Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rasittavia nämä 7 päivän työputket.

Vierailija
18.05.2016 |

Aamu, ilta, välivuoro, aamu, aamu, aamu ja aamu. Sit onneksi viikonloppu vapaa.
Aina yhtä kiva kun lista loppuu viikonloppuun, saa jännittää pari viikkoa ennen seuraavan listan tuloa että tuleeko pitkä putki taas.
Ärsyttävää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota zairauslomaa, jos väsyt.

Teen myös putkia, 10 pv minimi, mut teen silloin kun haluan eli määrään kyllä työpvät ite :).

Vierailija
2/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh, minulla on työ, josta maksetaan palkkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavia nämä 16 päivän työputket.

Ilta, ilta, ilta, ilta, aamu, väli, ilta, ilta, ilta, ilta, aamu, ilta, ilta, ilta, ilta, aamu.

No.. ompahan ainakin töitä.

Vierailija
4/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aina jollain menee paskemmin. Ei se poista mun väsymystä että joku tekee vapaaehtoisesti 10 päivää ja joku 16 päivää.

Ärsyttää se silti.

Ei ne yli viiden päivän putket ole kuitenkaan mitään kaikkien kohdalle tasaisesti osuvia nakkeja, meillä ainakaan.

Vierailija
5/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka sanoi että teen vapaaehtoisesti 16 päivän putkia?

Tässä firmassa se vaan on niin, että jos asiasta valittaa, sopimusta ei jatketa syksyllä.

Ei meilläkään tasaisesti mene nuo pitkät työrupeamat vaan ihan pärstäkertoimen mukaan. Osastopäällikkö ei pidä minun pärstästä. Siksipä joudun tekemään melkein pelkkää iltaa ja pitkiä putkia.

Mutta silti mielestäni työpaikka on kuin lottovoitto näinä päivinä.

3

Vierailija
6/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarkoitinkin, että on ihan eri asia (helpompi) tehdä putkia, kun tietää ne etukäteen.

Eli ottakaa lepoa vaan, jos sieltä pätkähtää kohtuuttomuuksia. Ei asiat muuten muutu!

Pitäkää huoli itsestänne.

Itse en pystyis vuorotyötä.

- 1

Vierailija
7/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä firmassa se vaan on niin, että jos asiasta valittaa, sopimusta ei jatketa syksyllä.

Ei meilläkään tasaisesti mene nuo pitkät työrupeamat vaan ihan pärstäkertoimen mukaan. Osastopäällikkö ei pidä minun pärstästä. Siksipä joudun tekemään melkein pelkkää iltaa ja pitkiä putkia.

3

On tietty alasta kiinni pystyyko vaihtamaan työpaikkaa...

Verkkoja ehkä vesiin?😉

Vierailija
8/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali. Itse teen viikonlopussa normaalin ihmisen viikon työtunnit +12h vuoroja arkisin, tänäänkin 12h:)

Vierailija
9/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3

Verkkoja ehkä vesiin?😉

Tässä tapauksessa se on kaupungista kiinni. En aio kuitenkaan pakottaa miestä ja lapsia muuttamaan.

Vierailija
10/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3

Verkkoja ehkä vesiin?😉

Tässä tapauksessa se on kaupungista kiinni. En aio kuitenkaan pakottaa miestä ja lapsia muuttamaan.

Mikä ala? Eihän noin pitkät ole yleensä työaikalain mukaisia, eikö 10päivä ole yleensä raja että viikkolepo toteutuu?

Vierailija
11/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vali vali. Itse teen viikonlopussa normaalin ihmisen viikon työtunnit +12h vuoroja arkisin, tänäänkin 12h:)

Eri asia kuinka kauan teet.

Vai onko kompensaatiota riittävästi vapaiden muodossa esim?

- 1

Vierailija
12/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3

Verkkoja ehkä vesiin?😉

Mikä ala? Eihän noin pitkät ole yleensä työaikalain mukaisia, eikö 10päivä ole yleensä raja että viikkolepo toteutuu?

Olen laborantti. Kukaan koko puljussa ei välitä työaikalaista.

Joko teet pitkää pätkää tai olet syksyllä työtön.

Vierailija
13/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ei haittaa pitkät työputket. Huomenna alkaa taas 10pvä:n rupeama ja hyvin mahdollisesti mahtuu myös 12-14 tunnin työvuoroja väliin, jos on saikkua.

Onneksi joka kolmas kk on tasauslista, niin sitten taas ottaa oman ajan takaisin ja liksa pyörii joka tapauksessa.

Vierailija
14/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo. Mulla on nyt 16-24, 16-24, 13-21, 13-21, 13-21, välivuoro, 9-17, 9-17, 9-17, 4-11. Kivaa... tai siis ei ole. Varsinkaan kun en saa iltavuoroissakaan nukkua aamulla, pitää viedä lapsi kouluun.

Mulle ei makseta tarpeeksi tästä, että motivoisi nää paskat vuorot. Olen tehnyt tätä työtä jo neljännesvuosisadan, ikä alkaa painaa.

Vierailija
15/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3

ohis, mutta inhoan sitä, miten ihmiset manipuloidaan ajattelemaan että on oikein lottovoitto saada tehdä minimipalkalla 16pv:n putkia... ei se nyt ihan lottopotti ole 

Vierailija
16/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😉[/quote]

Tässä tapauksessa se on kaupungista kiinni. En aio kuitenkaan pakottaa miestä ja lapsia muuttamaan.[/quote]

Mikä ala? Eihän noin pitkät ole yleensä työaikalain mukaisia, eikö 10päivä ole yleensä raja että viikkolepo toteutuu?[/quote]

Omalla alallani ei paljon työaikalait paina, on vedetty 24h vuoroja yhteen pötköön ja perään 2 12h vuoroa:)