Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisessa kaikki pieni on kaunista!

Vierailija
17.05.2016 |

Lyhyys, pienet rinnat, pieni perse, pieni maha. yleisesti pienuus. miksi tämä toisaalta olisi mitenkään huono? naisethan pääasiassa haluavat ison miehen.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:lle

Sinusta on siis kiihottavaa jos aikuisella naisella on samanlainen vartalo kuin pienellä tytöllä?

Koska ei vaadita enää muuta kuin että sanot häpykarvojen ällöttävän ja että naisen pitää olla ajeltu niin silloinhan voisit toisin sanoen sanoa että naisen vartalon ei tarvitsisi kehittyä ollenkaan.

M29

Tai samanlainen vartalo kuin pienellä pojalla...karseeta ajatellakin mistä tämä johtuu

Eli sirot, naiselliset ja pienikokoiset naiset näyttävät automaattisesti pojilta? Just joo :D

Niin, 180 senttiset high fashion-mallit vasta ovatkin naisellisia!

Taylor swift on 180 cm

Ail you have to was stay. On ihana biisi. Luulin ennen että Taylor on pissis, mutta nykyään arvostan häntä.

.

Vierailija
82/91 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset ovat näyttäviä, mutta mielestäni pienet naiset on ihanan siroja ja naisellisia  :) Ja ennen kuin vedätte hernepalkokasvin keuhkoihinne, tämän mielipide tulee naisen suusta :D Olen aina ihaillut hennon näköisiä naisia, itse kun olen aika riuska ja suht pitkä eli 170cm. Ja todella lapsellisia kommentteja tässä ketjussa, mm. sellaisia joissa sanotaan että aloittaja tykkää tyhmistä naisista. Kuka on mitään älykyydestä puhunut? Aloittaja kertoi mikä häntä miellyttää naisessa ulkoisesti. Ja älkää viitsikö jauhaa silmien koosta, itselläni on pienet silmät mutta en ole mikään riihipiru vaan suht nätti nainen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pieni ja suloinen? Minä on 172 cm pitkä ja minulla on kapeat nilkat, pieni nenä ja sirot hartiat. En ikinä haluaisi olla lyhyempi.

Vierailija
84/91 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan silava-Siirit vetäneet kunnolla herneitä isoihin sieraimiinsa näköjään.

Vierailija
85/91 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikesta eri mieltä.

M21

Vierailija
86/91 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin pieni ja suloinen, vähän tyttömäinen nainen on paras. Kuka haluaa "elefanttimaisen" tai riskin naisen?

Esim. minä. Haluan valtavan lihavan naisen.

M21

Vierailija
87/91 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti nämä pienet naiset leveävät ja kasvavat iän myötä ja heitä edelleen sanotaan pieniksi koska ovat lyhyitä.

Vierailija
88/91 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen pienuus on hyvä?

Pienet ihmiset

Pienet ihmiset

Ne lystikkäitä on

Ei aivoja, ei tapoja

Pelkkiä maailmannapoja

Vierailija
89/91 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti nämä pienet naiset leveävät ja kasvavat iän myötä ja heitä edelleen sanotaan pieniksi koska ovat lyhyitä.

Pitkiä kutsutaan samassa tilanteessa jokihirviöiksi.

Paha yhtälö: pitkä ja suuri ja lihava.

Vierailija
90/91 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkiä kutsutaan samassa tilanteessa jokihirviöiksi.

Paha yhtälö: pitkä ja suuri ja lihava.

"Jokihirviö" :D istun hiljaisessa bussissa ja täys työ oli estää huutonaurua rävähtämästä ilmoille

Vierailija
91/91 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pieni nainen ja niin todellakin haluan miehen kokoisen miehen suojelemaan minua. Mitä pahaa on ulkonäkökriteereissä ylipäätään.

Hah,hah,yleensä ei olekaan jos istuu valitun kriteeristön sisälle?Kaikki nyt ei ole pieniä,mutta ei se myöskään vastaa kaikkien ihannetta.

No en minäkään kaikkiin kriteereihin maailmassa sovi, eikä ole tarvekaan. Miksi se on sinulle ongelma, ettet ole kaikkien mieleen. Eihän kukaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi