Nettideittailu on saanut mut vihaamaan vanhoja miehiä
Arvatkaa ketkä ei välitä ikärajoista, mitä laitan?
Hei tiesittekö muuten, me ollaan Suomessa ihan hirveän onnekkaita. Mulla ei oo tullut yhtäkään viesti +35-55-vuotiaalta papalta, joka ei olisi
1) nuorekas 2) herrasmies 3) "terve molemmista päistä" (voi s*atanan oksennus)
KAIKKI on "tavallista paremman ja nuoremman näköisia", hauskoja, charmikkaita. Viimeksi eilen laittoi mulle 43-vuotias läskinaama edustuspuheen miten hän on "miehen alku".
Oon saanut myös ihan suoria ehdotuksia suostuisinko prostituutioon.
Oon 22-vuotias.
En olisi ikinä uskonut jos en olisi itse nähnyt miten harhainen voi suomalainen mies olla.
Turvonnut, yhdyssanoja osaamaton kaljamaha kertoo olevansa "komeaksikin kehuttu" ja "nuorekas". Kuvassa on rupsahtanut keski-ikäinen setä.
Näkeekö miehet ihan aidosti itsensä noin paljon paremman näköisenä kun on?
Kommentit (88)
Älä vastaa niille, niin ei tule viestejäkään tai estä - ethän vastaa läheskään kaikille ikäisillesi asiallisen viestin laittaville, niin miksi sitten vastaat ja jatkat keskustelua näiden vanhojen käppänöiden kanssa? Jos Suomi24, niin siellähän on vielä viiden henkilön keskustelurajoitus per vuorokausi. One wonders, miksi tuhlata vanhaan äijään noita rajoituksia ja jatkaa keskustelua vastailemalla, jos ei kerta kiinnosta...
Miten jotaki voi ärsyttää ne viestit? Joko naurat naispartaasi tai sitten laitat asetukset sellaiseksi ettei sedät voi viestitellä. On taas niin, sori lassukkamaisesta ilmaisusta, naisten ongelmia ettei mitään järkeä. Eiköhän siellä seassa niitä fiksujakin miehiä ja viestejä ole.
M30 joka ei saa mitään viestejä, ei edes 50v pubiruusuilta.
Laitoin 45-vuotiaana kuvallisen ilmoituksen ja minuun ottivat yhteyttä eläkeläiset ja perverssit. Tarjolla oli niin autoilevaa pappaa kuin 63-vuotiasta masokistiakin, vaikka etsin ikäistäni tai hieman nuorempaa seuraa, joka on kiinnostunut mm. kulttuurista.
Poistin ilmoitukseni.
Olen ymmärtänyt palstaa lukemalla, että minun olisi pitänyt olla kiitollinen. :D
No jos vanhempi mies haluaa vielä perhee perustaa niin se on parempi katsella vähän nuorempia. En kyllä tajua mikä ongelma tässä on, jokainen osaa varmaan ohittaa ikävät tapaukset tai painaa sitä delete -nappia, tai tosiaan säätää niitä asetuksia.
Vaikutti, että avaaja on tämä yksi sama joka jauhaa jatkuvasti kuinka kauheita on nämä vanhat miehet, jotka yrittää perata tuoretta kalaa,
Minusta tuntuu, että kaikkien tietyn ikäluokan miesten tuomitseminen muutaman mädän omenan perusteella ei ole oikeutettua. Olet luultavasti sellainen nainen, kenen mielestä jokainen 4-vuotias on vanha papparainen, vaikka näinhän asia ei ole. Kenties et itse ole niin laadukas, että saisit meiltä laadukkailta vanhemmilta miehiltä viestejä?
-mryouth75
Onko jokin palsta, jossa onasiallisempi meno? Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Laitoin 45-vuotiaana kuvallisen ilmoituksen ja minuun ottivat yhteyttä eläkeläiset ja perverssit. Tarjolla oli niin autoilevaa pappaa kuin 63-vuotiasta masokistiakin, vaikka etsin ikäistäni tai hieman nuorempaa seuraa, joka on kiinnostunut mm. kulttuurista.
Poistin ilmoitukseni.
Olen ymmärtänyt palstaa lukemalla, että minun olisi pitänyt olla kiitollinen. :D
Sillä ei ole mitään väliä, mitä sinä etsit, jos et itse ole etsimäsi kohteen tasoa. Minäkin saan viestejä ihan tavallisilta miehiltä, vaikka etsin vain kuninkaallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kieltämättä kummallista, että miehet eivät panosta kuviin deittipalstoilla.
On kuvia, joissa ollaan moottorikypärä päässä, ettei kasvoista näy mitään. Tärähtäneitä tai epäselviä kuvia, kuvia joissa ollaan tuhannen jurrissa.
