Naisessa kaikki pieni on kaunista!
Lyhyys, pienet rinnat, pieni perse, pieni maha. yleisesti pienuus. miksi tämä toisaalta olisi mitenkään huono? naisethan pääasiassa haluavat ison miehen.
Kommentit (91)
Totta, petite-naiset ovat kauneimpia ja säilyvät pitkään raikkaan tyttömäisinä.
Höpöhöpö. Makuja on monia. Sun mielipitees on sun..mut muitakin löytyy 😆
No mulla on isot rinnat, iso takamus, lihasta ja olen pitkä :(
Olen pieni nainen ja niin todellakin haluan miehen kokoisen miehen suojelemaan minua. Mitä pahaa on ulkonäkökriteereissä ylipäätään.
Joo ja me naiset halutaan mies jolla on
Iso muna
Isosti rahaa
Iso koko
Isosti tukkaa
Pienet hobitti miehet minimunalla ja ohuella kukkarolla älkää vaivautuko.
Mää olen pieniaivoinen, onko hyvä?
Kauneus on katsojan silmässä, joten turha yleistää, AP. Mutta provohan tämäkin aloitus oli.
Vierailija kirjoitti:
Iso muna
Isosti rahaa
Iso koko
Isosti tukkaaPienet hobitti miehet minimunalla ja ohuella kukkarolla älkää vaivautuko.
Mulla on
Iso pää
Iso maha
Isosti velkaa
Iso nenä
Iso kalju keskellä päälakea
Jätetäänkö hobitit palstailemaan ja mennään pusikkoon yhtymään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso muna
Isosti rahaa
Iso koko
Isosti tukkaaPienet hobitti miehet minimunalla ja ohuella kukkarolla älkää vaivautuko.
Mulla on
Iso pää
Iso maha
Isosti velkaa
Iso nenä
Iso kalju keskellä päälakea
Jätetäänkö hobitit palstailemaan ja mennään pusikkoon yhtymään?
Voi muuten mut en tykkää isosta päästä😮 mut etäimu sulle 😉
Totta, rakastan pieniä ja siroja naisia. Kiinteät pyllyt ja pienet terhakat tisut.
Vierailija kirjoitti:
Olen pieni nainen ja niin todellakin haluan miehen kokoisen miehen suojelemaan minua. Mitä pahaa on ulkonäkökriteereissä ylipäätään.
Jaa, minulla on "miehen kokoinen" mies, mutta olen kyllä aina pystynyt pitämään ihan itse huolta itsestäni ja asioistani, enkä aikuisena ihmisenä tarvitse ketään "suojelemaan" itseäni. Miestäni tarvitsenkin ensisijaisesti tasa-arvoiseksi kumppaniksi, ystäväksi ja rakastajaksi, en henkivartijakseni tai joksikin tien auraajaksi.
Mitä vastaan ylipäätään kaipaat suojelua? Liittyykö se nimenomaan omaan pienikokoisuuteesi vai mihin?
No missä te pienistä naisista pitävät miehet sitten piileskelette? Tai ette ilmaise kiinnostustanne tuollaiselle naiselle...
Vierailija kirjoitti:
No mulla on isot rinnat, iso takamus, lihasta ja olen pitkä :(
itse olen lyhyt isimahainen mies ja kuten jo pari näyttikin lukutaidottomuutensa niin kirjoitin "pääasiassa"
-ap
Natalie Portman ja Megan Fox on noin 160cm, nams
Mun mielestä pienet naiset näyttää ala ikäsiltä pikku pojilta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä pienet naiset näyttää ala ikäsiltä pikku pojilta.
Aika varata aika optikolle?
Totta!