Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehiltä vaaditaan itsevarmuutta mutta naisilta ei?

Vierailija
16.05.2016 |

Monet itseään tasa-arvon kannattajiksi kutsuvista sekä feministitkään eivät halua puuttua tähän ongelmaan. Miehiltä vaaditaan että mies on itsevarma, mutta naisen ei tarvitse olla itsevarma. Nainen saa kumppanin vain sillä että on nainen mutta itsevarmuutta ei vaadita siinä missä mieheltä.

Oksettaa kuinka seksistisiä monet on vielä tänäkin päivänä vaikka vaaditaan tasa-arvoa. Kaksinaismoralistista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni on, että itsevarma nainen pelottaa miehiä. 

Vierailija
2/7 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, no voithan se vaatia naiseltasi itsevarmuutta jos se sun oloa helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti näitä asioita perustellaan jollain biologialla, vaikka tietysti tässä asiassa se ei päde.

Vierailija
4/7 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmasti mielenkiintoista olla mies, joka inisee päivästä toiseen naisista, naisten käytöksestä jne.

Luovuta jo. Kukaan palstalla kirjoittava ei ole kiinnostunut jatkuvasti valittavasta miehestä.

Vierailija
5/7 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministien pitäisi pakottaa miehiä vaatimaan naisilta itsevarmuutta?

Mene hei välillä haukkaamaan vähän happea.

Vierailija
6/7 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaativat miehiltä itsevarmuutta mutta koska miehet ei halua vaatia sitä naisilta naisten kuuluisi sitä vaatia itseltään... vai?

Vierailija
7/7 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat kyllä ihan itse laatineet näitä "sääntöjä" miehille ja he itse niitä myös pitävät yllä. Miehet ne on jotka toisia miehiä neidittelee, homottelee yms. Ja taustalla on tietysti se, että saa herkemmät miehet tuntemaan itsensä huonommaksi ja näin eivät uskalla lähteä "kilpailemaan" naisista. Jää enemmän naisia koville pojille. Monet naiset tykkäävät herkistä ja rauhalllisista, hiljaisista miehistä. Mutta he ovat usein itsekin hiljaisia ja ujoja, eivätkä hekään uskalla lähestyä näitä miehiä.

Ihan samalla tavalla naiset voisivat valitaa erilaisista asioista, joita miehet muka heiltä odottavat.