OP:n Perheenlisä "Nuori ja kaunis"-mainos hajottaa pään!
Onko sen pakko tulla koko ajan? Maailman masentavin mainos. Aina menee telkkari äänettömälle.
Kommentit (24)
Se on kieltämättä raivostuttava ja ahdistava, varsinkin kun kyseinen laulu on laulettu siinä niin melankolisesti kuiskaten, aavemaisesti, ihan kuin jokin vaaniva peto. Onneksi sitä pitkää versiota en ole enää nähnyt vähään aikaan, mutta lyhytkin saa aivosolut sulamaan.
Minusta Nuori ja kaunis -biisi ei sovi kyseiseen mainokseen. Jos tuntee kappaleen ja on sen sanomaa tarkemmin miettinyt, niin se herättää valitettavasti kyllä aika surullisia fiiliksiä. Tätä niin kuin montaa muutakaan kappaletta ei ole tarkoitus tulkita kirjaimellisesti.
Nuori ja kaunis kertoo viinapullosta
En tiiä miten sen suomentais, mutta mulle tulee siitä semmonen "cringe" -fiilis.
Katoin ton ja itkettää. Missä mun vauvat?? Ne on jo isoja..
Mikä siinä ap:tä masentaa? Minusta kauniita vauvoja.
Katkeransuloista
t. mies, joka todennäköisesti ei koskaan saa lapsia
Minusta se on ihana mainos. Surullisen kaunis...
Vierailija kirjoitti:
Tosi kaunis ja sympaattinen mainos. Kyynel tulee silmään joka kerta.
Ehkä et vaan ole sinut herkän puolesi kanssa, AP?
No ilmeisesti en sitten ole :D Sitä odotellessa. Ehkä minäkin joku päivä vetistelen tv-mainokselle. T. Ap
Minkälainen mainos? En ole koskaan nähnyt ko. mainosta ja kiinnostaisi tietää, mistä puhutaan.
Herkkä mainos. Mielestäni kaunis, mutta itselläni ei kyllä ole kosketusta lapsiperhe-elämään (eikä haluakaan).
Katsoin youtubesta, mainoksena ihan kaunis. Itselleni tulee siitä vain vahva tunne, että onneksi ei ole lapsia, niin en joudu elämään vauvaperheen elämää.
Niin ollaan erilaisia, minä taas muistin ihanat vauva-ajat ja taianomaisen vauvafiiliksen.
Niinhän ne ihmiset tuppaavat näkemään mitä haluavat, minä näen tuossa vain puklut ja huutamisen.
Minulle tuli niin ikävä omien lasten vauva-aikaa ja sitä taikaa, joka vastasyntyneessä on😍😍😍😍
Mua vituttaa Säästöpankin hemmoteltu itsekäs mukula, joka vaan vouhottaa niistä ylppäreistään. Että vanhempien piti ihan ottaa lainaa, että hellanduudeli saa bileet..
Tosi kaunis ja sympaattinen mainos. Kyynel tulee silmään joka kerta.
Ehkä et vaan ole sinut herkän puolesi kanssa, AP?