Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailu on saanut mut vihaamaan vanhoja miehiä

Vierailija
16.05.2016 |

Arvatkaa ketkä ei välitä ikärajoista, mitä laitan?
Hei tiesittekö muuten, me ollaan Suomessa ihan hirveän onnekkaita. Mulla ei oo tullut yhtäkään viesti +35-55-vuotiaalta papalta, joka ei olisi
1) nuorekas 2) herrasmies 3) "terve molemmista päistä" (voi s*atanan oksennus)
KAIKKI on "tavallista paremman ja nuoremman näköisia", hauskoja, charmikkaita. Viimeksi eilen laittoi mulle 43-vuotias läskinaama edustuspuheen miten hän on "miehen alku".
Oon saanut myös ihan suoria ehdotuksia suostuisinko prostituutioon.
Oon 22-vuotias.
En olisi ikinä uskonut jos en olisi itse nähnyt miten harhainen voi suomalainen mies olla.
Turvonnut, yhdyssanoja osaamaton kaljamaha kertoo olevansa "komeaksikin kehuttu" ja "nuorekas". Kuvassa on rupsahtanut keski-ikäinen setä.
Näkeekö miehet ihan aidosti itsensä noin paljon paremman näköisenä kun on?

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii kyllä ne paremmat miehet löytää konttaamasta ja oksentemasta "ravintolasta". Kyllä miehen kuuluukin vähän hakata.

Vierailija
42/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua niin naurattaa noi "no älä vastaa, naisten ongelmia nönönönönöööö". No en todellakaam vastaa, ja tää ei ole naisten ongelma.

Kaikki miesten sikailut ei aina ole naisten ongelma.

Jos oikeasti miehiltä puuttuu kyky arvioida itseään objektiivisesti, niin onhan se nyt ihan helvetin huolestuttavaa ja aika vastenmielinen ilmiö.

Oikeasti, kun mun 34-vuotias pomo flirttaili mulle luulin hänen olevan vähän reppana. Ilmeisesti on ihan yleisempi ilmiö.

On siinä oikeasti ongelma, jos kasvatamme pojat niin, etteivät he kykene edes etäisesti hahmottamaan todellisuutta.

Ööh... luuletko että ne miehet kovin korkeilla toiveilla tai odotusarvolla lähettävät niitä viestejä? Mutta jos spammaat sitä paskaa niin voi sieltä seasta joku N23 löytyä jolla on kova seksivietti ja joku fetissi vanhoihin miehiin. Tai voi suostua vaikka maksulliseen seksiin. Sillon se on sen 99% torjunnan arvoista. Lisäksi osa lähettelee paskaa vittuillessaan, koska ei heillä ole mitään menetettävää. Kunhan tekevät kiusaa. Osa voi jopa kiihottua kun saa puhua naiselle rumia netissä. 

Ja tossa että 34vuotias pomo flirttailee jollekin parikymppiselle naiselle nyt ei ole kertakaikkiaan mitään ihmeellistä. 

Fetissi vanhoihin miehiin?

Oletko psykoosissa? Onko sulla oikeasti noin pahat harhat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä nettideitannut,mutta ihan oikeasta elämästä voin sanoa että n:40v akat on jo niin vitun kuluneita,ryppyisiä,tissit roikkuu,läskit tursuaa,raskausarpia ym. Ällöttävää,hyi helvetti kun oksettaa ajatellakin,sitten tullaan baarissa esittämään niin nuorekasta kuumaa kinkkua tuuman pakkelit naamassa.

en yhtään ihmettele että äijät etsii nuoria naisia ja tiedän etten tule ikinä saamaan nuorta hyvän näköistä naista liian ohuen lämärin takia.

t.M40v

Kai sä onneton oot niitä nuoria naisia nuorena saanu? Eikö millään mee jakeluun, että ite oot vähintään yhtä rupsahtanu kun ikäisesi naiset?

Vierailija
44/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin. Kauheita pappoja oman ikäiseni miehet, olen mieluummin ilman. Ja sit ne vielä yrittävät nuoria naisia, hyi. Nainen 42v

Vierailija
45/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samat kokemukset vaikka ikää mulla on 38-v. Miksi helvetissä miehet ottaa kuvan alaviistosta niin että kaksoisleuka ja nenänreiät varmasti näkyy? Eikä hymyn hiventäkään! Jos pyydät lähettämään kuvan sähköpostiin, saat kullin kuvan. On se hienoa, pieni pippeli, toimii siis ainakin omassa seurassa.

Masentavaa

Ennen kuin latasin Tinderin luulin sen kullikuvien lähettelyn olevan urbaanilegendaa.

Ei muuten ollut. Niitä tulee. Kysymättä.

Tulee oikeastu raivo, kun joku kusipää luulee sun oikeasti HALUAVAN nähdä hänen intiimiosiaan. Ne oikeasti luulee, että naisia voisi kiihottaa jonkun randominen homeinen penis.

Tulee oikeasti seksuaalisesti loukattu olo, kun joku pakottaa mut katsomaan sukupuolielintään varoittamatta, pyytämättä tai anteeksi sanomatta.

En halua nähdä sun vilauttavan metrossa tai puistossa. En halua nähdä sun juustoista nakkiasi edes kuvassa.

Hyi saatana oikeesti.

Ei ne luule, että sinä kiihotut. Mutta se lähettäjä kyllä kiihottuu kun miettii, että oma kyrpä on jonkun parikymppisen instaperseen ruudulla. 

Joo, koska omien kiksien vuoksi on ihan ok ahdistella toista.

Onko olemassa mitään kuvottavampaa kuin miehen seksuaalisuus.

Voiko tosta enää creepymmäks autistiks mennä?

Vierailija
46/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika normaali ilmiö, että ihminen näkee itsensä peilissä paljon nuoremman näköisena kuin oikeasti onkaan. Ja sitten kun törmää vanhoihin luokkakavereihin yms. ikäluokkansa edustajiin, niin ajattelee että herranen aika kun tuokin on vanhentunut ja rupsahtanut, onneksi olen itse paljon nuorekkaampi. Ja se toinen osapuoli ajattee täsmälleen samoin.

Vierailija
47/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samat kokemukset vaikka ikää mulla on 38-v. Miksi helvetissä miehet ottaa kuvan alaviistosta niin että kaksoisleuka ja nenänreiät varmasti näkyy? Eikä hymyn hiventäkään! Jos pyydät lähettämään kuvan sähköpostiin, saat kullin kuvan. On se hienoa, pieni pippeli, toimii siis ainakin omassa seurassa.

Masentavaa

Ennen kuin latasin Tinderin luulin sen kullikuvien lähettelyn olevan urbaanilegendaa.

Tulee oikeastu raivo, kun joku kusipää luulee sun oikeasti HALUAVAN nähdä hänen intiimiosiaan. Ne oikeasti luulee, että naisia voisi kiihottaa jonkun randominen homeinen penis.

Tulee oikeasti seksuaalisesti loukattu olo, kun joku pakottaa mut katsomaan sukupuolielintään varoittamatta, pyytämättä tai anteeksi sanomatta.

En halua nähdä sun vilauttavan metrossa tai puistossa. En halua nähdä sun juustoista nakkiasi edes kuvassa.

Hyi saatana oikeesti.

Ei ne luule, että sinä kiihotut. Mutta se lähettäjä kyllä kiihottuu kun miettii, että oma kyrpä on jonkun parikymppisen instaperseen ruudulla. 

Tohon toimii hyvin se, että ottaa reilusti screenshotit ja laittaa komeudet esim. miehen fb-seinölle, miehen äidille, kaverille, työnantajalle, kenet nyt löytääkään :)

Vierailija
48/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Tinderissä saa valita, että minkä ikäisiä naisia/miehiä näkyy, eli problem solved.

Vierailija
49/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masentavaa

Hyi saatana oikeesti.

Tohon toimii hyvin se, että ottaa reilusti screenshotit ja laittaa komeudet esim. miehen fb-seinölle, miehen äidille, kaverille, työnantajalle, kenet nyt löytääkään :)

Jos olisin sinkkumarkkinoilla tekisin näin :D.

Vierailija
50/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eiksi nyt 35-55 mikään pappaikäinen sentään ole vaikka sua vanhempia onkin...

Vierailija
51/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kieltämättä kummallista, että miehet eivät panosta kuviin deittipalstoilla.

On kuvia, joissa ollaan moottorikypärä päässä, ettei kasvoista näy mitään. Tärähtäneitä tai epäselviä kuvia, kuvia joissa ollaan tuhannen jurrissa.

Hikisinä rikkinäinen t-paita päällä. Kasvoista näkyy ehkä puolet tai pelkkä takaraivo..

Jokaikinen olisi paremman näköinen puvussa, mikseivät laita sellaisia kuvia? Eivätkö omista pukua, eivätkö ole koskaan käyttäneet pukua?

Enkä siis tarkoita harmaata toimisto-outfittia, jossa on oksennuksen värinen kravatti lisänä, vaan smokkia/frakkia tai muuta juhlapukua.

Enhän minäkään laita kuvia siitä miltä näytän juuri heränneenä, tai flunssassa, tai jossain verkkareissa siivoamassa hevosten pilttuita paskatalikolla.

