Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkoista e-pillereitten jälkeen. Pitäiskö tässä huolestua?

vauva mielessä
16.05.2016 |

Siis kauan teillä mennyt pillereitten lopetuksen jälkeen kuukautisten alkuun ja kierron normalisoitumiseen?
Mä lopetin viimeiseen laataan maaliskuussa ja silloin tuli se normaali niukka tyhjennysvuoto.
Nyt olen jo suunilleen kaksi kuukautta odotellut ekoja luomu kuukautisiani pillereitten jälkeen, mutta niitä ei vaan kuulu vaikka välillä vatsaa onkin jo juilinut ennakoivasti.
Nytkin on ollut jo kohta viikon semmoinen olo, niinkuin menkat olis alkamassa, mutta mitään ei vaan tapahdu.
Pitäiskö mun vaan teidän mielestä vielä odotella, vai olisitteko jo samassa tilanteessa varaamassa aikaa terkkariin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höö! Eikö keltään mitään mielipidettä?

# ap.

Vierailija
2/8 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaana?

Olen kyllä tehnyt parit kolmet raskaustestiä juuri siltä varalta. Viime viikolla  viimeksi ja silloin kyllä testi näytti negaa.

# ap.

4/8 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi kyllä outoa. Kyllä niiden menkkojen pitäisi alkaa ihan luonnostaan saman tien. Ihan kuin sun oma luonnollinen hormonitoiminta olisi jotenkin lamaantunut? 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5/8 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvin mennä pari vuotta.

Itse lopetin 15kk sitten, eikä ole vieläkään normaali. Lääkärissä olen käynyt lukuisia kertoja. Primoluteilla voi tasata kierron.

Vierailija
6/8 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele vielä viikko tai pari josko ne menkat sieltä tulisi. Lääkäriin voi soitella sitten jos ei vieläkään näy että mitä ovat mieltä, joko voisit saada hormonikuurin "pakottamaan" vuodon tulemaan. Ihan normaalia on, kierto on helposti sekaisin pari vuotta pillerien lopetuksen jälkeen ja menkkojen välit voi venyä ihan pariin-kolmeen kuukauteenkin.

Vierailija
7/8 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kovia myrkkyjä ja on normaalia että saattaa kestää useita kuukausia. Joku sanoi että jos ei 6kk kuulu mitään voi konsultoida lääkäriä. Itse lähes kaljuunnuin lopettamisen jälkeen ... helwetillisiä pillereitä!

Vierailija
8/8 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän