Ihastunut Game of Thrones -hahmoon ;)
Oikeastaan useampaankin vuorotellen, tässä sarjassa vaan on sitä jotain! Mutta voimakkaimmin minä, heterosuhteessa elävä nainen, olen lääpälläni Brienneen :D En ole ikinä ollut vähääkään bi-curious, mutta tämä hahmo on vaan uskomattoman seksikäs! Ei tosin koske ko. näyttelijää omana itsenään, silloin liian naisellinen ;)
Kellään samanlaisia ajatuksia? Tai kenestä sarjan hahmosta itse pidät?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ramsay Bolton on niin ihana jännämies. Haluaisin tuollaisen miehen itselleni, mutta suomalaiset miehet on niin nössöjä.
Ramsayn moka oli se keissi Sansan kanssa. Siihen asti kaikki naiset rakasti sitä.
Ramsay Bolton vois toteuttaa mun rajut s&m fantasiat, mut voi olla että pelkäisin koko ajan että kohta se tappaa mut ja ne fiilikset menis sitten siinä.
Kimppakiva Oberynin ja jonkun toisen kanssa olis ehkä turvallisempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ramsay Bolton on niin ihana jännämies. Haluaisin tuollaisen miehen itselleni, mutta suomalaiset miehet on niin nössöjä.
Ramsayn moka oli se keissi Sansan kanssa. Siihen asti kaikki naiset rakasti sitä.
Se kohtaus oli ihan "melua tyhjästä". Eihän siinä tapahtunut MITÄÄN!! Kauhunsekaisin tuntein katsoin sen, kun olin kuullut siitä mutta sehän oli ihan pliisu.
Höh eikö kukaan fantasioi King Joffreystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brienne ei yleisesti ottaen vastaa omaa naismakuani, mutta pidän hahmosta kyllä paljon. Pitkä, kovapintainen, jääräpäisyyteen asti lojaali amatsoni... olen kyllä kehitellyt mielessäni eroottista fanfictionia itsestäni Briennen feminiinisempänä aisaparina ;)
N38, biseksuaali
Ai vähän niin kuin Xena ja Gabrielle? :D
Vähän samaan tyyliin, mutta kirjoittaisin itselleni aktiivisemman roolin. Voisin olla Castameren Reyne-suvun viimeinen jäsen (äiti selvinnyt Lannisterien aikaanpanemasta verilöylystä vain siksi, että ollut tuohon aikaan vain pieni tyttö ja kaukaisten sukulaisten kasvattina) ja viettää kiertelevää elämää elättäen itseäni kaivamalla historiallisilta taistelukentiltä myytäväksi kelpaavia esineitä. (Vanhat kirjat, kartat ja folklore apuna oikeiden paikkojen löytämisessä.) Brienneen törmäisin tämän saatua taistelussa pahasti köniinsä; pelastaisin tämän hengen raahaamalla suojaan ja hoitamalla haavat kasvilääkintätaidoillani - Briennen toivuttua lyöttäytyisin mukaan "paikallisoppaaksi" ja vähitellen saisin tämän ymmärtämään, miksi tämä ei ole koskaan kiinnostunut miehistä (Renlyä lukuunottamatta, mutta tässäkin oli pitkälti kysymys kiitollisuudenvelasta)... oma missioni, kostaa sukuni kohtalo Lannistereille yksi kerrallaan, tosin aiheuttaisi ennen pitkää skismaa välillemme johtuen Briennen lojaaliudesta Jaimelle. Pitäisikö alkaa kirjoittaa tältä pohjalta fanficciä?
Ei, ihme kyllä lähes kaikenlaiset psykopaatit saa ajattelemaan että mitähän jos, mutta Joffrey on niin vastenmielinen, että vaikka loistavana hahmona pidänkin, niin mitään muuta ajatusta kuin vihaa ei juurikaan tunnetasolla herätä.
Miehenä kyllä Melisandre / Carice van Houten on todella kuuma. Sopii rooliinkin täydellisesti, koska onnistuu yhtä aikaa näyttämään kohtalaisen vanhalta ja kokeneelta ja toisaalta nuorelta.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä kyllä Melisandre / Carice van Houten on todella kuuma. Sopii rooliinkin täydellisesti, koska onnistuu yhtä aikaa näyttämään kohtalaisen vanhalta ja kokeneelta ja toisaalta nuorelta.
Myös se Robbin lyhytikäiseksi jäänyt vaimo oli mahtava.
Se aiempi Daario Naharis! Ihana! Ja Khal Drogo, tottakai!
Grand Maester Pycelle. Sen pierun jälkeen olen nähnyt hänet ihan uudessa valossa.
Khal Drogo.
Sitten se heppu, joka on Jorahin matkassa. Siinä on jotain namia kanssa.
Khal Drogo, The Hound ja Sansa viehättävät silmääni.
Hound jäi sinne kiven juurelle haavoittuneena ja on oletettavasti kuollut. Mutta uskon että näemme Houndin vielä, kuolemaa ei nähty.