Minkä sarjan lopettaminen kesken harmitti?
Eli onko sinulla joku tv-sarja, josta tykkäsit, mutta vähäisten katsojien takia tms. se lopetettiin kesken. Mua harmitti kun Pushing Daisies -sarja ja Hart of Dixie -sarjat lopetettiin kesken.
Kommentit (200)
Salaiset sisarukset, en muista alkuperäistä nimeä. Toinen tuotantokausi näyttämättä ja asiat jäi ihan kesken.
Firefly ennenkaikkea harmittaa, se vaan töks ja nyt loppu.
Revolution tehtiin mitä tehtiin ja ymmärrän lopettamisen.. Se alkoi lähteä lapasesta, silti Sebastian Monroen takia olisin jaksanut kattella monta jaksoa lisää.
My name is Earl
Pushing Daisiesin olin unohtanut ihan kokonaan.
Terra Novaan olisin myös kaivannut jonkun lopetuksen, kuten Fireflyhiin tuli leffa.
Vierailija kirjoitti:
Caprica
Miten mä muistan, että se oli kokonaisuus..
Taran monta elämää, en muista mikä alkuperäinen nimi oli. Ja Miranda, se brittikomedia.
Ascension
Lupasivat ensin minisarjaan toisen minikauden. Ei ole näkynyt. Jäi harmittavasti kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Caprica
Samanlainen kokonaisuus kuin vaikka Under the Dome, vedetään hätäläisenä pikaloppuun kun tiedetään ettei tulee uutta kautta.
Vierailija kirjoitti:
käyttäjä-11339 kirjoitti:
Rush, joka ei tainnut näkyä kuin Areenassa. Tuli katsottua toiseenkin kertaan alusta, kun ensimmäisen tuotantokauden jaksoja jäi näkemättä niiden poistuttua. Olisi voinut jatkua neljännenkin tuotantokauden jälkeen.
Rush olis kyllä saanut jatkua. Se on juutuupissa kokonaan, sieltä aina välillä tulee katsottua jaksoja.
Sehän oli ensin kokonaan Yle areenassa. Tuotantokaudet laitettiin muistaakseni muutaman viikon välein ja ne hävisivät jossain aikataulussa. Sitten olikohan se vuosi sitten vuodenvaihteessa se alkoi uudestaan näkyä, mutta en seurannut kuinka kauan.
Vierailija kirjoitti:
O.C. tuli kokonaan, mutta sarjan teko lopetettiin aikoinaan suosion laskun vuoksi. Silloin harmitti, nyt Netflixistä sitä katsoneena mietin että hyvä kun tajusivat lopettaa noinkin ajoissa. Alamäki oli hurja ekan kauden jälkeen.
My name is Earlin olin ihan unohtanut! Miksei sitä näytetty kokonaan?
Devious maids. Ekan tuotantokauden esittämisestä on jo vuosi! Onko sille tulossa jatkoa Suomessakin? Ihan mahtava sarja. Pelottaa että Empirelle käy myös näin.
Devious Maidsia tullut jenkeissä niin, että 4. kausi menossa/tulossa. Viaplaysta näkyy muistaakseni toiseen kauteen saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Caprica
Samanlainen kokonaisuus kuin vaikka Under the Dome, vedetään hätäläisenä pikaloppuun kun tiedetään ettei tulee uutta kautta.
Niinpäs muuten olikin! Mä jostain syystä olin siihen lopetukseen tyytyväinen, vaikka tekis mieli nähdä lisää.
Downton Abbeyta olisin tahtonut katsoa lisää!! Ja Hovimäkeä myös, joku sen jo mainitsikin..
Naarassusi
http://www.imdb.com/title/tt0098909/?ref_=ttrel_rel_tt
Piru irti
http://www.imdb.com/title/tt0111880/?ref_=nv_sr_2
Sitten tuli kanssa joku sarja aikoinaan neloselta, jossa jollain miehellä oli tosi hyvä tuuri. Oli selvinnyt jossain lentokoneen alassyöksyssä hengissä ja siitä lähtien aina ollut hyvä tuuri, mutta en muista enää sen nimeä tai mitään muutakaan siitä.
FRASIER.
Paras komediasarja koskaan!
Ja sitten en näköjään osaa lainata ja kirjoittaakaan 😒