Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailu on saanut mut vihaamaan vanhoja miehiä

Vierailija
16.05.2016 |

Arvatkaa ketkä ei välitä ikärajoista, mitä laitan?
Hei tiesittekö muuten, me ollaan Suomessa ihan hirveän onnekkaita. Mulla ei oo tullut yhtäkään viesti +35-55-vuotiaalta papalta, joka ei olisi
1) nuorekas 2) herrasmies 3) "terve molemmista päistä" (voi s*atanan oksennus)
KAIKKI on "tavallista paremman ja nuoremman näköisia", hauskoja, charmikkaita. Viimeksi eilen laittoi mulle 43-vuotias läskinaama edustuspuheen miten hän on "miehen alku".
Oon saanut myös ihan suoria ehdotuksia suostuisinko prostituutioon.
Oon 22-vuotias.
En olisi ikinä uskonut jos en olisi itse nähnyt miten harhainen voi suomalainen mies olla.
Turvonnut, yhdyssanoja osaamaton kaljamaha kertoo olevansa "komeaksikin kehuttu" ja "nuorekas". Kuvassa on rupsahtanut keski-ikäinen setä.
Näkeekö miehet ihan aidosti itsensä noin paljon paremman näköisenä kun on?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät vähättele itseään. 😀Niin kuin naiset tekevät.

Vierailija
2/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä fiksuja miehiä olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24:ssa voit rajoittaa viestejä, siis nämä rumat assholet eivät voi edes viestitellä sinulle jos laitat asetuksista niin. Jos et käytä S24, niin kannattaa vain vittuilla niille, se on hauskaa. Tarpeeksi monta nöyryytystä niin johan oppivat pitämään turvan tukossa.

Vierailija
4/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näkee..

T. 36 vuotias jota lähestytään aivan samoilla lauseilla.

Vierailija
5/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

näppäränä tyttönä mene yksityisasetuksiin ja säädä minkä ikäiset saavat ottaa yhteyttä. Ongelma ratkaistu

Vierailija
6/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "miehen alku" nyt on ainakin silkkaa huumoria, koska mies tiedostaa itsekin olevansa sinua reilusti vanhempi. Älä hikeenny vaan pienennä ikähaitaria. Suosituimmissa seuranhakusovelluksissahan voit itse määrittää mikä on maksimi ikä jota haet. Kaikille ei tarvitse vastata edes jos tiedät jo valmiiksi ettei kiinnosta.

Vierailija
7/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailua joutuvat käyttämään vain luuserit. Eli pohjasakka, joka voi kuvitella itsensä millaiseksi tahansa. Pätee molempiin sukupuoliin.

Vierailija
8/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohiksena, mutta oon ite 37v ja huomasin, että mun ikäluokan miehet on ihan kamalan vanhan näköisiä. Ainakin nettideittipalstoilla, vai eikö ne vaan osaa ottaa edustavampia kuvia. Möllötetään naama sentin päässä kamerasta ja vielä joku sarjamurhaajailme päällä. Monia 40v olis voinu luulla vähintään 60 vuotiaaksi, joten otan osaa jos nämä käntyt viestittelee nuorille naisille, en itekään huolisi suurinta osaa.

Vierailija
9/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoittuisipa se houreisuus edes nettiin, jossa sen voisi estää. Ikävästi huomiota joutuu saamaan myös livenä tuon ikäisiltä. Ihmettelen, että miten vialla voi olla tietoisuus itsestä.

Vierailija
10/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ilmiö = harhaisia on sekä käsittämätöntä että yleistä. Kaikki kaupan kassat yrittävät iskeä näitä miehiä ja todiste on se, että kaupan kassa hymyilee "silleen jännästi". Huh. Näiden pitäisi olla niitä ns. jännämiehiä. Deittimiehet hakee noin 20 vuotta itseään nuorempia naisia. Miksi. Ihmeessä. Joku äijä yritti notkeasti hypätä kahvilassa kaiteen yli todistaakseen nuorekkuutensa. Ööööö.. Mä. En. Deittaa. Ketään. Joka. Hyppelee. Kahvilassa. Kaiteen. Yli. Noloa.

Vierailija
11/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohta kannattaa pyytää vaikka ei saisikaan

Vierailija
12/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nettiaika on saanut vanhat papat ihan sekaisin. Ne kuvittelee olevansa jumalan lahja nuorille naisille, joita eivät muuten uskalla lähestyä kuin virtuaalisesti. Suurin osa kyllä tietää, ettei ole mitään mahiksia.

Silloin kun itse olivat nuoria, niin ajelivat vaan pillurallia torin ympäri.

Vierailija
13/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kuolla nauruun, hyvin kirjoitettu ap! :D Itsekin netissä deittailleena tunnistan tämän ilmiön. Myöskin copypastella kaikille naisille ja naista muistuttaville lähetettyjä viestejä tuli jatkuvalla syötöllä.

