Jos saisit valita kenet vaan, niin kenen kanssa menisit illalliselle/lounaalle?
Jos saisit tunnin tai parin tapaamisen kenen hyvänsä henkilön kanssa, niin kenen kanssa lähtisit?
Kommentit (47)
Jumalan. Jos se nyt mun hämmästykseksi ilmestyisin paikalle jossain muodossa. Kysyisin ensin, että mitä helvettiä sä jätkä(sen on pakko olla) duunaat?! Haukkuisin sen pystyyn menneestä, ja sitten mie keskustelisin sen kanssa, että millä keinoin parannetaan meno ja meininki.
Noo, tämä nyt oli vaan tällainen lapsekas haavekuva maailmanparantamisesta.
Haluaisin Johnny Deppin kanssa illalliselle. Tyttäreni tulisi mukaan.
Kiira Korven,sillä muuten satuni lepsenlapsilleni Prinsessa Mirandan taikaluistimet ei valmistu
Tahtoisin tuplaseuraa, Tellervo Koivisto ja Kaari Utrio.
Montakin vaihtoehtoa mutta ehkä Trumpin. Olisihan se mielenkiintoista tavata itse Ameriikan presidentti ja tajuta että on itse paljon älykkäämpi:)
Ihastukseni, jota kaipaan, kun emme ole nähneet 1,5 kuukauteen.
Yhden ihanan Rikun. ❤️ Voisi olla pitkä illallinen kynttilänvalossa.
Kuolleita sukulaisia tapaisin mieluiten.
Elossa olevista ehkä itänaapurin presidentin, jos tapaamiskumppanilla olisi velvollisuus keskustella kanssani. Tai sitten englannin kuninkaan tai Bidenin.
Jonkun korealaisen. Haluaisin nimittäin testata korean kielen taitoani.
Menisin yhden kivan miehen kanssa syömään. Tapasin hänet Mummotunnelissa.
Jeesuksen kanssa lähtisin ottamaan kotiviiniä johonkin puistoon pissisten kanssa.
Iida Tikan kanssa olisi kiva käydä lounaalla.
Marilyn Monroen hän voisi kertoa mitä tapahtui.
Mä olen tylsä. Valitsen mieheni, koska vikoineen päivineen hän on mun oma rakas. Hän ansaitsee hyvän aterian, jonkun toisen tekemänä.
Multa ei onnistu ihailemieni ihmisten kanssa tapaaminen. Kupla puhkeaa ja glamouri katoaa. Hän onkin ihminen, ihan tavis sittenkin.
Tai hei! Tämän päivän lippumarkkinoilta: Louis CK. Eihän se tavallisempaa hauskaa miestä löydy. Vitsitkin arjesta ja lapsista. Ulkonäöltäänkin nami, ihana gingeri. Sen kanssa mä lähdenkin syömään. Pah, lämmittäkööt mies maksalaatikkoa.