Vierailija

Loppukesästä meillä rippijuhlat ja mietin (kerrankin ajoissa) tarjoiluja. Olen ollut viimeksi rippijuhlissa kun pääsin itse n 20 vuotta sitten :D eli on varmaan tarjoilut hieman hifistyneet niistä ajoista. Mutta näitä saisin itse tehtyä/kaverit auttaa.
-savulohiruisnappeja
-välimerenpiirakkaa
-kalavoileipäkakku
-couscousbroilerisalaatti
jotain suolaista vielä? Ehdotuksia?
-lusikkaleivät
-sitruunakuivakakku
-valkosuklaadonitseja
-kinuskikermakakku
Tarviiko vielä juusto/hyydykekakkua?

Tarjoilut kotona ja ihmisiä paikalla n. 25 kpl. Tuleeko muutes pappi ja isoset vielä käymään juhlissa? Ja mitä muuta juotavaa kuin kahvi/tee olette tarjonneet?

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (2)

Vierailija

Minusta suolaiset on oikein hyvät, mutta itsr jättäsin makeista pois nuo donitsit ja laittasintilalle juustokakun, tosin tietty teette niinkuin itse haluatte :) Juotavana kannattaa olla myös ihan vaan vettä ja jos on lapsia tulossa niin vaikka jotain mehua tai limsaa. Vissiin joissakin paikoissa on myös tapana, että isoset kiertää juhlissa onnittelemassa ja ehkä myös laulamassa jotain, mutta ainakaan oman leirini isoset eivät tätä tehneet noin kuutisen vuotta sitten.

Vierailija

Pieniä lapsia ei tule, teinejä muutama. Jos on lämmin päivä niin voisko laittaa kaupan jääteetä kannuihin ja jäitä? Vai tehdä joku mehubooli?  Onko alkumaljat nyt joka juhlissa? Ei ole alkovammaisia tai muita rajoittuneita listalla.

Donitsit ovat itse juhlakalun herkkuja niin on listalla :) ja juustokakku olisi ainoa jonka hakisin konditoriasta mutta kauhistuin hintaa (48e 20 hlölle) niin aloin heti siitä päästä karsia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.