Vierailija
14/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kieltämättä kummallista, että miehet eivät panosta kuviin deittipalstoilla.

On kuvia, joissa ollaan moottorikypärä päässä, ettei kasvoista näy mitään. Tärähtäneitä tai epäselviä kuvia, kuvia joissa ollaan tuhannen jurrissa.

Hikisinä rikkinäinen t-paita päällä. Kasvoista näkyy ehkä puolet tai pelkkä takaraivo..

Jokaikinen olisi paremman näköinen puvussa, mikseivät laita sellaisia kuvia? Eivätkö omista pukua, eivätkö ole koskaan käyttäneet pukua?

Enkä siis tarkoita harmaata toimisto-outfittia, jossa on oksennuksen värinen kravatti lisänä, vaan smokkia/frakkia tai muuta juhlapukua.

Enhän minäkään laita kuvia siitä miltä näytän juuri heränneenä, tai flunssassa, tai jossain verkkareissa siivoamassa hevosten pilttuita paskatalikolla.

Vierailija
15/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin alkoi surettaa. Näiden miestenkin puolesta, mutta ap:n myös. Kumpaankin suuntaan tosi turhauttavaa. Itse teen just eroa pitkästä suhteesta ja kauhulla odotan mitä tuleman pitää. Olen vielä melko vanhakin, 30v.

Vierailija
16/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama jatkuu näin 39-vuotiaana. Nuorekkaita 60-vuotiaita poikia löytyy joka lähtöön, ja joku 52-vuotias erittäin elähtänyt mies laittaa yläikärajaksi usein jonkun 45 vuotta. Koska itsehän hän on viriili nuorukainen parhaassa iässään. Olen parille sanonut, että ikäsi puolesta kelpaisit (esim. 44), mutta ikäraja 25-39 antaa niin urpon vaikutelman ihmisestä, että antaapa olla. Jos oman ikäiset naiset ovat ehdoton EI, niin sitten kannattaa ottaa huomioon, että niille vähän nuoremmillekin tuo touhu on suuri turn off => ei treffejä, koska miehen idiotismi paljastuu jo profiilin lukemalla. 

No, itse saan ihan ikäistäni seuraa, että ei tarvitse ottaa 20 vuotta vanhempaa. Vain netissä nainen ei kelpaa kenellekään kuin silloin, jos on alle 25-vuotias. Kaltaiselleni liikunnalliselle ja ihan nätille naiselle on vientiä, kuvittelivat netin papat sitten mitä vain. :) 

Vierailija
17/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eivät vähättele itseään. 😀Niin kuin naiset tekevät.

Sä et nyt ymmärrä , se ei oo mitään vähättelyä tai liiallisen vaatimattomuuden hylkäämistä, ne harrastaa ihan törkeetä valehtelua.

Samoin kun minä laittaisin, että olen 168 cm 48 kg missi joka opiskelee kauppakorkeassa, kun todellisuudessa olisin 160 cm 58 kg tavallinen perunanenä joka opiskelee amiskauppiksessa.

En vaan voi YMMÄRTÄÄ. Mitä hittoa oikeesti??

Vierailija
18/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kieltämättä kummallista, että miehet eivät panosta kuviin deittipalstoilla.

On kuvia, joissa ollaan moottorikypärä päässä, ettei kasvoista näy mitään. Tärähtäneitä tai epäselviä kuvia, kuvia joissa ollaan tuhannen jurrissa.

Hikisinä rikkinäinen t-paita päällä. Kasvoista näkyy ehkä puolet tai pelkkä takaraivo..

Jokaikinen olisi paremman näköinen puvussa, mikseivät laita sellaisia kuvia? Eivätkö omista pukua, eivätkö ole koskaan käyttäneet pukua?

Enkä siis tarkoita harmaata toimisto-outfittia, jossa on oksennuksen värinen kravatti lisänä, vaan smokkia/frakkia tai muuta juhlapukua.

Enhän minäkään laita kuvia siitä miltä näytän juuri heränneenä, tai flunssassa, tai jossain verkkareissa siivoamassa hevosten pilttuita paskatalikolla.

Sillä keinoin saa suodatettua pinnalliset naiset pois.

Vierailija
19/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla AP ongelma. Mä oon niin pahoillani että sun ylpeyttäs on loukattu. Pyydän mitä nöyrimmin koko suomalaisen miessukupuolen puolesta, ANTEEKSI. :P

Nuori mies 38

Vierailija
20/88 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entäs ne naiset sitten! Kehutaan itseään maasta taivaaseen vailla mitään todellisuuspohjaa. Ollaan mukamas niin sporttisia ja muodokkaita (paino >100 kg), nättejä (hiukset lyhyet ja värjätyt, vähintään yksi lävistys naamassa), syvällisiä (liirumlaarum copy-paste runoja profiiliteksti täynnä), nuorekkaita ja hehkeitä (ikää sellaset 40 ja risat).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän