Annoinko itsestäni kevytkenkäisen kuvan?
Järjellä ajateltuna en. Jäi kuitenkin aavistuksen verran mietityttämään.
Kävin siis pari päivää sitten tinder -treffeillä eikä mulla ollut hirveästi minkäänlaisia ennakko-odotuksia tyypin suhteen. Mies osoittautui ulkonäöllisesti omaan makuuni lähes täydelliseksi, omasi hyvät käytöstavat, on hyvässä työssä ja yhteisiä kiinnostuksenkohteitakin löytyy. Mentiin ensin syömään, sitten jatkettiin pienelle kävelylle ja hänen asunnolleen jonne päädyinkin jäämään yön yli.
Mietin vain (joidenkin miesten juttuja kuunnelleena) että ihan periaatteesta naisen ei kannata "antaa" ekoilla treffeillä. En kylläkään koe vain antaneeni, kyllä mä olin siinä ihan samalla tavalla mukana alusta asti. En varsinaisesti etsi mitään tiettyä asiaa tinderistä, olen avoimin mielin liikenteessä. Minä 20v, mies 27v jos asialla merkitystä. Mitäs naiset olisitte tehneet ja miehet ajatelleet samassa tilanteessa?
Kommentit (151)
Miksi ei nainen saa seksiä vaikka käy tinder treffeillä? Miehet vievät vain kahville, syömään ja haluavat tutustua :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaan täällä naiset puolustelette kevytkenkäistä käytöstänne. Kunnolliset miehet eivät teistä kiinnostu.
En ole itse ainakaan missään vaiheessa puolustellut, koska en koe mitään tarvetta siihen. Sun pitäis myös ymmärtää, että et ole yksinvaltiaan asemassa määrittämässä, millainen mies on kenenkin mielestä se "kunnollinen". Sinun mielestäsi kunnollinen mies on se, joka haluaa puhtoisen neitsytvaimon (varmaan siks, kun ei ite oo saanut koskaan pildee ni ettei vaan nainen ole kokeneempi ja tajua, miten surkea mies on sängyssä, täh?), joka elää vanhentuneen moraalikäsityksen sanelemana ja ylläpitää mielellään tätä patriarkaalista, sovinistista järjestelmää, jossa naisen arvon määrittelisi jollain tapaa hänen seksuaalinen käyttäytymisensä, ja jossa naisen paikka on joka tapauksessa jossain miehen alapuolella.
Kun taas minun mielestäni kunnollinen mies on avarakatseinen, moderni, hyvätapainen, tasa-arvoinen yksilö, joka ymmärtää että naisella on itsemääräämisoikeus vartalostaan ja seksielämästään eikä se millään tavoin määrittele häntä sen enempää kuin miestä itseäänkään. Joka ei ole niin sairaalloisen mustasukkainen peniksistä, jotka naisen vaginassa ovat käyneet ennen hänen omaansa ja joka ei totta puhuen edes käytä aikaansa miettiäkseen niin mitättömiä asioita.
Ja kyllä, juuri tällaiset kunnolliset miehet ovat minusta kyllä kiinnostuneet. :)
Ei miehiä kiinnosta jos nainen on heti on selällään. Olen itse korkeakoulutettu ja esimiesasemassa oleva mies ja myös kaverini on tämän saman asian todenneet. Kiinnostus vaan lopahtaa... Sori. Tietysti panen heti jos saan mahdollisuuden, mutten ole enää yhteydessä muuta kuin silloin tällöin kuin huvittaa. Käytän tinderiä periaatteessa vain seksin saamiseen, jos vakkarit ovat esim. reissussa. :)
Korkeakoulutettu, esimiesasemassa ja Vauva-lehden keskustelupalstalla :-DDD
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei nainen saa seksiä vaikka käy tinder treffeillä? Miehet vievät vain kahville, syömään ja haluavat tutustua :(
No sanot mulle siinä kahvikupin ääressä, että nyt haluat vetää housuni alas ja ottaa kyrvän suuhun. Olen heti mukana :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sanot mulle siinä kahvikupin ääressä, että nyt haluat vetää housuni alas ja ottaa kyrvän suuhun. Olen heti mukana :)
Olen ehdottanut seksiä useampaan otteeseen ja miehet ovat sanoneet vain, että haluavat tutustua paremmin.
Mitä helvetin väliä?
Jos natsaa niin natsaa, ei siinä mikään "milloin harrastamme seksiä"-paina.
Ellei sitten etsi jotain kriteerilistan täyttävää hahmoa, jonka kanssa keskinäisellä kemialla ei ole niin väliä.
Haluatko sä olla jokin kriteerilistan täyttävä hahmo jollekin vai haluatko, että se tyyppi on sun kanssa, koska tuntuu niin hyvältä?
Vierailija kirjoitti:
Tapailet vääränlaisia miehiä.
Ite ainakin spottaan Tintsusta lähinnä jännämiehiä, jotka kusettaa silmät ja suun täyteen, mutta kullin saanti on taattu.
Eikä niiden kanssa tylsästi mihinkään kahville mennä, vaan kutsutaan suoraan himaan tai mennään niiden himaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ehdottanut seksiä useampaan otteeseen ja miehet ovat sanoneet vain, että haluavat tutustua paremmin.
Hmm, ehkä heillä sitten seksuaalinen kiinnostus herää myöhemmin. Mulla se herää nopeasti tai sitten ei ollenkaan.
Mikä se ongelman ydin nyt oikein on? Jos puhutaan kevytkenkäisyydestä - niin kyllä tottamunassa olet kevytkenkäinen - jos olet muutaman tunnin tuntenut ihmisen ja haluat heti sänkyyn. Mutta siis jokaisen oma asia millaisena haluaa olla ja elää. Mutta jos haluat parisuhteen niin silloin pitää pihdata. Eiköhän se ole jokaisen tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaan täällä naiset puolustelette kevytkenkäistä käytöstänne. Kunnolliset miehet eivät teistä kiinnostu.
En ole itse ainakaan missään vaiheessa puolustellut, koska en koe mitään tarvetta siihen. Sun pitäis myös ymmärtää, että et ole yksinvaltiaan asemassa määrittämässä, millainen mies on kenenkin mielestä se "kunnollinen". Sinun mielestäsi kunnollinen mies on se, joka haluaa puhtoisen neitsytvaimon (varmaan siks, kun ei ite oo saanut koskaan pildee ni ettei vaan nainen ole kokeneempi ja tajua, miten surkea mies on sängyssä, täh?), joka elää vanhentuneen moraalikäsityksen sanelemana ja ylläpitää mielellään tätä patriarkaalista, sovinistista järjestelmää, jossa naisen arvon määrittelisi jollain tapaa hänen seksuaalinen käyttäytymisensä, ja jossa naisen paikka on joka tapauksessa jossain miehen alapuolella.
Kun taas minun mielestäni kunnollinen mies on avarakatseinen, moderni, hyvätapainen, tasa-arvoinen yksilö, joka ymmärtää että naisella on itsemääräämisoikeus vartalostaan ja seksielämästään eikä se millään tavoin määrittele häntä sen enempää kuin miestä itseäänkään. Joka ei ole niin sairaalloisen mustasukkainen peniksistä, jotka naisen vaginassa ovat käyneet ennen hänen omaansa ja joka ei totta puhuen edes käytä aikaansa miettiäkseen niin mitättömiä asioita.
Ja kyllä, juuri tällaiset kunnolliset miehet ovat minusta kyllä kiinnostuneet. :)
Ei miehiä kiinnosta jos nainen on heti on selällään. Olen itse korkeakoulutettu ja esimiesasemassa oleva mies ja myös kaverini on tämän saman asian todenneet. Kiinnostus vaan lopahtaa... Sori. Tietysti panen heti jos saan mahdollisuuden, mutten ole enää yhteydessä muuta kuin silloin tällöin kuin huvittaa. Käytän tinderiä periaatteessa vain seksin saamiseen, jos vakkarit ovat esim. reissussa. :)
Jälleen pieleen, sinä patriarkaalinen sovinisti. :) Niin, sinä, sinun kaverisi ja sinun kaltaisesi miehet ovat todenneet. Koita nyt ymmärtää, että sinä, sinun kaverisi ja sinun kaltaisesi miehet eivät yksinkertaisesti ole niitä, joiden kanssa edes haluaisin parisuhteeseen, ikinä. Tietysti panen teidän kanssa, jos sattuu huvittaa, mutta mitään muuta en teistä halua. Voit jäädä siihen uskoon, että sinä teit sen valinnan, jos se sun miehistä egoasi hivelee. ;)
"Annoinko itsestäni kevytkenkäisen kuvan?"
Kävit Tinder-treffeillä - eli kyllä.
Muita kysymyksiä?