Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisessa kaikki pieni on kaunista!

Vierailija
17.05.2016 |

Lyhyys, pienet rinnat, pieni perse, pieni maha. yleisesti pienuus. miksi tämä toisaalta olisi mitenkään huono? naisethan pääasiassa haluavat ison miehen.

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP ei ole mies. Ekana listassa lyhyys....

Miehet tykkäävät siroista naisista pituuteen katsomatta. Tissien ja pepun ei tarvitse olla isoja tai pieniä vaan sellaisia sopivankokoisia ja ilman muuta hyvin muodostuneet. Ei, mies ei assosioi pientä naista lyhyyteen. Itseasiassa monelle miehelle lyhyt nainen on hyvinkin eieiei. 

...mitä tarkoittaa "ei assosio pientä naista lyhyyteen"...eli siroudestako kyse? Määrittele siro eli laiha ja mallivartaloinen poikamainen nainenko?

Vierailija
62/91 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Itse olen iso 170 cm. Pieni on kaunista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pienet silmätkin hyvä juttu? 

Vierailija
64/91 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mika kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyys, pienet rinnat, pieni perse, pieni maha. yleisesti pienuus. miksi tämä toisaalta olisi mitenkään huono? naisethan pääasiassa haluavat ison miehen.

Miksi minulle tulee pedofiili mieleen näistä sanoista

Koska taidat olla sairas ihminen. Ja kyllä pidän pienistä naisista, ja pidän myös pienellä naisella posliinista. Nyt seuraa se yllätys, en kuitenkaan halua panna lapsia.

Tuollaisten väitteiden esittäjä kertoo kyllä vain jostain omista perversioistaan.

Voi vee. Tämä on ihan täyttä sontaa koko juttu. Vali vali. Mitä tänne kirjoittelet jos sulla petite nainen posliinina siellä kotona. Joku kaljamahainen tomppeli siellä huutelee vaatimuksiaan ...

Vierailija
65/91 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelisin suhtautumaan varauksella näihin miehiin joilla on petite-fetissi.

Suosittelisin suhtautumaan varauksella näihin naisiin joilla on large-fetissi?

Vierailija
66/91 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on mulla pienet silmät. kaik muu onki laajaa ja leveää...

Vierailija
67/91 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sellainen puhelinliikenne kokoinen mies on ihana esim Henrik Lundqvist (se ruotsalainen maalivahti). Ihanan komea mies ja miksi te suomalaiset miehet, ette voi kaikki olla hänen näköisiään!

Kyllä ihmettelen suuresti sitä, että on lyhyitä miehiä olemassa täällä Suomessa! Kyllä vaan se komeus ja pituus on niin ihanaa!!

Vierailija
68/91 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

153cm Hayden PANETTIere on kyllä aikamoinen pakkaus mun mieleen.

Vierailija
69/91 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sellainen puhelinliikenne kokoinen mies on ihana esim Henrik Lundqvist (se ruotsalainen maalivahti). Ihanan komea mies ja miksi te suomalaiset miehet, ette voi kaikki olla hänen näköisiään!

Kyllä ihmettelen suuresti sitä, että on lyhyitä miehiä olemassa täällä Suomessa! Kyllä vaan se komeus ja pituus on niin ihanaa!!

Etkö siis ymmärtänyt että juuri tämä oli APn pointti?

70/91 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, rakastan pieniä ja siroja naisia. Kiinteät pyllyt ja pienet terhakat tisut. 

Sana "tisut" pitäisi kieltää lailla.

Vierailija
71/91 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pieni nainen ja niin todellakin haluan miehen kokoisen miehen suojelemaan minua. Mitä pahaa on ulkonäkökriteereissä ylipäätään.

Jaa, minulla on "miehen kokoinen" mies, mutta olen kyllä aina pystynyt pitämään ihan itse huolta itsestäni ja asioistani, enkä aikuisena ihmisenä tarvitse ketään "suojelemaan" itseäni. Miestäni tarvitsenkin ensisijaisesti tasa-arvoiseksi kumppaniksi, ystäväksi ja rakastajaksi, en henkivartijakseni tai joksikin tien auraajaksi.

Mitä vastaan ylipäätään kaipaat suojelua? Liittyykö se nimenomaan omaan pienikokoisuuteesi vai mihin?

Siis ihan oikeesti kysyt?

On ihana käpertyä ison miehen viereen nukkumaan ja tuntea lämpö ihan koko pieneltä pituudeltani. Tuntea olevansa suojassa ja turvassa. :)

Vierailija
72/91 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pienikokoinen nainen pienine tisseineen ja pyllyineen enkä ole koskaan kelvannut miehille :(

Vierailija
73/91 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taylor swifth on 180 cm.

Taylor Swift on just hyvä esimerkki siitä miten tuollakin pituudella voi olla äärimmäisen siro. Harry Styles ja Calvin Harris omaavat varmasti hyvän maun. Taylor on kyllä saanut Calvinista jotain tyyliextraa tai sitten se on vain maun kehittymistä. 1989 albumi on jo loistokas. Taylor on äärimmäisen lahjakas ja sanoittaa itse kaikki biisinsä. Jo se Love Story oli vuonna 2008 Taylorin itsekirjoittama (Taylor on syntynyt 89). Siinä on viittauksia hänen omaan elämäänsä ja toivottamaan rakkauteen vähän Romeo ja Julia tyyliin. Samoin jälleen Taylor teki biisin, kun teki bänät One Direction Harry Stylesin kanssa. Taylor on tarinankertoja.

Vierailija
74/91 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taylor swifth on 180 cm.

Taylor Swift on just hyvä esimerkki siitä miten tuollakin pituudella voi olla äärimmäisen siro. Harry Styles ja Calvin Harris omaavat varmasti hyvän maun. Taylor on kyllä saanut Calvinista jotain tyyliextraa tai sitten se on vain maun kehittymistä. 1989 albumi on jo loistokas. Taylor on äärimmäisen lahjakas ja sanoittaa itse kaikki biisinsä. Jo se Love Story oli vuonna 2008 Taylorin itsekirjoittama (Taylor on syntynyt 89). Siinä on viittauksia hänen omaan elämäänsä ja toivottamaan rakkauteen vähän Romeo ja Julia tyyliin. Samoin jälleen Taylor teki biisin, kun teki bänät One Direction Harry Stylesin kanssa. Taylor on tarinankertoja.

Suomikarju ei hyväksy Tayloria eukokseen...eiks Calvin Harris ole 196 cm. Sopis mulle hyvin tuo Calvin.

Vierailija
75/91 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja tärkein: pienet aivot. Kun näemmä esittelykappale hakusessa.

Läski korreloi älykkyyden kanssa? Superälykkäät ovat aina superläskejä? Suonessa on sitten Euroopan älykkäimmät naiset.

Vierailija
76/91 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pieni nainen ja niin todellakin haluan miehen kokoisen miehen suojelemaan minua. Mitä pahaa on ulkonäkökriteereissä ylipäätään.

Jaa, minulla on "miehen kokoinen" mies, mutta olen kyllä aina pystynyt pitämään ihan itse huolta itsestäni ja asioistani, enkä aikuisena ihmisenä tarvitse ketään "suojelemaan" itseäni. Miestäni tarvitsenkin ensisijaisesti tasa-arvoiseksi kumppaniksi, ystäväksi ja rakastajaksi, en henkivartijakseni tai joksikin tien auraajaksi.

Mitä vastaan ylipäätään kaipaat suojelua? Liittyykö se nimenomaan omaan pienikokoisuuteesi vai mihin?

On ihana käpertyä ison miehen viereen nukkumaan ja tuntea lämpö ihan koko pieneltä pituudeltani. Tuntea olevansa suojassa ja turvassa. :)

Oletkin söpö nainen :)

Vierailija
77/91 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah,hah,yleensä ei olekaan jos istuu valitun kriteeristön sisälle?Kaikki nyt ei ole pieniä,mutta ei se myöskään vastaa kaikkien ihannetta.

Vierailija
78/91 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkin söpö nainen :)

Jessus... :D Oliko tuo pieneltä pituudelta teksti jo provo?Ajatteleeko joku aikuinen tollasia?

Vierailija
79/91 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja me naiset halutaan mies jolla on

Iso muna

Isosti rahaa

Iso koko

Isosti tukkaa

Pienet hobitti miehet minimunalla ja ohuella kukkarolla älkää vaivautuko.

Oliko aiheena tämä?

Vierailija
80/91 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pieni ja suloinen, vähän tyttömäinen nainen on paras. Kuka haluaa "elefanttimaisen" tai riskin naisen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän