Kuvitteletteko yhdynnän aikana jonkun muun ?
Minä ainakin joskus kuvittelen eräitä ihania, eroottisia tuttuja naisia. Joitakin heistä olen joskus kerran tai pari rakastellutkin. Sille ei oikein voi mitään, kun tulee vaimoa naidessa mieleen ihana seksi heidänkin kanssaan, kuinka he ääntelivät, huohottivat ja liikkuivat alla jne.. Olen yli 50 v mies ja kauan jo aviossa.
Kommentit (20)
Täällä on näköjään vaikeaa saada mitään asiallista keskustelua aikaan tästä asiasta? kai nyt sentään joku muukin kuvittelee...Minua se kiihottaa ainakin.
Ajattelen Elisabeth rehniä ja Tarja halosta
Mika kirjoitti:
Ajattelen Elisabeth rehniä ja Tarja halosta
No onhan tuokin tapa pitkittää yhdyntää...
Joskus oman miehen kanssa fantasioin ihanan miehekkäästä työkaveristani. Pidän tämän toki vain omana tietonani.
Vierailija kirjoitti:
Joskus oman miehen kanssa fantasioin ihanan miehekkäästä työkaveristani. Pidän tämän toki vain omana tietonani.
Kiihottako se sinua lisää kun miehesi on sinussa? Saatko paremmin orgasmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihottako se sinua lisää kun miehesi on sinussa? Saatko paremmin orgasmin?
Kiihottaa! Ja tuo avioseksiin mukaan edes hiukan sitä kutkuttavaa jännitystä ja kipinöivää kemiaa, joka on tutun partnerin kanssa jo aikaa sitten kadonnut. Ollaan niin tuttuja, että alkuaikojen kiihkoa ei tahdo enää saada aikaiseksi oikein millään.
Juu kyllä kuvittelin, fantasioin muista ihmisistä ja tilanteista.
Myöhemmin tajusin, että seksi kyseisen miehen kanssa oli paskaa kun ei miestä kiinnostanut yhtään miten minut saa tyydytettyä ja siksi ajatukset lähtivät harhailemaan. Fantasiointi oli keino ylipäätänsä tulla, muuten se olisi ollut aika mission impossible 6.
En kuvittele. Avioliitto kestänyt 15 vuotta.
Exän kanssa oli pakko kuvitella joku muu mua panemaan. Muuten en olisi saanut orgasmia. Rakkaus ja intohimo olivat kuolleet miehen ikävän käytöksen vuoksi.
En ajattele muita miehiä. Seksi on niin huonoa, etten halua yhdistää sitä ajatuksissa kehenkään viattomaan sivulliseen.
Olen ollut naimisissa jo kauan , mutta joskus rakastellut joidenkin varattujen työasioista tuttujen naisten kanssa satunnaisesti työmatkoilla. He ovat sattuneet olemaan todella halukkaita, kiihkeitä ja aktiivisia yhdynnän aikana , yleensä ovat halunneet olla alla. He ovat nauttineet kielestäni kovasti, jota minä en saa antaa kotona koskaan...Sitä heidän ihanaa kiihkoaan,ääntelyään, lantion kiihottavaa hekuman liikettä työntöjen tahdissa ja orgasmin tuloa alla ei voi olla muistelematta, kun rakastelen vaimoani, joka ei sitten millään tahdo tehdä mitään aktiivista...Näin se vain on....ei voi mitään.
Kyllä, yleensä ajattelen Lotta Hintsaa.
Dream kirjoitti:
Minä ainakin joskus kuvittelen eräitä ihania, eroottisia tuttuja naisia. Joitakin heistä olen joskus kerran tai pari rakastellutkin. Sille ei oikein voi mitään, kun tulee vaimoa naidessa mieleen ihana seksi heidänkin kanssaan, kuinka he ääntelivät, huohottivat ja liikkuivat alla jne.. Olen yli 50 v mies ja kauan jo aviossa.
Mun ihanan Sarini.
No täysin mahdotonta minulle laueta ilman mitän fantasiaa... yhdynnässä tai yksikseen... Seksielämä on kyllä erittäin tyydyttävää 18v liiton jälkeenkin, mieskin mielissään kun seksiä on edelleen monta kertaa viiikossa ilman että tarvii mitenkään vongata ;)
En kuvittele enkä ajattele, keskityn tunteeseen ja fiilikseen.
Kuvittelen seksin aikana aina muita miehiä. En tietenkään miehelle ole kertonut.
Kuvitteletteko sellaisia, joiden kanssa olette jo rakastelleet vai ihan muita? Minä kuvittelen niitä naisia, joiden sisällä olen ollut...ja se kiihottaa jo sisään työntymisestä alkaen...
Kuvittelen että rakastelen paavo väyrysen kanssa.
Ja paavo saa joka kerta..
Itseäni kuvittelen panevani.