Satuhäät 16.5.
Kommentit (338)
Tyyli ja arvomaailma saa jokaisella olla omanlaisensa, mutta muiden ihmisten haukkuminen on aina ja kaikissa tilanteissa mautonta, rumaa. Kertoo paljon haukkujan sisäisestä maailmasta.
Toivottavasti te haukkujat ette ole äitejä ja isiä. Jos olette, ei tarvitse miettiä mistä lapset nimittelykulttuurin oppivat.
Huvittaa kateellisuus joka loistaa kirjoituksista.
Suloinen pari. Onnea.
Mieleenpainuva pari mutta mikä pääasia, olivat kovin rakastuneita ja se on pääasia, ei muu <3
Vierailija kirjoitti:
hädin tuskin vuoden ollu yhessä ku menivät naimisiin :DDD joo tuo ei kestä.
Jaa no tuo nyt ei kerro mitään. Minä ja mieheni seurusteltiin n. puoli vuotta ja mentiin naimisiin. Tänä kesänä vietämme 18v hääpäivää.
Mikolta ei nyt ihan nappiin mennyt valinta, vaihtoi hyvän muijan Kersantti Karoliinaan..
Tää oli oksettavin jakso ikinä. Katsoin suu auki. Ton miehen kannattais lähteä ja nopeesti, ellei ole sitä jo tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Tyyli ja arvomaailma saa jokaisella olla omanlaisensa, mutta muiden ihmisten haukkuminen on aina ja kaikissa tilanteissa mautonta, rumaa. Kertoo paljon haukkujan sisäisestä maailmasta.
Toivottavasti te haukkujat ette ole äitejä ja isiä. Jos olette, ei tarvitse miettiä mistä lapset nimittelykulttuurin oppivat.
En ole haukkunut mutta halusin tulla sanomaan vain sen, etten näytä lapselleni mitä täällä kirjoitan ;) minusta tuntuu että suurin osa täällä ratkuttavista eukoista on jotenkin kyllästyneitä ja täällä purkavat patoutumiaan. Parempi
kai sekin kuin ryypätä tai huutaa lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi- kännykän autocorrect! Tarkoitin KAASOJEN loppupellily, ei kassojen sentään
Pellily.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kateellisuus joka loistaa kirjoituksista.
Suloinen pari. Onnea.
Kateuskortti heitetty! Meni yllättävän pitkään.
Tästäkin tulee Tuksu mieleen. Kaikkihan on kateellisia Tuksulle :) just kiinamekoista ja presiis samanlaisesta nuudelitekotukasta
Nettisivut olivat itselle hivenen liikaa,mutta kukin tyylillään. Kai siellä tuttavat ainakin vierailee (?). Tämä pariskunta oli tämän kauden hääpareista kyllä itselle alusta saakka luotaantyöntävin. Joku on vaan "vialla" kun tuota katsoi. Ei jäänyt aito ja lämmin fiilis vaikka sitä olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Morsian yhtä ämpäriruma kuin äitinsä, joka näytti 100-vuotiaalta!
Ihan nyt oikeasti. Ei todellakaan ollut mikään mun suosikkipari, mutta kyllä on törkeää kommentointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hädin tuskin vuoden ollu yhessä ku menivät naimisiin :DDD joo tuo ei kestä.
Jaa no tuo nyt ei kerro mitään. Minä ja mieheni seurusteltiin n. puoli vuotta ja mentiin naimisiin. Tänä kesänä vietämme 18v hääpäivää.
Minä ja mieheni seurusteltiin 6kk ja yhdessä oltu 50vuotta, että silleen !
Morsian luulee kyllä pikkasen liikoja itsestään. Huhhuh! Miten itserakasta nimetä itsensä kiiltokuvapariskunnaksi. Ihan kuin kaikkien pitäisi ihailla heitä noin lähtökohtaisesti. Toki joku voi tykätä, itse en tykännyt. Teennäistä, teatraalista menoa, taivutus alttarilla oli mauton, kaasolle äksyily todella noloa, ihmeellisissä asioissa säästetty, pitääkö vielä jatkaa... Pahinta kyllä tuo itsensä ylentäminen!
mikä järki mennä naimisiin puolen vuoden tuntemisen jälkeen kirjoittaja 154??
Häiritsi kun morsiamen hiusväri oli vähän kellertävä.
Kannattaisi miettiä vähän, millaisen ihmisen kanssa menee naimisiin, ja millaisen ihmisen kanssa tekee lapset. Yhteen mentäessä tulisi miettiä myös, kenen kanssa on inhimillistä erota. Voisi miettiä esimerkiksi, onko liitossa riskinä tuleva yhteishuoltajuus despootin kanssa.
Miinusta: naaman peittävä huntu, tiara ja suttumeikki ja leikit. Morsiamen käytös oli paikoitellen aikas hermoheikkoa, mutta eikös kaikilla morsiamilla ole?
Plussaa: komea sulhanen, hyvännäköiset ruuat ja juomat, rento tunnelma.
Pari oli tosiaan umpirakastunut - itseensä.
Ja tuossa Karoliina Tukiainen...
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/s480x480/13177546_1053008…