Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoinko itsestäni kevytkenkäisen kuvan?

Vierailija
19.05.2016 |

Järjellä ajateltuna en. Jäi kuitenkin aavistuksen verran mietityttämään.

Kävin siis pari päivää sitten tinder -treffeillä eikä mulla ollut hirveästi minkäänlaisia ennakko-odotuksia tyypin suhteen. Mies osoittautui ulkonäöllisesti omaan makuuni lähes täydelliseksi, omasi hyvät käytöstavat, on hyvässä työssä ja yhteisiä kiinnostuksenkohteitakin löytyy. Mentiin ensin syömään, sitten jatkettiin pienelle kävelylle ja hänen asunnolleen jonne päädyinkin jäämään yön yli.

Mietin vain (joidenkin miesten juttuja kuunnelleena) että ihan periaatteesta naisen ei kannata "antaa" ekoilla treffeillä. En kylläkään koe vain antaneeni, kyllä mä olin siinä ihan samalla tavalla mukana alusta asti. En varsinaisesti etsi mitään tiettyä asiaa tinderistä, olen avoimin mielin liikenteessä. Minä 20v, mies 27v jos asialla merkitystä. Mitäs naiset olisitte tehneet ja miehet ajatelleet samassa tilanteessa?

Kommentit (151)

Vierailija
1/151 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mitä hakee. Jos molemmista oli hyvä idea harrastaa seksiä, niin se oli hyvä idea. Tinder-treffit nyt muutenkin on varmasti aikalailla seksitreffejä. Itse olen aina jotenkin ollut niin varautunut, etten ole halunnut seksiä ihan ventovieraan ihmisen kanssa. Olen myös huomannut, että aika moni ekoilla treffeillä seksiä haluava mies on vain seksin perässä ja miksei myös naisetkin.

Vierailija
2/151 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Nainen ei liki koskaan voi muuttaa omalla käytöksellään sitä mitä mies etsii. Ts. kun mies etsii seksiä, et voi pilata asiaa harrastamalla seksiä. Kun mies etsii parisuhdetta, et voi pilata asiaa harrastamalla seksiä. Omien parisuhdetavoitteiden muuttaminen yhteisesti sovitun aktiviteetin seurauksena on läheisriippuvaisuutta, jossa vastuu omista valinnoista syydetään toiselle. Mies itse halusi seksiä kuten sinäkin eli mies on vastuussa omasta valinnastaan. Miehellä on itsellään AINA valintamahdollisuus sanoa, että ei vielä seksiä vaan haluan tutustua sinuun enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/151 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos yksi asia johtaa toiseen niin mikäs teet :D

Mitä järkeä miettiä mitä mies miettii. Koko "kevytkenkäisyys" -termi on täysin miesten kehittelemä ja sen tarkoitus on alistaa naisia sekä hallita heidän seksuaalisuuttaan.

Jos mies ei ole tämän tapahtuneen jälkeen enää kiinnostunut niin helvetin hyvä. Pääsit helpolla eroon sovinistista.

Vierailija
4/151 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä pitkiäkin parisuhteita aloitettu panemalla. Ei ole siitä kiinni, nussiiko ekana yönä.

Vierailija
5/151 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ensitreffeillä harrastava nainen on oman kehonsa ja tunteensa rohkeasti haltuun ottanut emansipoitunut seikkailija.

Seksiä ensitreffeillä haluava mies on sika.

Vierailija
6/151 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä miettiä mitä mies miettii. Koko "kevytkenkäisyys" -termi on täysin miesten kehittelemä ja sen tarkoitus on alistaa naisia sekä hallita heidän seksuaalisuuttaan.

Ihan samalla tavalla sitä käyttää naisetkin. Jostain syystä monet naisetkin haluavat hallita toisten naisten seksuaalisuutta.

Vierailija
7/151 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän ole yhtä oikeaa vastausta. Toisten mielestä seksiä ei ole hyvä harrastaa ekoilla treffeillä, jos haluaa suhteen kehittyvän vakavammaksi, ja toisten mielestä asialla ei ole mitään väliä - jos kemiat kohtaavat ja molempien tekee mieli, mikä ettei. Itse edustan jälkimmäistä koulukuntaa, ja ajattelen, että jos miehellä on eri näkemys, on hyvä, että asia käy heti ilmi. Olisi typerää esittää "vaikeasti tavoiteltavaa", kun en sellainen ole. Olen varmaan onnistunut aina löytämään samanhenkisiä treffikumppaneita, koska seksi ekoilla treffeillä ei ole koskaan kohdallani estänyt vakavamman suhteen muodostumista.

Vierailija
8/151 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla sitä käyttää naisetkin. Jostain syystä monet naisetkin haluavat hallita toisten naisten seksuaalisuutta.

Koska naisten seksuaalisuus on luokiteltu paheksuttavaksi ja epäterveeksi ilmiöksi, joka on ns. julkista riistaa ja sitä saa aina rauhassa arvostella.

Vierailija
9/151 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin saan kevytkenkäisen kuvan sekä naisesta että miehestä.

Vierailija
10/151 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt kevytkenkäiseksi tee jos antaa persettä yhdestä syömisestä ja kävelystä. U go gurl!

Vierailija
11/151 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kellään AV-mammalla nälkä? Aikaa olisi myös kävelylle.

M

Vierailija
12/151 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et. Nainen ei liki koskaan voi muuttaa omalla käytöksellään sitä mitä mies etsii. Ts. kun mies etsii seksiä, et voi pilata asiaa harrastamalla seksiä. Kun mies etsii parisuhdetta, et voi pilata asiaa harrastamalla seksiä. Omien parisuhdetavoitteiden muuttaminen yhteisesti sovitun aktiviteetin seurauksena on läheisriippuvaisuutta, jossa vastuu omista valinnoista syydetään toiselle. Mies itse halusi seksiä kuten sinäkin eli mies on vastuussa omasta valinnastaan. Miehellä on itsellään AINA valintamahdollisuus sanoa, että ei vielä seksiä vaan haluan tutustua sinuun enemmän.

Mutta osupa yhteen mustasukkaisen ja naisvihamielisen henkilön kanssa. Tein sen virheen, että olin aloitteellinen seksiin muutaman tapaamisen jälkeen. Tästäpä tämä heppu veti johtopäätökset, että olen epäluotettava hutsu. Toki sairaan mustasukkainen voi keksiä kimmokkeen jostain muustakin.

t. Keski-ikäinen nainen, jolla 3 seksisuhdetta, joista kahdessa edetty vasta tuntemisen myötä, mutta jota epäiltiin vuosikausia pettäväksi huoraksi

Vierailija
13/151 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin oltaisiin palattu johonkin viktoriaaniseen aikaan... :D

Miettiikö mies että mahtoikohan hän olla "helppo"? No ei!

Vierailija
14/151 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on aidosti kiinnostunut sinusta, niin sillä ei ole mitään väliä "annatko" ensimmäisellä kerralla vai et. Mies jatkaa tapailuasi kuitenkin. Tällä palstalla "muiden jämistä ja liian helpoista" vinkuvat pellet voit unohtaa. Oikea mies ymmärtää ja tietää että nainenkin on seksuaalinen olento jolle kuuluu oikeus harrastaa seksiä halutessaan. Ainakaan minun silmissäni naista ei huononna yhtään jos ensitreffeillä päädytään samaan sänkyyn. Jos kemiat kohtaavat niin siitä vaan.

Vierailija
15/151 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä ensitreffeillä harrastava nainen on oman kehonsa ja tunteensa rohkeasti haltuun ottanut emansipoitunut seikkailija.

Seksiä ensitreffeillä haluava mies on sika.

Olisikin noin.

Vierailija
16/151 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehestä ei enää kuulu mitään, muuttuu etäiseksi tai ottaa yhteyttä vaan pe-la öisin, niin hän halusi vain seksiä. Ei siihen vaikuta sinun "kevytkenkäisyytesi". Seksiä halusit, seksiä sait ja kyllä voit saada vaikka parisuhteenkin. Ei sitä kukaan tiedä. Tiedän paljon suhteita, joissa on aloitettu seksillä, tiedän myös paljon niitä, että mies on kadonnut, kuin pieru saharaan, kun seksiä sai. Mutta tällöin mies ei edes ollut hakemassa muuta.

Vierailija
17/151 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viktoriaaniseen aikaan? Eli nykyään nussitaan kenen kanssa tahansa muutaman tunnin tutustumisen jälkeen? Onko tämä mennyt sitten niin päin, että jos ei harrasta seksiä heti ensitapaamisella, niin herää epäilykset onko ihmisten välillä mitään kemiaa?

Vierailija
18/151 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta osupa yhteen mustasukkaisen ja naisvihamielisen henkilön kanssa. Tein sen virheen, että olin aloitteellinen seksiin muutaman tapaamisen jälkeen. Tästäpä tämä heppu veti johtopäätökset, että olen epäluotettava hutsu. Toki sairaan mustasukkainen voi keksiä kimmokkeen jostain muustakin.

t. Keski-ikäinen nainen, jolla 3 seksisuhdetta, joista kahdessa edetty vasta tuntemisen myötä, mutta jota epäiltiin vuosikausia pettäväksi huoraksi

Mätiä omenia löytyy aina. Tosin ihmettelen miksi joku nainen jatkaisi seksisuhteessa, jossa mies epäilisi vuosikausia pettäväksi huoraksi. Ei tuollaisten miesten kanssa olla enää tekemisissä.

Vierailija
19/151 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viktoriaaniseen aikaan? Eli nykyään nussitaan kenen kanssa tahansa muutaman tunnin tutustumisen jälkeen? Onko tämä mennyt sitten niin päin, että jos ei harrasta seksiä heti ensitapaamisella, niin herää epäilykset onko ihmisten välillä mitään kemiaa?

Ei. Kukaan ei puhunut "kenen tahansa kanssa nussimisesta". Se, ettei kategorisesti tuomitse seksiä ensitreffeillä, ei tarkoita, että olisi valmis seksiin missä vain kenen kanssa vain.

Vierailija
20/151 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mätiä omenia löytyy aina. Tosin ihmettelen miksi joku nainen jatkaisi seksisuhteessa, jossa mies epäilisi vuosikausia pettäväksi huoraksi. Ei tuollaisten miesten kanssa olla enää tekemisissä.

Lue tuota mustasukkaisuusketjua niin ehkä valkenee. Sieltä löytyy omakin juttuni. Ei se tietenkään ala heti eikä siitä lähdetä sen ensimmäisen tapahtuman jälkeen, koska omat aivot eivät edes käsitä, mitä tapahtui ja sitten seuraa sekin vaihe, kun yritetään järkeillä ja rakastaa toinen takaisin raiteilleen. Sitten seuraa se vaihe, kun rakkaus on jo kuollut mutta ihan todellinen pelko mahdollisesta eroväkivallasta ja stalkkauksesta ja voimien kerääminen ottaa aikansa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän