Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö teitä hesen hidas palvelu?

Vierailija
16.05.2016 |

Hesellä ei ikinä ole mitään valmiina, harvoin saa edes ranskalaisia mukaan kun menee pöytään istumaan. Kotipakettia saa odotella 15-20 minuuttia, ei tunnu enää pikaruokalalta. Heti, jos jonossa on enemmän kuin yksi asiakas, homma tuntuu menevän ihan sekaisin ja odotusajat ovat pitkiä. Työntekijöitäkin näyttää olevan todella vähän, meidän lähimmässä hesessä lounasaikaan kolme. Taidetaan jatkossa ajaa vähän pidempi matka mäkkäriin, kun siellä homma toimii aina paljon nopeammin.

Hauaisin nyt kysyä, että oletteko muut huomanneet samaa? Vai onko se vaan tuo meidän hese, jossa palvelu on hidasta.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan Hesessä on toiminta jotenkin verkkaista. Muissa kun tekee tilauksen, alkaa tavaraa tulla vauhdilla tarjottimelle, mutta Hesessä usein tekeminen on sellaista lampsimista. Aluksi ajattelin että on varmaan aloittelija töissä kun tavaroita pitää asetella verkkaisesti mutta ilmeisesti se onkin talon tapa.

Vierailija
42/52 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiminta edelleen samalla tasolla. Huh huh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, osuvasti tämä ketju tässä. Pitkästä aikaa ajattelin, että otampa iltaruoat mukaan Hesestä kauppareissun jälkeen. Virhe. Kesti 15 minuuttia, että sain käteeni juomat, ja vielä viisi minuuttia, että tuotiin lämpimät ruoat. Sanoin, että tässä kesti aika kauan, ja sain päälle tuhahteluita. Laitoin ihan palautetta sieltä Hesen omien sivujen kautta, ja takaisin tuli liibalaabaa. 

Täällä päin on yksi sellainen pienen pieni Hese, jossa ei koskaan ole kuin kaksi työntekijää. Siinä on autokaista samassa, ja arvatkaa oliko ison urheilutapahtuman ajaksi otettu enemmän työntekijöitä vuoroon? Ei. Ihmisiä kääntyi ovelta pois, ja osa lähti jonostakin pois (tätä olen todistanut myös muissa Hesburgereissa). 

Mikä siinä on, että henkilökunnasta täytyy pihistellä? Muissa pikaruokapaikoissa ruoan saa mukaan nopeasti, erikoisemmankin viritelmän. 

Vierailija
44/52 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllö ärsyttää. Ei voi luonnehtia pikaruokaravintolaksi. Aivan liian vähän henkilökuntaa.

Vierailija
45/52 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös pannut merkille hesen huonontumisen ja pitkät odotusajat. Pari kertaa kun olen käynyt Lahdessa Holman Prisma hesessä, odotusaika ollut yli 15 minuuttia, pöydät likaisia ja roskikset täynnä. Paikalla ainoastaan kaksi työntekijää jotka juoksentelevat hikipäässä ympäriinsä ja näyttävät työskentelevän samaan aikaan Hesburgerissa ja viereisellä tiskillä olevaa Prisman kahvilaa.

Vierailija
46/52 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lovebotti kirjoitti:

Olen myös pannut merkille hesen huonontumisen ja pitkät odotusajat. Pari kertaa kun olen käynyt Lahdessa Holman Prisma hesessä, odotusaika ollut yli 15 minuuttia, pöydät likaisia ja roskikset täynnä. Paikalla ainoastaan kaksi työntekijää jotka juoksentelevat hikipäässä ympäriinsä ja näyttävät työskentelevän samaan aikaan Hesburgerissa ja viereisellä tiskillä olevaa Prisman kahvilaa.

Sama Turun Itäharjun Hesellä, hoitavat kahvilan puolta samalla ja kaikki kestääää...

Vierailija
47/52 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi nillittää, ei se homma mitään herkkua ole. Rauhassa hyvää tulee.

Vierailija
48/52 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää. Kuin myös se, että antavat sen päristimen mukaan ja pitää itse hakea sapuskat tiskiltä.

Päristimen ? meillä saa numerokyltin, minkä kanssa mennään pöytään. Ja kyllä, kestää sekä paikalla syömisen ruoan odottelu että takeaway - annoksen saaminen. Nopeimmillaan olen saanut n. 10min. minkä jälkeen olin aivan äimänä. Keskiarvo on esim wrap-aterian odottelussa n. 20min. vaikkei paikka täynnäkään. Silti käyn jatkossakin, toivoisin vaan enemmän henkilökuntaa siten nopeutuisi (ko) ?

Vierailija
49/52 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmisen kertaa lähtenyt Heseltä pois ostamatta mitään seisottuani ensin jonossa tovin. Lopulta kärsivällisyys on vain loppunut ja olen luovuttanut. Pikaruoka ei ole mielestäni sen väärti että eka seisot vartin jonossa ja toisen vartin odotat sapuskaa! 

Ei enää Heseä

Vierailija
50/52 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lopetettiin Jyväskylän Keljon Hesessä käynti kun joka kerta kesti älyttömän kauan. Kun valitin saatiin pehmikset ilmaiseksi, mutta ei se korvaa asiaa.

Vierailija
51/52 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä kun en moista sikalaa käytä, mutta jos käyttäisin, niin varmasti ärsyttäisi. Hakaniemen Hese oli ainakin joskus tuskaisen hidas paikka, taisi olla joku koulutusyksikkö?

Vierailija
52/52 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, en oo asioinut yleensä ruuhka-aikoina, joten ihan suht nopeaa on palvelu. Mulla ei oo kiire, kun en mene lounaalle sinne kesken työpäivän tms. Toki jos kokee, että on aina hidasta ja että se häiritsee, kandee vaihtaa paikkaa.

Merkillistä, minä aina luulin, että sitä ruokaa saa nopeasti ainoastaan lounasruuhka-aikaan, muuten ei ole mitään valmiina. - näin muualla burgerpaikoissa -