Hei haloo, kuinka monella suomimiehellä on frakki/smokki? Valtaosa 40 plus papoista on niin pyylevää sakkia että väljä puku on ainoa mikä päälle menee. Ja sekin vain kun vaimo pakottaa. Kyllä moni 40-50 v mies kuvailee itseään ikäistään nuoremmaksi ja komeaksikin, mutta näky päivänvalossa on kyllä aivan jotain muuta. Myös niiden vaimot tietää tämän, miten hirmu seksikäs tuo sohvaperuna kalsareissaan kotona onkaan

Vierailija
52/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua niin naurattaa noi "no älä vastaa, naisten ongelmia nönönönönöööö". No en todellakaam vastaa, ja tää ei ole naisten ongelma.

Jos oikeasti miehiltä puuttuu kyky arvioida itseään objektiivisesti, niin onhan se nyt ihan helvetin huolestuttavaa ja aika vastenmielinen ilmiö.

Oikeasti, kun mun 34-vuotias pomo flirttaili mulle luulin hänen olevan vähän reppana. Ilmeisesti on ihan yleisempi ilmiö.

On siinä oikeasti ongelma, jos kasvatamme pojat niin, etteivät he kykene edes etäisesti hahmottamaan todellisuutta.

Ööh... luuletko että ne miehet kovin korkeilla toiveilla tai odotusarvolla lähettävät niitä viestejä? Mutta jos spammaat sitä paskaa niin voi sieltä seasta joku N23 löytyä jolla on kova seksivietti ja joku fetissi vanhoihin miehiin. Tai voi suostua vaikka maksulliseen seksiin. Sillon se on sen 99% torjunnan arvoista. Lisäksi osa lähettelee paskaa vittuillessaan, koska ei heillä ole mitään menetettävää. Kunhan tekevät kiusaa. Osa voi jopa kiihottua kun saa puhua naiselle rumia netissä. 

Ja tossa että 34vuotias pomo flirttailee jollekin parikymppiselle naiselle nyt ei ole kertakaikkiaan mitään ihmeellistä. 

Oletko idiootti? Onhan täälläkin vaikka minkälaista M21 tyyppiä jolla on fetissi naisen vatsamakkaroihin ja pitää roikkua häpykummun päällä että on hyvä. Aika vähän olet nähnyt/lukenut/kokenut jos luulet että tuollainen nuori ja vanha fetissi on jotain uskomatonta. Ei niitä varmaan montaa ole Suomessa, mutta mitä jollakin patulla on menetettävää jos mainetta ja kunniaa ei ole. Sama etsiä oli mahdollisuudet löytää mitä tahansa.

Vierailija
53/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Tinderissä saa valita, että minkä ikäisiä naisia/miehiä näkyy, eli problem solved.

Mm niin mitä? Selitätkö mikä on se maaginen ikähaitari on, missä miehet eivät lähettele kullikuviaan? Miten ikäraja liittyy tuohon mitenkään?

t. Se Tinderissä kuvottavia kuvia saanut

Vierailija
54/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko idiootti? Onhan täälläkin vaikka minkälaista M21 tyyppiä jolla on fetissi naisen vatsamakkaroihin ja pitää roikkua häpykummun päällä että on hyvä. Aika vähän olet nähnyt/lukenut/kokenut jos luulet että tuollainen nuori ja vanha fetissi on jotain uskomatonta. Ei niitä varmaan montaa ole Suomessa, mutta mitä jollakin patulla on menetettävää jos mainetta ja kunniaa ei ole. Sama etsiä oli mahdollisuudet löytää mitä tahansa.

Sanattomaksi kyllä vetää. Pappa jolla ei ole edes sitä mainetta tai kunniaa ahdistelee sitä haluamattomia naisia, koska jollakin saattaa olla "vanha mies-fetissi".

Sitten kysytään toisilta, oletko idiootti. Joo o. Toki voisin homopalstoilla itseään tyrkyttävältä naiselta kysyä samaa, mutta hänhän sinun silmissäsi vain etsisi homoa jolla on naisfetissi. Se homo ei vaan tiedä mitä haluaa.

Vierailija
55/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että kaikkien tietyn ikäluokan miesten tuomitseminen muutaman mädän omenan perusteella ei ole oikeutettua. Olet luultavasti sellainen nainen, kenen mielestä jokainen 4-vuotias on vanha papparainen, vaikka näinhän asia ei ole. Kenties et itse ole niin laadukas, että saisit meiltä laadukkailta vanhemmilta miehiltä viestejä?

-mryouth75

No sä nyt oot papparainen. Olisit etsinyt itselles morsiamen kakskyt vuotta sitten ikäisistäs. Nyt on liian myöhästä löytää nuorta naista. Ota ikäses nainen. Sellasee sulla vois EHKÄ olla mahiksia.

N25

Vierailija
56/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä nettideitannut,mutta ihan oikeasta elämästä voin sanoa että n:40v akat on jo niin vitun kuluneita,ryppyisiä,tissit roikkuu,läskit tursuaa,raskausarpia ym. Ällöttävää,hyi helvetti kun oksettaa ajatellakin,sitten tullaan baarissa esittämään niin nuorekasta kuumaa kinkkua tuuman pakkelit naamassa.

en yhtään ihmettele että äijät etsii nuoria naisia ja tiedän etten tule ikinä saamaan nuorta hyvän näköistä naista liian ohuen lämärin takia.

t.M40v

Tiiätkö kun sä oot yhtä kulunut ja ryppyinen kuin ne ikäses naiset. Te vaarit olette ällöttäviä.

Vierailija
57/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos vanhempi mies haluaa vielä perhee perustaa niin se on parempi katsella vähän nuorempia. En kyllä tajua mikä ongelma tässä on, jokainen osaa varmaan ohittaa ikävät tapaukset tai painaa sitä delete -nappia, tai tosiaan säätää niitä asetuksia. 

Vaikutti, että avaaja on tämä yksi sama joka jauhaa jatkuvasti kuinka kauheita on nämä vanhat miehet, jotka yrittää perata tuoretta kalaa, 

Ei vanhan miehen kannata perhettä enää perustaa vaikka naisen kykenisikin raskaaksi saattamaan.

Pitää jaksaa olla isä kanssa, valvoa yöllä itkevän vauvan kanssa ja mennä vähän myöhemmin pulkkamäkeen ja pitää synttäreitä.

Kyllä se miehelläkin juna menee ohi tietyssä iässä.

Vierailija
58/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos vanhempi mies haluaa vielä perhee perustaa niin se on parempi katsella vähän nuorempia. En kyllä tajua mikä ongelma tässä on, jokainen osaa varmaan ohittaa ikävät tapaukset tai painaa sitä delete -nappia, tai tosiaan säätää niitä asetuksia. 

Vaikutti, että avaaja on tämä yksi sama joka jauhaa jatkuvasti kuinka kauheita on nämä vanhat miehet, jotka yrittää perata tuoretta kalaa, 

Ei vanhan miehen kannata perhettä enää perustaa vaikka naisen kykenisikin raskaaksi saattamaan.

Pitää jaksaa olla isä kanssa, valvoa yöllä itkevän vauvan kanssa ja mennä vähän myöhemmin pulkkamäkeen ja pitää synttäreitä.

Kyllä se miehelläkin juna menee ohi tietyssä iässä.

Onhan se sille lapsellekin noloa, kun teini-iässä tuo kavereita kotiin, niin iskä kuolaa vaipoissa olohuoneen nurkassa.

Vierailija
59/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten sperman laatu laskee 40 ikävuoden jälkeen. Eli voi siittää mut laatu saattaa olla huonompaa.

Vierailija
60/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvatkaa ketkä ei välitä ikärajoista, mitä laitan?

Hei tiesittekö muuten, me ollaan Suomessa ihan hirveän onnekkaita. Mulla ei oo tullut yhtäkään viesti +35-55-vuotiaalta papalta, joka ei olisi

1) nuorekas 2) herrasmies 3) "terve molemmista päistä" (voi s*atanan oksennus)

KAIKKI on "tavallista paremman ja nuoremman näköisia", hauskoja, charmikkaita. Viimeksi eilen laittoi mulle 43-vuotias läskinaama edustuspuheen miten hän on "miehen alku".

Oon saanut myös ihan suoria ehdotuksia suostuisinko prostituutioon.

Oon 22-vuotias.

En olisi ikinä uskonut jos en olisi itse nähnyt miten harhainen voi suomalainen mies olla.

Turvonnut, yhdyssanoja osaamaton kaljamaha kertoo olevansa "komeaksikin kehuttu" ja "nuorekas". Kuvassa on rupsahtanut keski-ikäinen setä.

Näkeekö miehet ihan aidosti itsensä noin paljon paremman näköisenä kun on?

Joo, niin muistan ton. Aina baarissa joku ylipainonen "pukumies" perässä roikkumassa, vaikka kakskymppistä nuorta kaunokaista lähinnä oksettaa. No nyt kun on keski-ikänen "rupsahtanut" akka, niin ei tietenkään nää kaljamasut kato kahta kertaa, vaikka nyt vois olla mahkujakin. En kans oo koskaan tajunnut, miten voivat olla niin itsevarmoja. En nyt ite pitäisi kovin realistisena, että joku parikymppinen komistus lähtisi matkaani, vaikka satun olemaan kropaltani vielä täysin timmi. Mutta kai se on joku miesten vietti. Nuorten naisten saalistus pitää nuorena tai jotain… En tiedä. Kai sit joku ressukka näiden matkaankin joskus lähtee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme