Tapailemallani miehellä akne
Tämä on uusi asia minulle, en ole aiemmin ollut miehen kanssa jolla olisi.
Hänellä on naama kyllä melko finnitön mutta kaulasta lähtien alkaa olemaan enemmän ja enemmän.
Rintakehässä enemmän ehkä arpia mutta selkä ja hartiat.. Voi apua! Aivan hurjan näköinen ja myös tuntuinen. Isoja ja pieniä patteja, näyttää kuin olisi vesirokko x 1000.
Emme ole puhuneet asiasta kamalasti (milloin alkanut, onko hän syönyt lääkkeitä, käynyt lääkärissä)
Olen googlettanut paljon asiasta viime päivinä koska en uskalla sanoa/kysyä tästä häneltä.
Olen hieman hämmentynyt, tottakai koskeminen selkään tuntuu hieman ällöttävältä mutta mies on muuten ihana ja hyvännäköinen.
Miten tähän pitäisi suhtautua? Kyllä tuollainen on iso järkytys jos ei ennen ole edes nähnyt yhtä pahaa aknea.
Onko kokemuksia samanlaisesta tilanteesta?
Kiinnostaisi kyllä tietää, että onko hän käynyt lääkärissä tai harkinnut esim roa-kuuria jotta iho parantuisi. Miten ottaa asia puheeksi?
Ikää hänellä 21 (aikuisiän akne siis kai?)
Yritän myös välttää hänen ihon ja selän tuijottamista ettei hän koe oloa vaivaantuneeksi.. Hän ei itse kyllä piilottele tai näytä häpeilevän ihoaan.
joillakin tulee n 30 v aknea,vaikka ei olisi ikinä ollut ennen .
kysy vaan reilusti, onko käynyt kosmetologilla tai lääkärissä, haluut sää eroon,onko kivuliasta muka jne. sanot,että mulle ei oo tullut. osta hänelle purusinkkiä, kuukauden kuuri,katsokaa auttaako jo, sinkkivoide jne, ns itsehoitoa eka.
kosmetologi maksaa ja saa kuureja ja tod ammattilaishoitoa-onko kundilla varaa ..sekin. lääkäri,siis ihotauti-ei yleisjamppa- niin edullisempi ja saa kertaluontoista reseptiä,jota voi uusia. kosmetologiltakin saa kotihoitotuotteet,mutta ehkä kalliimpaa.
mutta onhan tuo jotenkin vastenmielistä, luulisi,että itseään ketä vaan jurppis niin ,että pakko hakeutuu hoitoihin ja kotituotteet. ihme että itse ei kärsi.
muutenkin ihan terve iho jos selkä finninen, tekee pahaa. senkin vois estää,siis perusfinnit,että karkealla sienellä pesee kaulan ja selän,se auttaa ja hiki ajoissa pois ja puhtaat tyynyliinat,paidat.
kerro miten teille kävi,jooko...