Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävelin 10km 1h 25 min ajassa, oliko kävely reipasta?

Vierailija
16.05.2016 |

Kävelin siis 10km matkan aikaan 1h 25min eli noin 7km tunnissa. Oliko kävely reipasta? Entä paljonko noin suurin piirtein kului kaloreita? Painan tällä hetkellä 90kg.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet katsonut kartasta matkan päin persettä tai hölkännyt koko matkan.

Vierailija
22/93 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpö höpö et ole kävellyt noin lujaa. Pikakävely vauhti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet katsonut kartasta matkan päin persettä tai hölkännyt koko matkan.

No en ole, ellei sitten googlemaps valehtele kilometrejä. Jos sua nyt hämää ylipainoni ja meinaat, etten siksi voi kävellä tuota vauhtia niin todettakoon uudestaan, että ennen lapsia mulla on ollut erittäin hyvä kunto, mutta lasten takia kolmisen vuotta liikunnan harrastus on ollut hyötyliikuntaa ja koiran kanssa lenkkeilyä.

ap

Vierailija
24/93 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitun lyllertäjät :D Se ettette itse kykene samaan, ei tarkoita etteikö muut pystyisi. Minä olen lyhyt, lyhytkoipinen, mutta yksin kävellessä menen helposti 7 km/h vauhdilla. On se ripeää minun tavallisestikin nopealle kävelyvauhdille, muttei mitenkään ilmiöimäistä. Joku pitkäaskelisempi varmaan menee helposti tuota nopeutta.

Vierailija
25/93 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höpö höpö et ole kävellyt noin lujaa. Pikakävely vauhti :D

No kyllä olen

ap

Vierailija
26/93 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mikä kommentoijia vaivaa? Siis miten niin älyttömän reipas vauhti? Itse sportstrackerin kanssa monesti mitannut, 10km matkaan menee aika lailla tuo 1h 20min. Reippalla kävelyllä ja koiran kanssa, joka välillä pysähtelee. En nyt ymmärrä miksi vastaajat kyseenalaistavat aloituksen totuudenmukaisuutta? Ai niin, itsellä kalorit tuolla vauhdilla ja matkalla noin 500kcal. Paino 63kg ja nainen olen. Toki pohjakuntoa on ja tuollainen lenkki tulee tehtyä useamman kerran viikossa.

Vierailija
27/93 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juoksen 10km tunnissa suht. reipasta juoksua, että sikäli on kyllä aika kovaa saanut "kävellä".

Vierailija
28/93 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vitun lyllertäjät :D Se ettette itse kykene samaan, ei tarkoita etteikö muut pystyisi. Minä olen lyhyt, lyhytkoipinen, mutta yksin kävellessä menen helposti 7 km/h vauhdilla. On se ripeää minun tavallisestikin nopealle kävelyvauhdille, muttei mitenkään ilmiöimäistä. Joku pitkäaskelisempi varmaan menee helposti tuota nopeutta.

Ai niin, tupakoin! Tai tuolloin kun mittasin nopeuksia, tupakoin. Tiedä mitä nopeuksia nykyään!

Vierailija
29/93 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiverto reipas kävely on kilsa 10min kohden. Eli ok vauhti.

Vierailija
30/93 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan selkee provo.

Vierailija
31/93 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100 min eli 1h 40min tunnissa. Ap vetänyt ekstrareipasta vauhtia peninkulmasaappaat jalassa.

Vierailija
32/93 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan selkee provo.

Miten niin?

Vierailija
33/93 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Mikä kommentoijia vaivaa? Siis miten niin älyttömän reipas vauhti? Itse sportstrackerin kanssa monesti mitannut, 10km matkaan menee aika lailla tuo 1h 20min. Reippalla kävelyllä ja koiran kanssa, joka välillä pysähtelee. En nyt ymmärrä miksi vastaajat kyseenalaistavat aloituksen totuudenmukaisuutta? Ai niin, itsellä kalorit tuolla vauhdilla ja matkalla noin 500kcal. Paino 63kg ja nainen olen. Toki pohjakuntoa on ja tuollainen lenkki tulee tehtyä useamman kerran viikossa.

Sportstrackerin lukemat taitaa heittää yläkanttiin. Näyttää 5 km, kun Suunnon mittarini samalla kävelymatkalla antoi lukemat 4,5 km. Tästä aiheesta löytyy netistäkin joku artikkeli, jos jaksaa kaivella.

Vierailija
34/93 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100 min eli 1h 40min tunnissa. Ap vetänyt ekstrareipasta vauhtia peninkulmasaappaat jalassa.

Kyllä siihen vauhtiin vaikuttaa myös kunto sekä esim. jalkojen pituus. Mulla on melko pitkät jalat ja kävelen helposti 7km tunnissa

Vierailija
35/93 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sportstrackerin lukemia minä katselin. Jos se näyttää yläkanttiin, niin sitten tuo minun 7km/h on liioiteltu. -se (ex)tupakoitsija

Vierailija
36/93 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kävelen helposti 10km tunnissa koiran kanssa ja välillä pysähdytään kun koiraa haluu kakkia. Aika laiskoja olette jos tuota hitaammin kävelette.

Vierailija
37/93 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaapa joskus huviksenne kävellä niin nopeasti kuin mahdollista. Se ero siihen perustepasteluun ei ole lopulta kovin suuri, että saa kilometrin per tunti vauhtiin lisää. Yllättävän vähällä kiihdytyksellä tulee. Eli ei mitenkään mahdotonta.

Vierailija
38/93 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vetää puolet hitaammin kuin pikakävelyn maailmanmestarit. Vielä on parannettavaa.

Vierailija
39/93 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta ei aloittaja maininnut, mutta 90-kiloiseksi ei nyt ihan näillä mun pituuksilla (158 cm) äkkiä kasva. Joten eiköhän niissä jaloissa ole sitten jonkun verran pituuttakin. Ihan uskottavaa, mun sekä mies että sisko kepoisesti kävelevät tuota vauhtia. Itsellä menee sit kyl jo juoksuksi tai pitää kävellä kilpakävelytyyliin...

Vierailija
40/93 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituutta ei aloittaja maininnut, mutta 90-kiloiseksi ei nyt ihan näillä mun pituuksilla (158 cm) äkkiä kasva. Joten eiköhän niissä jaloissa ole sitten jonkun verran pituuttakin. Ihan uskottavaa, mun sekä mies että sisko kepoisesti kävelevät tuota vauhtia. Itsellä menee sit kyl jo juoksuksi tai pitää kävellä kilpakävelytyyliin...

Mä oon 177cm pitkä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän