Tärkein syy sinkkuudellesi
Joo, tiedän. Tästä on nyt jauhettu pari päivää, mut osaatteko kertoa sitä yhtä tiettyä syytä nykyiseen parisuhdestatukseenne eli sinkkuuteen?
Mun syyni on työttömyys. Ilman työttömyyttä hyvin todennäköisesti seurustelisin tai ainakin treffailisin. Nyt en edes treffaile. Jonkun tovin on nyt sinkkuutta takana pitkästä parisuhteesta. Myös sen verran itseluottamusta löytyy, että voisin lähestyä naisia baarissa enkä nyt tarkoita p*llunkiilto silmissä vaan rennon jutustelun merkeissä. Samaan aikaan käyttäisin varmaankin Tinderiä. Sitä oon myös miettinyt viitsiikö esim. kirjastossa lähestyä ketään ja miten se ylipäänsä tehdään :D En harrasta yhden illan juttuja ja kun tuo työllisyystilanne tästä kohenee omalla kohdalla niin laitan haun päälle.
Ja kiitos niistä tulevista lassukka viesteistä, en ole.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
27 mainitsi "empatia, lempeys, keskusteleva, rakastava jne"
Eikö kaikki muka halua noita ominaisuuksia puolisolta? Kyl mä ainakin.
- AP
Varmaan haluaa, mutta itse en ole noita tunteita osakseni saanut keneltäkään muulta miespuoliselta kuin omalta isältäni, veljiltä ja siltä yhdeltä maagiselta, joka kuoli.
Niin vähän sitten tuntuu, että kiven alla ovat ja nuo vaatimukset on "korkeat".-27
Ikävää, jos ei muita miehiä noilla ominaisuuksilla tullu vastaan. En sitten tiedä miten muilla. Täällä kun lukee tätä viestittelyä niin usein mietin, voiko näin paljon olla tunteettomia ihmisiä.
- AP
Ulkonäkö eli huono ryhti, epäsiistit hiukset ja treenaamaton kroppa.
"1. Tapaan todella vähän uusia ihmisiä, joten todennäköisyys löytää seurustelukumppani on pieni. Olen kolmivuorotyössä äärimmäisen naisvaltaisella alalla enkä harrasta mitään sellaista, missä tapaisin säännöllisesti ikäisiäni miehiä. Viime vuosina olen ollut erinäisistä syistä niin kiireinen, ettei minulla ole edes ollut aikaa lähteä "miehenmetsästykseen", enkä edes tiedä, mistä aloittaisin. Baareissa en käy, sillä olen absolutisti. Nettitreffeille en ole uskaltautunut, mutta sitä pitäisi kai yrittää, kunhan elämäntilanteeni hieman rauhoittuisi.
2. Toinen ongelma on se, että olen vakaumuksellinen kristitty. Voisin periaatteessa seurustella ei-uskovaisen kanssa, kunhan tämä hyväksyisi maailmankatsomukseni. Pelkään kuitenkin pahoin, että esimerkiksi esiaviollisesta seksistä pidättäytyminen on aika iso kynnyskysymys ei-uskoville miehille. Ikäiseni uskovaiset miehet taas ovat pääsääntöisesti onnellisesti naimisissa olevia perheenisiä. Uskovaiset pariutuvat tyypillisesti nuorina, ja jo teininä tuskailin sitä, kun seurakunnan tapahtumissa oli aina vähintään kolme tyttöä jokaista poikaa kohden.
3. Nyt kun alan olla jo lähempänä kolmea- kuin kahtakymppiä, kokemattomuus ahdistaa jo aika paljon, ja seurustelukumppanin löytäminen tuntuu aina vain mahdottomammalta. En siis ole ikinä seurustellut. Treffeillä olen käynyt kolmen eri miehen kanssa, joskin kahden kanssa oltiin muutenkin enemmän kaveripohjalla, ja kolmas juttu kuivui kasaan kahden tapaamisen jälkeen. Kenenkään kanssa en ole päässyt halailuastetta pidemmälle, eli ensisuudelmakin on vielä kokematta (ja tässä vaiheessa tuntuu, että kokematta se jääkin...)"
Kiitos tästä postauksesta. Se lämmitti, jotenkin mieltäni. Tai siis muistutti, että meitä on erilaisia omine vakaumuksellisin arvoin eläviä yksilöitä olemassa, Arvostan suuresti sitä, että ihminen uskaltaa elää omaa vakaumuksellista polkuaan, eikä rakenna elämäänsä muiden miellyttämisen varaan. (- Täsmennetäköön, että väkivaltaa tai julmuutta en hyväksy vakaumuksena).
Tällä palstalla moni uskovainen on saanut huutia vakaumuksestaan johtuen. Minusta se on surullista, jos elämä rakentuu vain toisten odotusten varaan elämisestä. Toisaalta parishteet ovat minun nähdäkseni aina enemmän ja vähemmän kompromisseja. Sopeutumista ja mukautumista.
Haluan uskoa ja samalla toivoa, että meistä jokanen voi löytää sen toisen puolsikonsa, mutta on etua, jos sitä ennen ja löytämisen jälkeenkin osaa elää ja voi olla oma itsensä; kaikkine vahvuuksineen, mutta myös puutteineen.