Hikisinä rikkinäinen t-paita päällä. Kasvoista näkyy ehkä puolet tai pelkkä takaraivo..
Jokaikinen olisi paremman näköinen puvussa, mikseivät laita sellaisia kuvia? Eivätkö omista pukua, eivätkö ole koskaan käyttäneet pukua?
Enkä siis tarkoita harmaata toimisto-outfittia, jossa on oksennuksen värinen kravatti lisänä, vaan smokkia/frakkia tai muuta juhlapukua.
Enhän minäkään laita kuvia siitä miltä näytän juuri heränneenä, tai flunssassa, tai jossain verkkareissa siivoamassa hevosten pilttuita paskatalikolla.
Sillä keinoin saa suodatettua pinnalliset naiset pois.
No just... Sillä saa suodatettua kaikenlaisten naisten vastaukset pois. Myös niiden nuorten ja hyvännäköisten.
En mä vaadi mieheltä mitään kuvaa puvussa, mutta me naisetkin yritetään yleensä näyttää parhaimpia puoliamme niissä kuvissa. Ei auta yhtään asiaa, jos miehestä näkyy vaan joku risainen, virttynyt paita. Ja kehdataan vaatia, että naisen pitää olla vähintään 10 vuotta itseä nuorempi, eihän sellaiselle kukaan nainen vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kieltämättä kummallista, että miehet eivät panosta kuviin deittipalstoilla.
On kuvia, joissa ollaan moottorikypärä päässä, ettei kasvoista näy mitään. Tärähtäneitä tai epäselviä kuvia, kuvia joissa ollaan tuhannen jurrissa.
Hikisinä rikkinäinen t-paita päällä. Kasvoista näkyy ehkä puolet tai pelkkä takaraivo..
Jokaikinen olisi paremman näköinen puvussa, mikseivät laita sellaisia kuvia? Eivätkö omista pukua, eivätkö ole koskaan käyttäneet pukua?
Enkä siis tarkoita harmaata toimisto-outfittia, jossa on oksennuksen värinen kravatti lisänä, vaan smokkia/frakkia tai muuta juhlapukua.
Enhän minäkään laita kuvia siitä miltä näytän juuri heränneenä, tai flunssassa, tai jossain verkkareissa siivoamassa hevosten pilttuita paskatalikolla.
Sillä keinoin saa suodatettua pinnalliset naiset pois.
Olisi ihan soma ajatus, jos nämä rupsahtaneet landespedet ei itse vaatisi kauniita, huoliteltuja naisia.
Kirjoitus virheet tökkivät enemmän kuin huono kuvan laatu.
Ihan samat kokemukset vaikka ikää mulla on 38-v. Miksi helvetissä miehet ottaa kuvan alaviistosta niin että kaksoisleuka ja nenänreiät varmasti näkyy? Eikä hymyn hiventäkään! Jos pyydät lähettämään kuvan sähköpostiin, saat kullin kuvan. On se hienoa, pieni pippeli, toimii siis ainakin omassa seurassa.
Masentavaa
Mua niin naurattaa noi "no älä vastaa, naisten ongelmia nönönönönöööö". No en todellakaam vastaa, ja tää ei ole naisten ongelma.
Kaikki miesten sikailut ei aina ole naisten ongelma.
Jos oikeasti miehiltä puuttuu kyky arvioida itseään objektiivisesti, niin onhan se nyt ihan helvetin huolestuttavaa ja aika vastenmielinen ilmiö.
Oikeasti, kun mun 34-vuotias pomo flirttaili mulle luulin hänen olevan vähän reppana. Ilmeisesti on ihan yleisempi ilmiö.
On siinä oikeasti ongelma, jos kasvatamme pojat niin, etteivät he kykene edes etäisesti hahmottamaan todellisuutta.
"Terve molemmista päistä". Repesin.
En ole ikinä nettideitannut,mutta ihan oikeasta elämästä voin sanoa että n:40v akat on jo niin vitun kuluneita,ryppyisiä,tissit roikkuu,läskit tursuaa,raskausarpia ym. Ällöttävää,hyi helvetti kun oksettaa ajatellakin,sitten tullaan baarissa esittämään niin nuorekasta kuumaa kinkkua tuuman pakkelit naamassa.
en yhtään ihmettele että äijät etsii nuoria naisia ja tiedän etten tule ikinä saamaan nuorta hyvän näköistä naista liian ohuen lämärin takia.
t.M40v
Vierailija kirjoitti:
Mua niin naurattaa noi "no älä vastaa, naisten ongelmia nönönönönöööö". No en todellakaam vastaa, ja tää ei ole naisten ongelma.
