Oletko suudellut naista?
Tämä kysymys siis palstan naisille.Itse olen 23v nainen ja haluaisin kovasti suudella naisen kanssa, vaikka minulla on poikaystävä.En siis halua mitään suhdetta, vaan lähinnä tuntea miltä tuntuu suudella naista.Onko monella palstalaisella kokemusta asian tiimoilta?Lisäksi en halua väkisin rikkoa mitään kaverisuhteita, mutta aloitteen tekeminen on vähän hankalaa.
Kommentit (11)
Olen. Ihan samanlaista kuin miestenkin suuteleminen.
Kannattaa myös nuolla naisen tuheroa.Varsinkin kauniiden naisten.Monesti vähän pyylevillä vittu muistuttaa jotain ykköstielle rekan alle muussaantuneen sopikoiran sisuskaluja.
Jere Jyrälä ei ko-ko ko-ko ko-ko ko-ko kommentoi.
Oon, siinä on aivan eri fiilis kuin miehen kans. Suosittelen, jos kiinnostaa n21
Ysäri-teiniaikoina paljonkin, mutta vain kännissä.
Monia kymmeniä naisia on tullut suudeltua. Sen sijaan miehiä on tullut suudeltua vain muutamia, ja kaikkia heidän aloitteestaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen, aivan ihanaa puuhaa. Tuoksuvat jumalaisille, huulet ihanan pehmeät ja kosketus lempeää. Suosittelen kaikille naisten suutelemista.
M30
Kuulut ilmeisesti palstan naisiin?
Olen, siinä aikuistumisen kynnyksellä hyvän ystäväni kanssa. Paras suuteleminen ikinä.
Vahingossa suukko. Osui väärään paikkaan .
Olen, aivan ihanaa puuhaa. Tuoksuvat jumalaisille, huulet ihanan pehmeät ja kosketus lempeää. Suosittelen kaikille naisten suutelemista.
M30