Olen halunnut varmistua tekeväni tietyt suuret päätökset elämässäni vain omista lähtökohdistani, joten en ole halunnut suhdetta sekoittamaan ajatuksiani. Suhteessa täytyy huomioida sen toisenkin mielipide ja vaikuttaahan niin läheisen ihmisen ajatukset muutenkin, niin en ole halunnut ottaa tuota riskiä. Olen halunnut myös kasvaa vahvaksi omaksi itsekseni ja olen tehnyt paljon itsetutkiskelua lähivuosina - puolisolle ei ole ollut siis tilaa.
Muutama maininnut "liian pienet tissit, tissittömyys" näin miesnäkökulmasta ihmettelen. Itse ainakaan kiinnitä siihen yhtään huomiota "parinvalinnassa".
- AP
Vierailija kirjoitti:
Muutama maininnut "liian pienet tissit, tissittömyys" näin miesnäkökulmasta ihmettelen. Itse ainakaan kiinnitä siihen yhtään huomiota "parinvalinnassa".
- AP
Valtaosa miehistä kiinnittää huomiota rintoihin todella paljon. Vai ihanko totta kuvittelet, että naiset oman hyvinvointinsa takia tuhlaisivat tuhansia euroja terveyden potentiaalisesti vaarantaviin leikkauksiin?
Jo pelkillä toppauksilla, kuppikoko C:stä D:en on vaikuttanut niin, että miehet lähestyvät eniten baareissa ja työpaikoilla. Lattarintana = ei mitään äksöniä.
Työttömyys. Sen takia en tapaa enää tarpeeksi uusia ihmisiä. Ja se että omanikäiset ovat jo vakiintuneet suurelta osin. Kymmenen vuotta nuoremmat tuntuvat tosi nuorilta eivätkä hekään ole varmasti minusta kiinnostuneita...
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta mennä töihin, että saisin tuotettua tulonsiirtoja naisille. Helpompi ja parempi olla yksin.
Äitisi on varmasti ylpeä minkälaisen pojan isä kasvatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- AP
Valtaosa miehistä kiinnittää huomiota rintoihin todella paljon. Vai ihanko totta kuvittelet, että naiset oman hyvinvointinsa takia tuhlaisivat tuhansia euroja terveyden potentiaalisesti vaarantaviin leikkauksiin?
Jo pelkillä toppauksilla, kuppikoko C:stä D:en on vaikuttanut niin, että miehet lähestyvät eniten baareissa ja työpaikoilla. Lattarintana = ei mitään äksöniä.
Ei kai kukaan ota silikoneja miellytäkseen toista vaan miellytääkseen itseään. Eli pääsääntöisesti juuri parantaakseen omaa hyvinvointiaan (= mielenterveyttään > parempi itsetunto). No varmasti on näitä jotka haluavat tuoda itseään paremmin esiin julkisuudessa ja isot tissit ovat siihen oiva apukeino.
Itse en ole edes koskenut C tai isompiin rintoihin :) eli mun deiteiks on sitten valikoitunu pienirintaisempia A tai B kuppikoon omaavia. No meitä on moneen junaan ja kommentihan oli mun näkökulmasta kirjotettu. Minua ei siis haittaa pienet rinnat.
- AP
En usko et kukaan oikeasti rakadtais mua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- AP
Ei kai kukaan ota silikoneja miellytäkseen toista vaan miellytääkseen itseään. Eli pääsääntöisesti juuri parantaakseen omaa hyvinvointiaan (= mielenterveyttään > parempi itsetunto). No varmasti on näitä jotka haluavat tuoda itseään paremmin esiin julkisuudessa ja isot tissit ovat siihen oiva apukeino.
Itse en ole edes koskenut C tai isompiin rintoihin :) eli mun deiteiks on sitten valikoitunu pienirintaisempia A tai B kuppikoon omaavia. No meitä on moneen junaan ja kommentihan oli mun näkökulmasta kirjotettu. Minua ei siis haittaa pienet rinnat.
- AP
Ottaisiko joku länsimaalainen nainen silikonit jos asuisi yksin autiolla saarella? Ei helvetissä. Voit ihan miettiä, että miksi itsetunto paranee kun hankkii silikonit. No siitä yksinkertaisesta syystä, että nainen muuttuu miesten silmissä haluttavammaksi ja suositummaksi. Onhan niitä parisuhteissa oleviakin, jotka silikonit hankkii ja useimmiten mies on vain tyytyväinen asiaan.
Kun on tavallisen ruma ja olemattomat vehkeet, ei se oikein kannusta treffaamaan ketään.
M40+
Ruma naama eikä sitä näköjään voi kompensoida mitenkään
M29
Olen aivan helvetin ujo; äärimmäisen vaikeaa tutustua uusiin ihmisiin.
Tämän lisäksi olen ryhtynyt pelkäämään ihmisiä, jonka johdosta en mielelläni lähtisi ulos kanssaeläjien keskuuteen.
Ujous ja se että harva kiinnostaa sillä tavalla.
Suurin syy on varmasti yksinhuoltajuus.
Erittäin huono ensimmäinen parisuhde seksinpihtaajamiehen kanssa. Pitkä selibaatti.
Olen sosiaalinen, mutta viihdyn yksin, joten elämä sujuu hyvin.