Onko mineraalisuola parempaa kuin tavallinen suola ruoanlaitossa? Mikä suola sinulla on ruoanlaitossa?
Onko noissa eroa keskenään? Jossain väitettiin että vaikuttaisi sydän ja verisuonisairauden riskiin
Kommentit (34)
Sisältää vähemmän natriumia joka nostaa verenpainetta.
Maistuuko yhtä suolaiselta, jos on vähemmän natriumia?
Eikö kaikki suolat ole mineraaleja?
Ruokasuola on natriumkloridia. Jos kaupassa myytävän suolan sekaan on lisätty jotain muuta, niin se muu osa ei ole (ruoka)suolaa.
En tiedä. Mä olen aina käyttänyt Pan suolaa.
Ostin viimeksi mineraalisuolaa, kun olen lukenut että olisi parempi. Minulla on verenpainelääkitys.
Ah, meni moderointiin täysin viation mielipide.
Merisuolaa, ruokasuolassa sivumaku
Onko maussa eroa, te jotka olette kokeilleet?
"Asiantuntijat tyrmäävät erikoissuolat Ei mitään terveysetuja"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/asiantuntijat-tyrmaavat-erikoissuol…
Suola on suolaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Mä olen aina käyttänyt Pan suolaa.
Sama täällä. Laitan sipseihinkin suolaa lisää kun johan siinä pussissakin luulee pan suolaa. Meillä turun alueella on hyviä sipsejä monia kaupoissa.
käytän mineraalisuolaa, jossa on enemmän jodia ja kaliumia kuin perussuolassa.
Mineraalisuola on kammottavan makuista. Kerran erehdyin laittamaan sitä perunamuusiin. Peruna on niin miedon makuista, että se maistui läpi pahasti. Kaverilla jouduin käyttämään sitä kermaviilikastikkeeseen. Hyi hele. Ei sitä sotkua voi käyttää kuin johonkin chilikastikkeeseen, jossa on muita voimakkaita makuja. Mutta mikään määrä terveysväitteitä ei tule saamaan minua enää tuota keittiööni hankkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Mineraalisuola on kammottavan makuista. Kerran erehdyin laittamaan sitä perunamuusiin. Peruna on niin miedon makuista, että se maistui läpi pahasti. Kaverilla jouduin käyttämään sitä kermaviilikastikkeeseen. Hyi hele. Ei sitä sotkua voi käyttää kuin johonkin chilikastikkeeseen, jossa on muita voimakkaita makuja. Mutta mikään määrä terveysväitteitä ei tule saamaan minua enää tuota keittiööni hankkimaan.
Ok. Minusta tavallinen suola taas on liian voimakasta.
Kaliumjodidi vähentää rytmihäiriöitä kaliumin puutteesta kärsivillä.
Miten onnistut kirjoittamaan näin äärimmäisen lapsellisen ja jälkeenjääneen kuuloisia aloituksia ja kommentteja? Miten tossa onnistuu? Noh?