Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö teitä hesen hidas palvelu?

Vierailija
16.05.2016 |

Hesellä ei ikinä ole mitään valmiina, harvoin saa edes ranskalaisia mukaan kun menee pöytään istumaan. Kotipakettia saa odotella 15-20 minuuttia, ei tunnu enää pikaruokalalta. Heti, jos jonossa on enemmän kuin yksi asiakas, homma tuntuu menevän ihan sekaisin ja odotusajat ovat pitkiä. Työntekijöitäkin näyttää olevan todella vähän, meidän lähimmässä hesessä lounasaikaan kolme. Taidetaan jatkossa ajaa vähän pidempi matka mäkkäriin, kun siellä homma toimii aina paljon nopeammin.

Hauaisin nyt kysyä, että oletteko muut huomanneet samaa? Vai onko se vaan tuo meidän hese, jossa palvelu on hidasta.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä tajunnut Hesen hitautta. Olin itse teininä Mäkkärillä töissä, ja siellä tuli aina valitusta, jos tilauksen toimittamiseen meni olisikohan ollut 3,5 minuuttia. Sitten Hesellä voi helposti joutua odottelemaan vartin, vaikka olisi ainoa asiakas. Muutenkin siellä näkee huonoa hygieniaa todella usein. Esimerkiksi raakojen pihvien käsittelyyn tarkoitetut hanskat kädessä voidaan vääntää koko hampurilainen. Mikähän järki niissä hanskoissa sitten enää on, kun ne raa'an lihan pöpöt on jo siirretty salaattiin ja muihin aineksiin. Enkä ole mikään Mäkki-fani, mutta ihmetyttää, miten Hesellä on perusasiat niin pielessä.

Vierailija
22/52 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ikinä tajunnut Hesen hitautta. Olin itse teininä Mäkkärillä töissä, ja siellä tuli aina valitusta, jos tilauksen toimittamiseen meni olisikohan ollut 3,5 minuuttia. Sitten Hesellä voi helposti joutua odottelemaan vartin, vaikka olisi ainoa asiakas. Muutenkin siellä näkee huonoa hygieniaa todella usein. Esimerkiksi raakojen pihvien käsittelyyn tarkoitetut hanskat kädessä voidaan vääntää koko hampurilainen. Mikähän järki niissä hanskoissa sitten enää on, kun ne raa'an lihan pöpöt on jo siirretty salaattiin ja muihin aineksiin. Enkä ole mikään Mäkki-fani, mutta ihmetyttää, miten Hesellä on perusasiat niin pielessä.

Minäkin entisenä mäkkärin työntekijänä mietin samaa! Ja mäkkärillä ainakin on tosi tiukat tavoitteet palveluajoissa, joissa pyritään pysymään. Hesellä ei ilmeiset ole niin väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 lisää, että kesustan hesessä, missä ei ole autokaistaa on palvelu kyllä huomattavasti nopeampaa (ja parempaa). 

Vierailija
24/52 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukset ovat Keravan Heseistä, joissa molemmissa ravinteleissa on toivottaman hidas palvelu. Yleensä jotain jää puuttumaan tilaukselta ja sitä joutuu käydä kyselemässä ja anelemassa jälkikäteen. Menen mieluummin Mäkkäriin tai Burger Kingiin, jos kaipaan pikaruokaa.

Vierailija
25/52 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän homma on nimenomaan noin, Hesessä kestää. Olen ollut siellä töissä ja siksi siis tiedän ne syyt siihen miksi aikaa menee se mikä menee, mutta ei se asiakkaasta sen kivemmalta tunnu. Meillä tehtiin kaikki "normivuorot" (siis muut kuin viikonloput) niin, että työvuorossa oli aina kerrallaan kaksi, joskus arki-iltoisin ja aina ruokatauoilla saattoi olla jonkun aikaa jopa yksinkin. Siinä on ihan hemmetin kädetön sitten, jos joku tulee tilaamaan soijatortillan ilman sitä ja tätä, toinen gluteenittoman aterian ja kolmas neljä lastenateriaa mukaan. 

Vierailija
26/52 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvaa vaan. 😏 Ei todellakaan voi puhua mistään pikaruokaravintolasta.

Mäkkärillä täysin eri meininki ostitpa sitten sisältä tai autokaistalta. Eikä siinäkään mitään että mitään ei olisi valmiina mutta kun siellä on aina liian vähän ihmisiä töissä.

Menee hermot joka kerta kun käy. Toinen Heseen liittyvä asia on se kurkkumajoneesin lätky kaikissa hampurilaisissa. 😩 eivätkä perunat ole perunaa vaan kaikin lisäainein värkättyjä ranskisten kaltaisia tuotteita. 😳 Eivät kyllä maistukaan perunalle. Ihmettelin tätä kunnes luin tuoteselosteen ja hämmästyin. 👎🏻👎🏻👎🏻

Vierailija
27/52 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin odotan hieman kuin otan suoraan tiskiltä minuutteja seisseen ja jo haalean hampurilaisen. Hesellä tuntuu tosiaan, että kaikki on just tehtyä eikä seisotettua. Mäkkärissä en ole käynyt enää vuosiin.

Meidän lähi-Hesessä ei yleensä kestä tolkuttoman kauan mutta aina tosiaan saa jonkin aikaa odottaa. Ei haittaa.

Vierailija
28/52 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa ihmiset fiksuja ja laittakaa valitukset netin kautta tai palautekortteihin! Se ei hyödytä mitään, jos kerrotte palautteenne sille työntekijälle kassalla. Ei heidän kertomia palautteita oteta niin todesta, mutta asiakkaan omatoiminen palaute otetaan, varsinkin kun niitä tulee useita ja samasta asiasta.

Sama homma kauppojen jonoissa yms. Se kassa ei voi jonotukseen vaikuttaa millään tavalla. Turha purkaa kiukkua heihin.

Ranskalaisia ei tehdä etukäteen, jotta ne olisivat mahdollisimman lämpimiä ja "tuoreita". Hesestä saan aina tulikuumia ranskalaisia, mäkkäristä viileitä. Jonoissa en ole huomannut eroa näiden paikkojen kesken, voi olla että minun lähihesessäni on tarpeeksi henkilökuntaa kun taas teidän ei.

Tosin ymmärrän myös sen, että haluaisi nopeasti vain hakea sen juustohampparin joita on aina valmiina ja sitten tilauksen jälkeen ootatkin puol tuntia sitä yhtä hampparia.

Vierailija
29/52 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttäää! Ei voi ruokatauolla käydä ollenkaan kun kestää ja kestää.. Noh lompakko ja terveys kiittää... Sellon hese maailman hitain.

Vierailija
30/52 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole kovin pikaruokalaksi Hesburger laskettavissa, ruokaa saa odottaa toisinaan kauemmin kuin normiravintoloissa. Sillä erotuksella että normiravintoloissa ei tarvitse seisoa jonossa 20 minuuttia että pääsee edes tekemään tilauksen. Ensin jonotat kassalle ikuisuuden, sitten juuri sinun edestäsi kassa lähtee viemään tuotteita pöytiin mitään sanomatta, sitten palatessaan saattaa hyvänä päivänä ehkä moikata kysyessään tilaustasi, mitään ei tietty ole valmiina koska ne lämpiössä olevat tuotteet ovat drivethroughia tai jotain mukaanotettavaa tilausta varten (joiden ostaja tietty on seisonut nurkassa jo puoli tuntia odottamassa tuotteitaan), saat mukaasi pöytään vain numerolapun ja limun. Päästessäsi (ahtaaseen ja likaiseen) pöytään on ketsuppipumppu tyhjänä koska alimiehitetty henkilökunta (eli yksi kassa ja yksi kokki) eivät ole ehtineet niitä täyttämään. Odottelet puoli tuntia ateriaasi ja siinä ajassa limu on ehtinyt laimentua ja muuttua huoneenlämpöiseksi, mikäli siinä alun alkujaankaan oli yhtään limu-uutetta mukana eikä pelkkää tyhjästä laitteesta valutettua soodavettä värillä. Ja jos haluat valittaa asiasta, joudut jonottamaan uudelleen tiskille. Parhaassa tapauksessa tuodaan ranskalaiset ensin ja sitten todetaan vielä että "hampurilainen tulee vielä kohta". Tuotteena kylmä, kärtsähtänyt hampurilainen joka on uitettu majoneesissa ja pikkuannos ranskanperunat joiden tuoteselosteessa on kaikkea muuta paitsi perunaa. Tämä lysti maksoi sitten 9-10 euroa, kun mäkkäriin tai burger kingiin marssimalla olisit selvinnyt 7 eurolla ja ehtinyt jo tyhjentää tarjottimesi. Jipii. Pelkkä juustohampurilainen jossa ei siis ole mitään muuta kuin se pihvi ja lörtsähtänyt tekojuusto maksaa 4 euroa, kun moinen mäkkärissä on tasan euron. 

Haistatan myös pitkät niille jääräpäisille Heseuskovaisille, joiden ansiosta ketju ei ikinä tule tekemään parannuksia toimintaansa koska itsepäisesti halutaan "tukea Suomalaista". Toivon sydämestäni että Burger King syrjäyttää Hesburgerin tai ainakin pakottaa Hesen panostamaan laatuun. 

Vierailija
31/52 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tästä paikallisesta Hesestä on useita kertoja valitettu paikkakunnan paikallislehden valituspalstallakin. Pitäisi kai sitä antaa palautetta, mutta kun ei saa aikaiseksi. Yhdessä paikassa eri kaupungissa mun pojalta veloitettiin vesi erikseen, kun otti vettä ateriaan limsan sijaan, eli veloitettiin ateriasta täysi hinta ja vesi päälle, vaikka ei ottanut limsaa. Tyttö, aika nuori, väitti, että ateriaan kuuluu vain limsa, ei muut juomat vaikka ei sitä limsaa ota.  No muissa paikoissa ei ihan noin älytöntä ole, vaan limsan on saanut vaihtaa veteen tai kahviin.

Kerran paikallisessa homma toimi nopeasti. Paikalla oli joku vanhempi mies, joka saattoi olla yrittäjä itse; heset on kai yrittäjävetoisia? Silloin näyttivät muutkin pistävän liikettä töppösiin.  

Vierailija
32/52 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran vapaapäivänä hesellä. Kiire ei ollut, joten mulle oli ihan sama, mut ihmettelin suunnattomasti, miten menin heseen ja olin ainoa asiakas ja hampurilaisaterian saaminen kesti n. 15-20 minuuttia! Kassalla oli 2 hlöä ja kettiön puolella ainakin yksi, jonka näin. En vieläkään käsitä mikä siellä kesti. Tajuun kyllä, että olin ainoo asiakas ja henkilökunnalla ei ollut kiire päällä, mut silti. Joku hesellä töissä ollut vois valasta tätä?

Vierailija
33/52 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidasta on ja sitä unohtelua on usein. Unohteluista kannattaa jättää palaute niin saa korvauksen.

Meiltä puuttu kerroshampurilainen ja saatiin kaksi ateriaa hyvitykseksi.

On tosin aiemmin puuttunut dippejä ja kaksi kertaa juostu mun perään.

No onhan se Hesen perustaja sellainen kitsas äijä.

Vierailija
34/52 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina katson siitä taulusta mitä tuotteita heillä on valmiina, jollen halua odotella :)

Vierailija
35/52 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aina katson siitä taulusta mitä tuotteita heillä on valmiina, jollen halua odotella :)

Ei se auta yhtään siihen, että jono edellä seisoo, eikä siihen, jos mitään ei satu valmiina olemaan tai ne edellä olevat jo ottavat ne, mitä on valmiina. Sitten niitä ei enää ole. Terkuin se joka oli asuntonäyttöön menossa sillä ajatuksella, että jonkin valmiin hampurilaisen ja kahvin. No ehdin kyllä näyttöön, kun se oli kuitenkin puoli tuntia ja lähellä. 

Vierailija
36/52 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin vaihtui nopeasti pikaruokapaikat Hesburgerista vallan muihin mestoihin kolmen ruokamyrkytyksen jälkeen. Nämä kaikki ruokamyrkytykset sain Joensuun keskustan Hesburgerista. (Muista heseistä en samanlaisia vatsanväänteitä  ollut saanut.)

Vierailija
37/52 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesellä on sekä kanasalaatti että lämmin kanasalaatti (jälkimmäiseen tulee siis se lämmin paloiteltu filee, normaaliin kanasalaattiin niitä kanasuikaleita).

Vierailija
38/52 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankaa palautetta heseen

Vierailija
39/52 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläkin vaihtui nopeasti pikaruokapaikat Hesburgerista vallan muihin mestoihin kolmen ruokamyrkytyksen jälkeen. Nämä kaikki ruokamyrkytykset sain Joensuun keskustan Hesburgerista. (Muista heseistä en samanlaisia vatsanväänteitä  ollut saanut.)

Minä myös sen ainoan kerran kun kävin pitkästä aikaa hesessä, sain kauhean vatsakivun ja paska lensi. Piti jättää shoppailureissu kesken.

Vierailija
40/52 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen kauppakeskuksessa jossa voin valita useista eri lounaspaikoista ja Hese on hitautensa takia viimeinen vaihtoehto, vaikka silloin tällöin tykkäisinkin kunnon majoneesissa uitetusta hampparista ;) Puolen tunnin ruokkiksesta puolet kun kuluu jonottamiseen niin kiitos ei.