Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

anoppi eläkkeelle - ei hoida lapsiani

turhautunut kotirva
18.05.2016 |

Olen 4 pienen kotiäiti ja hyvä sellainen. Sen anoppikin myöntää. Anoppi jäi helmikuussa 65v eläkkeelle. Tätä olin todella odottanut saadakseni hieman omaa aikaa jatkuvalta lapsen hoidolta. Mutta anoppi ei oo kertaakaan hoitanut lapsiani. Hän jopa nukkuu päivisin! Nyt hän on lähtemässä 2 kk matkoille. Minullakaan ei ole varaa matkustaa. Miksi anoppi joka työnsä takia sai matkustaa haluu tehdä sitä vielä? Anoppi on taannut osan asuntolainaamme, mutta mitään muuta hän ei anna vaikka on meitä rikkaampi. En kotiäitinä tienaa itse. Kyllä toivon että vanhemmat tukis lasten perhettä! Miten saisin anoppiin vipinää.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska provo. =D Ihana anoppi sulla. Tykkään!

Vierailija
2/30 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaako hän enää 40v työuran jälkeen hoitaa lapsia? Itsehän olet lapsesi hankkinut! Anoppisi voi olla todella väsynyt. Omalla äidilläni kesti vuoden toipua.

Olet itse jäänyt kotiin sinun pitää pyytää mieheltä omaa rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todella ole provo. Näen ympärillä että monien äidit hoitaa niiden lapsia työssäolon aikana. Miksei anoppini sut joskus. Itsehän hoidan lapseni pääsääntöisesti.

Vierailija
4/30 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä velvollisuus anopillasi olisi hoitaa sinun lastasi. Hoida itse hankkimasi riippapallo. Anopillasi on oikeus nauttia vapaudestaan ja nukkua päikkärit sekä matkustella. On aivan eri juttu matkustaa työn vuoksi, kuin omilla ehdoillaan.

Vierailija
5/30 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin matkustan ja nukun päivisin, koska ei lapsia. Älä vaan tuo niitä mulle.

Vierailija
6/30 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viesti osoittaa taas kotiäitien päämäärän. Kieltämättä 4 lapsen hoito on rankempaa kuin työssäkäynti mutta itse olet lapset hankkinut. Mene töihin.

Vierailija
7/30 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aapeeee kirjoitti:

Ei todella ole provo. Näen ympärillä että monien äidit hoitaa niiden lapsia työssäolon aikana. Miksei anoppini sut joskus. Itsehän hoidan lapseni pääsääntöisesti.

No onpas provo ;)

Vierailija
8/30 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah! Pääset eläkkeelle. Mutta miniä alkaa vaatia lastenhoito apuja.

Mitäköhän itse tekisin anoppina? Huilaisin muutaman vuoden reilusti. Kylässä voisin joskus käydä ja vice versa. Siinä kaikki. Anopin on aika nauttia vapaasta eläkeläisyydestä, kun on vielä terveyttä jäljellä!

Vierailija
9/30 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viesti osoittaa sen miten yksin ja ahdingossa pienten lasten äiti on. Aamusta iltaan 24/7 perheen hoitoa ilman vapaata ja ilman omaa aikaa. Äidillä ei oo omaa rahaa. Häntä kiristetään ja ei arvosteta.

Uraäiti saa omaa palkkaa ja kontakteja työssään. Usein lapset heitetty muille.

Kotiäiti tarvitsee tukea ja rahaa nostaakseen itsetuntoaan. Anoppi voisi juuri tukea miniäänsä ja antaa aikaa ja rahaa miniälle

Vierailija
10/30 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/30 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ota tulta tämä provo, tehtailet liikaa näitä anoppijuttuja.

Vierailija
12/30 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotirvojen pjolesta kirjoitti:

Tämä viesti osoittaa sen miten yksin ja ahdingossa pienten lasten äiti on. Aamusta iltaan 24/7 perheen hoitoa ilman vapaata ja ilman omaa aikaa. Äidillä ei oo omaa rahaa. Häntä kiristetään ja ei arvosteta.

Uraäiti saa omaa palkkaa ja kontakteja työssään. Usein lapset heitetty muille.

Kotiäiti tarvitsee tukea ja rahaa nostaakseen itsetuntoaan. Anoppi voisi juuri tukea miniäänsä ja antaa aikaa ja rahaa miniälle

Tuohan on anopin pojan tehtävä.

Vierailija
13/30 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun anoppi ei oo tementoitunut. Kiva kun jaksaa vielä matkustella ja näinollen rahaa haaskata. Jääkö sitä perintöä ollenkaan. Voi hurjaa. 

Vierailija
14/30 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin mies antoi rahaa pyytämättä kun olin lapsen kanssa kotona. Jos sulle ei mies anna niin lähde töihin. Sieltä saa rahaa.

Vierailija
15/30 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa tehdä niinkuin haluaa ei ole mitään hoitopakkoa olemassa puolin eikä toisin. Rahansakin saa käyttää niinkuin itse haluaa. Elämä on valintoja ja lapsiluku ja muu elämä pitää sovittaa oman elintason,jaksamisen jne mukaan.

Vierailija
16/30 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi anoppis pitäis hoitaa sun lapsia.

Kait se lasten isäkin vois osallistua.

Vaikka provoltahan tää vaikuttaa, ei kukaan voi olla nuon t..hmä.

Vierailija
17/30 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit menneyt anopin kanssa naimisiin, niin vot!

Vierailija
18/30 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata ite äpäräs kerta oot niitä hommannukki! Ei kävis pienessä mielessäkään laittaa omia tenavia koko aika mummulle ja vaatia sitä hoitamaan niitä.. Idiootti..ja toivottavasti provo

Vierailija
19/30 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa on ihan normaalia, että lapsenlapset muuttaa mummolaan ja äidit saa vapaata aikaa. Silloin voi käydä töissä tai harrastaa. Ihan pikkulapset on äitiensä hoidossa, kävelevät mummojen.

Vierailija
20/30 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie kakarat Korkeasaareen hoitoon, että pääset shoppailemaan.