Kaikki miesten sikailut ei aina ole naisten ongelma.
Jos oikeasti miehiltä puuttuu kyky arvioida itseään objektiivisesti, niin onhan se nyt ihan helvetin huolestuttavaa ja aika vastenmielinen ilmiö.
Oikeasti, kun mun 34-vuotias pomo flirttaili mulle luulin hänen olevan vähän reppana. Ilmeisesti on ihan yleisempi ilmiö.
On siinä oikeasti ongelma, jos kasvatamme pojat niin, etteivät he kykene edes etäisesti hahmottamaan todellisuutta.
Ööh... luuletko että ne miehet kovin korkeilla toiveilla tai odotusarvolla lähettävät niitä viestejä? Mutta jos spammaat sitä paskaa niin voi sieltä seasta joku N23 löytyä jolla on kova seksivietti ja joku fetissi vanhoihin miehiin. Tai voi suostua vaikka maksulliseen seksiin. Sillon se on sen 99% torjunnan arvoista. Lisäksi osa lähettelee paskaa vittuillessaan, koska ei heillä ole mitään menetettävää. Kunhan tekevät kiusaa. Osa voi jopa kiihottua kun saa puhua naiselle rumia netissä.
Ja tossa että 34vuotias pomo flirttailee jollekin parikymppiselle naiselle nyt ei ole kertakaikkiaan mitään ihmeellistä.
Profiilikuva on otettu 10 vuotta sitten, joten jos treffeille asti pääsisitte, niin vastassa olisi aivan eri näköinen kaveri.
Niin, ja " ikä on vain numero" eli ikää on kaunisteltu "muutama" vuosi alaspäin. Esim. nimimerkki Pete-68 voi kertoa olevansa "nuorekas nelikymppinen". Lue: täyttää tänä vuonna 48 vuotta eli on oikeassa elämässä keskiverto viisikymppinen (komeavatsainen ja diabeteksen esiastetta sairastava) jantteri.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samat kokemukset vaikka ikää mulla on 38-v. Miksi helvetissä miehet ottaa kuvan alaviistosta niin että kaksoisleuka ja nenänreiät varmasti näkyy? Eikä hymyn hiventäkään! Jos pyydät lähettämään kuvan sähköpostiin, saat kullin kuvan. On se hienoa, pieni pippeli, toimii siis ainakin omassa seurassa.
Masentavaa
Ennen kuin latasin Tinderin luulin sen kullikuvien lähettelyn olevan urbaanilegendaa.
Ei muuten ollut. Niitä tulee. Kysymättä.
Tulee oikeastu raivo, kun joku kusipää luulee sun oikeasti HALUAVAN nähdä hänen intiimiosiaan. Ne oikeasti luulee, että naisia voisi kiihottaa jonkun randominen homeinen penis.
Tulee oikeasti seksuaalisesti loukattu olo, kun joku pakottaa mut katsomaan sukupuolielintään varoittamatta, pyytämättä tai anteeksi sanomatta.
En halua nähdä sun vilauttavan metrossa tai puistossa. En halua nähdä sun juustoista nakkiasi edes kuvassa.
Hyi saatana oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentavaa
Ennen kuin latasin Tinderin luulin sen kullikuvien lähettelyn olevan urbaanilegendaa.
Tulee oikeastu raivo, kun joku kusipää luulee sun oikeasti HALUAVAN nähdä hänen intiimiosiaan. Ne oikeasti luulee, että naisia voisi kiihottaa jonkun randominen homeinen penis.
Tulee oikeasti seksuaalisesti loukattu olo, kun joku pakottaa mut katsomaan sukupuolielintään varoittamatta, pyytämättä tai anteeksi sanomatta.
En halua nähdä sun vilauttavan metrossa tai puistossa. En halua nähdä sun juustoista nakkiasi edes kuvassa.
Hyi saatana oikeesti.
Ei ne luule, että sinä kiihotut. Mutta se lähettäjä kyllä kiihottuu kun miettii, että oma kyrpä on jonkun parikymppisen instaperseen ruudulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentavaa
Hyi saatana oikeesti.
Yhdelle vastasin about näin: "Näyttäisi kaipaavan aika paljon enemmän paksuutta. EI jatkoon". Jannu hiljeni :)
se 38-v
Öö ylpeyttä loukattu? Sulla ei vissiin kuitenkaan taida olla suomi äidinkielenä kun et ymmärrä mitä kys. asia tarkoittaa?
Hei, näätkö säkin itsesi nuorekkaana, viriilinä ja tavallista parempana sängyssä? Niin ja fiksumpana?