Naisessa kaikki pieni on kaunista!
Lyhyys, pienet rinnat, pieni perse, pieni maha. yleisesti pienuus. miksi tämä toisaalta olisi mitenkään huono? naisethan pääasiassa haluavat ison miehen.
Kommentit (91)
Pieniä, ihan naisen näköisiä kaunottaria:
-Eva Longoria (154cm)
-Kylie Minogue (152cm)
-Shakira (155cm)
-Lucy Hale (155cm)
-Rachel Bilson (155cm)
-Jenna Dewan Tatum (157cm)
-Lea Michele (157cm)
-Emilia Clarke (157cm)
-Jennifer Love Hewitt (157cm)
-Christina Milian (157cm)
...jne!
Joo, mut pätkä on aina pätkä. Pitkät naiset voivat päästä missiksi tai malliksi.
Lyhyt saat lyhyitä lapsia.
Lyhyet on ok, mutta täällä joku vinkuu pituudesta.
Pitkät on upeita sekä miehet, että naiset!!
Vierailija kirjoitti:
Pieniä, ihan naisen näköisiä kaunottaria:
-Eva Longoria (154cm)
-Kylie Minogue (152cm)
-Shakira (155cm)
-Lucy Hale (155cm)
-Rachel Bilson (155cm)
-Jenna Dewan Tatum (157cm)
-Lea Michele (157cm)
-Emilia Clarke (157cm)
-Jennifer Love Hewitt (157cm)
-Christina Milian (157cm)
...jne!
En tykkää - tulee hobitti mieleen. Mun 11-vuotias on 155 cm.
minä olen pieni nainen ja minua kiusattiin sen takia koulussa. Ei pojat kiusanneet, vaan toiset (isokokoiset) tytöt.
Winona Ryder on alle 160cm, ei tosiaan mikään pikkutytön näköinen!
Vielä aikuisenakin monilla isoilla tytöillä ollut ongelmia pienen kokoni kanssa, ei koskaan miehillä. Kateellisia?
Eli mikä on petite-naisen max pituus?
Itse olen pitkä ja olen sinut pituuteni kanssa. Kunnes joku rääpäle tekee tänne näitä aloituksia (vitsi vitsi). Jos on paha mieli niin älä purua sitä tänne. Joku on pitkä js joku lyhyt. Ei voi mitään.
Mutta lastemme serkku on upea. Mittaa 180 cm ja juhlissa minimekko ja 10 cm korot.
Vaihtoi ballerinat jalkaa kun tanssi alkoi.
Vierailija kirjoitti:
Eli mikä on petite-naisen max pituus?
Petite-naisen alamitta on 154 cm - 156 cm on jo ylämittainen! Alin hyväksytty paino on 95 kg ja ylin 122,5 kg.
pienet silmät, pieni suu, pieni tukka...
makuasioita, sanoi kissa.
Suosittelisin suhtautumaan varauksella näihin miehiin joilla on petite-fetissi.
Vierailija kirjoitti:
Oishan se kiva olla pieni mutta minkäs sille voi jos pituus on yli 170, kengän numero 41 ja kämmen on iso kuin lapio. Tissitkin on hieman isot ha pepaa löytyy. En ole kuitenkaan läski, vain yleisesti iso. Ranteen luut ovat niin isot ettei normi rannekorut mahdu. Miehen olen kuitenki löytänyt.
Hei muuten sama mut mä olen vielä läskikin! Mies multakin löytyy.
En kyllä oikeasti usko, että kukaan haluaa olla lyhyt. Siis uskoisin, että naiset haluaisivat olla 168-175 cm ja miehet 182 cm.
Itse klein halunnut olla vähän lyhyempi, jotta olisin voinut käyttää korkoja.
pienet silmät, pienet aivot, pienet pakarat, pienet tisut, pieni nenä ja suu...tulee joku kääpiösatu mieleen =) ei kaikki halua isoa miestä vaan miehen, jolla on ego ja itsetunto kohdillaan ja johon ihastuu.
No ei todellakaan ole. Jos olisi, niin miksi kukaan saisi ikinä kuulla negatiivisia kommentteja lyhyydestään, pienistä rinnoistaan yms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oishan se kiva olla pieni mutta minkäs sille voi jos pituus on yli 170, kengän numero 41 ja kämmen on iso kuin lapio. Tissitkin on hieman isot ha pepaa löytyy. En ole kuitenkaan läski, vain yleisesti iso. Ranteen luut ovat niin isot ettei normi rannekorut mahdu. Miehen olen kuitenki löytänyt.
Hei muuten sama mut mä olen vielä läskikin! Mies multakin löytyy.
Minä olen 180 cm pitkä ja mullakin on mies!! Jee!!!! Katseitakin olen kerännyt nuorena ja osa tietysti kysyi että "pelaanko koripalloa".