mulle jo yli vuosi ja soittoa ei ole kuulunut. Anna olla, elät normaalia elämää ja vastaat jos pystyt. Paskalle saa mennä ilman pelkoa että saa karenssin :)

Vierailija

Ehkä seuraavana päivänä tai viikon päästä on soitettu. Ei ne soita sinä päivänä kun pitäisi. Itsekin olen kulkenut puhelin kädessä tuona tiettynä päivänä, mutta soittoa ei kuulunut. Soittivat joku muu päivä, ja olin muistaakseni suihkussa silloin.. Numeroonhan ei voi soittaa takaisin, eivät voi olettaa että joka hetki pystyy puhelimeen vastaamaan.

Vierailija

Kiitos teille kaikille. Jään odottamaan ja katson, jos huomenna olisi tullut uusi aika.
Kiitos :) Kurjaa silti, etteivät toimi sovitusti. 

-ap

Vierailija

Ihan varmuuden vuoksi soita itse ja kirjaa puhelu. Ei ole liioiteltua nauhoittakaan. 

Kaverilleni kävi niin, että joutui sotkuihin, kun ei muka ollut vastannut puheluun. Totuus on, että puhelua ei koskaan tullut. 

Uskon häntä, on todella tunnollinen ja rehellinen tyyppi. Sai loppujen lopuksi asian kääntymään edukseen, mutta voimavaroja vei. Ehti jo karenssi puskea päälle. 

Vierailija

Menee vähän ot, mutta opiskeluaikoina YTHS:n lääkärin piti soittaa hieman arkaluontoisessa asiassa klo 9.30. Skippasin aamun luennot, ja odottelin soittoa.

Soitti sitten viimein klo 15, olin just koulukaverin kanssa kahvilla. Kiva oli siinä selittää, että ei minulla ole itsetuhoisuutta eikä muitakaan aikomuksia. Kyse oli siis masennuslääkkeen reseptin uusimisesta, ihan varmasti kaveri kuuli, mitä puhuttiin.

Eli ne soittaa kun soittaa, joskus ei ollenkaan. Ja yleensä silloin kuin se vähiten sulle sopii.. :)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.