Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen mies soittelee jatkuvasti

Vierailija
29.01.2025 |

En enää tiedä, mikä auttaa. Ex soittaa 5-10 kertaa päivässä ilman mitään järkevää asiaa. On luonteeltaan äärimmäisen kontrolloiva (tämä oli ehkä suurin syy eroon) ja luulisin, että siitä tämä soittelu johtuu. Juuri äsken lopetin puhelun, joka alkoi "Mitäs sinne? Onko mitään ihmeellistä?" 

Oon USEAAN otteeseen sanonut, ettei mulla ole kiinnostusta vaihtaa kuulumisia hänen kanssaan ja, että haluan elää rauhassa omaa elämääni. Uskoo tämän pari päivää ja sitten tulee muka taas jotain, mistä pitää sopia ja vääntää tikusta asiaa. Olen myöskin äärimmäisenä keinona laittanut eston puhelimeen, mutta sitten pommitti kahta kauheammin lapsia ja mulle laittoi pitkiä avautumisia viesteillä. 

Jos teen niin, etten vastaa kuin silloin tällöin, niin saan kuunnella VALEHTELEMATTA 1,5 tunnin paasausta siitä, miten mun täytyy olla tavoitettavissa 24/7. On uskomaton paasaaja, puhetta tulee helposti tunnin verran ilman mitään asiaa tai sitten on yksi asia ja sitä selittää vähintään sen tunnin. Ei auta vaikka sanon, että mulla on muuta tekemistä. Tuohon sanoo vain, että "Joo okei... No mutta katoin tossa säätiedotuksen että huomenna tulee paljon lunta..." ja juttu jatkuu.

En ymmärrä, miten aikuinen ihminen ei usko, kun oon tosiaan useita kertoja sanonut etten halua häneltä soittoja kuin vain, jos on oikeasti asiaa. Ilmeisesti hänellä on sit aina olevinaan sitä oikeaa asiaa.. Hävettää, kun soittoja tulee, kun olen uuden miesystävän luona enkä voi puhelinta laittaa äänettömällekään, koska haluan, että lapset saa kiinni. En toki vastaa, kun olen siellä, mikä sit tarkoittaa sitä, että soittaa lapsille ja kyselee missä meen.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita estoon.

Vierailija
2/73 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti blokkaat sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen voi laittaa äänettömälle ja asetukset niin että vain lapsien puheluista kuuluu äänet.

Vierailija
4/73 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teette sopimuksen jossa annat miehelle pari panoa viikossa ja vastineeksi hän ei saa enää häiritä sinua. Jos häiriköinti jatkuu niin panot loppuvat. Luulisi äijän osaavan puntaroida miten kannattaa toimia.

Vierailija
5/73 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että jatkossa hoidetaan asiat vain viesteillä. Soittoihin et vastaa enää. Viestitkin tulee olla vain ja ainoastaan lapsia koskevia, muihin et vastaa.

Vierailija
6/73 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä häiritse -tila päälle ja lasten puhelinnumerot sinne poikkeuslistalle (eli että viestit ja puhelut saa tulla läpi).

Vierailija
7/73 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltisti kuuntelet puhelimessa 1,5 tunnin paasausta? Estoon ja vain sähköpostilla yhteydenpito. 

Vierailija
8/73 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymiskielto. Muuten tilanne vain pahenee. Ei kunnioita sua eikä sun rajoja yhtään.

Vierailija
9/73 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa valkotakkiset sille. Ihan outoihin ukkoihin te akat sekootte, hyi stna.

Vierailija
10/73 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teette sopimuksen jossa annat miehelle pari panoa viikossa ja vastineeksi hän ei saa enää häiritä sinua. Jos häiriköinti jatkuu niin panot loppuvat. Luulisi äijän osaavan puntaroida miten kannattaa toimia.

I d i o o t t i. Kyllä huomaa, mitä et ole ikinä saanut etkä saa.

Ap, sun mies syyllistyy vainoamiseen. Hae lähestymiskieltoa, pidä viestit tallessa. Ne on todiste oikeudelle.

Sulla ei ole velvollisuutta olla missään tekemisissä hänen kanssaan.

Vierailija
11/73 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee jonninjoutavaa höpöttelyä, sanot siihen, "Joo, no mun pitää nyt lopettaa, koska täytyypä tässä miettiä mitä ruoaksi. Heippa." Ja sitten luurikiinni. Kohtelet kuten puhelinmyyjää. Asiallinen ei kiitos ja näkemiin.

EIhän hänkään kuuntele sinua, joten miksi sinä häntä? Liika kiltteys loppuu nyt ja asiallinen kiitos hei meininki alkaa.

Ymmärrän, että tosi rasittavaa on!

Vierailija
12/73 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että siinä vaiheessa, kun hän oli mulla estossa ja vain viestit tuli läpi, ex soitti mun parhaalle ystävälle ja mun vanhemmille ja huusi suoraa huutoa siitä, miten huonosti käyttäydyn. Ap

Vierailija
13/73 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sekaisin pitää olla että kirjoittaa tuollaista seksististä vihapaskaa?

Psykoosisairas?

Vierailija
14/73 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I d i o o t t i. Kyllä huomaa, mitä et ole ikinä saanut etkä saa.

Ap, sun mies syyllistyy vainoamiseen. Hae lähestymiskieltoa, pidä viestit tallessa. Ne on todiste oikeudelle.

Sulla ei ole velvollisuutta olla missään tekemisissä hänen kanssaan.

Ei liene ongelma. Tälle helmelle se Ap on ennenkin jakanut.

Vierailija
15/73 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jätin luonnevikaisen hullun, en vastannut yhteenkään puheluun tai viestiin.

No, kerran laitoin yhden viestin, jossa vain totesin, etten aio tätä viestiä enempää olla yhteydessä, en vastata viesteihin tai puheluihin.

Vierailija
16/73 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että siinä vaiheessa, kun hän oli mulla estossa ja vain viestit tuli läpi, ex soitti mun parhaalle ystävälle ja mun vanhemmille ja huusi suoraa huutoa siitä, miten huonosti käyttäydyn. Ap

Ilmoitat, että jos hän lähtee ahdistelemaan läheisiäsi, pyydät heitä tekemään häirinnästä ilmoituksen poliisille.

Vierailija
17/73 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt voit etukäteen varoittaa näistä tulevista puheluista heitä. Että hekään eivät vastaa miehen soittoihin tai jos vastaavat, niin sanovat vain, että jahas, kiitos tiedosta ja luuri korvaan. 

Vierailija
18/73 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haittaa. Siinäpä muutkin saa tietää millainen sairas hän on. 

Vierailija
19/73 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti käytät kännykkää. Tiiätkös, mitä, puhelimessasi on varmasti käytössä sellainen kun NUMERON ESTO. Senkun estät numeron niin loppuu soittelu.

Vierailija
20/73 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestymiskielto. Muuten tilanne vain pahenee. Ei kunnioita sua eikä sun rajoja yhtään.

Eihän ap:lla ole rajoja. Oppii kyllä huomaamaan ne, kun ne asetetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme