Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaas munanne koko.

Munamasteri39
16.05.2016 |

Munanne koko?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiverto stondis on muuten 13,12 cm

https://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size

Että siihen nähden melkoisia mulkkuja täällä tänään...

Vierailija
22/55 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meillä. 20 vuotta yhdessä ja edelleen viehätämme toisiamme :)

Ootteko löytäneet mitää piristys juttuja makkariin.Esim leluja vaatteita ym?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä kyllä oo. Kumpikaan ei ole kaivannut, puhuttu on leluista tms, mutta ei ole innostuttu. Näppärät kädet, suu ja vilkas mielikuvitus on pitäneet seksin virikkeellisenä.

Sillä on vitsailtu, että pitäiskö koittaa pimeessä peiton alla. Se ois nääs jotain uutta :D

Vierailija
24/55 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysänä 18 cm ja jäykkänä 23,5 cm. Parikymppisenä mittoihin sai laittaa sentin pari  lisää, eli näin vanhemmiten näköjään kutistunut.

Vierailija
25/55 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienin ja ohuin, jonka olen koskaan nähnyt. Kun kortteja elämän alkutaipaleella jaettiin, jäin minä jokaisella kierroksella välistä. Kyllähän tuolla vessassa käy, mutta masturbointi nautinnon sijasta masentaa.

Vierailija
26/55 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä kyllä oo. Kumpikaan ei ole kaivannut, puhuttu on leluista tms, mutta ei ole innostuttu. Näppärät kädet, suu ja vilkas mielikuvitus on pitäneet seksin virikkeellisenä.

Sillä on vitsailtu, että pitäiskö koittaa pimeessä peiton alla. Se ois nääs jotain uutta :D

Voisithan sä yllättää miehen joskus jollain pienellä dildolla.Meill ainaki toimi.Sillee ett itse ostin vaimolle ylläriks?

Vierailija
27/55 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin tehdä munakkaan, nam.

Vierailija
28/55 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika kirjoitti:

Kauhea jötikkä 19 tuumaa on maailman suurin penis

Alle kahden metrin penikselliset ovat eunukkeja.

Vierailija
29/55 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisithan sä yllättää miehen joskus jollain pienellä dildolla.Meill ainaki toimi.Sillee ett itse ostin vaimolle ylläriks?

Nyt kun sanoit, niin muistan että meillähän on dildo. Se on vaan pitkään ollut käyttämättä, kun en oikein tykkää sen tunnusta. Luomu tuntuu paremmalta ;) Mutta voisihan sitä kokeilla joskus uudelleen.

Geishakuulatkin mulla on. Täytyykin kaivaa ne kaapista.. ne on kivat :)

Jokainen tyylillään ja leluilla tai ilman. Pääasia että molemmat nauttii :)

Vierailija
30/55 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun sanoit, niin muistan että meillähän on dildo. Se on vaan pitkään ollut käyttämättä, kun en oikein tykkää sen tunnusta. Luomu tuntuu paremmalta ;) Mutta voisihan sitä kokeilla joskus uudelleen.

Geishakuulatkin mulla on. Täytyykin kaivaa ne kaapista.. ne on kivat :)

Jokainen tyylillään ja leluilla tai ilman. Pääasia että molemmat nauttii :)

Niitä on nykyään monesta materiaalista valmistettuja dildoja.Jelly kumia ym.Itse muistan vaan ekan kerran ett se kuulemma tuntu kylmältä.Semmonen lämmitin myydään ni saa sen ihon lämpimäks.geishakuulia meillä.ei ole.Toimiiko ne hyvin?Pidätkö niitä kaun sisällä?Vai miten leikitte niillä?

Vierailija
31/55 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Must on kans jotenkin huvittavaa se, kun täällä jatkuvasti huudetaan peniksen mitoista. En ole koskaan tuntenut tarvetta mitata mieheni penistä. Varmasti saisin jos haluaisin, mutta mitätekisin sillä tiedolla? Se juuri sopiva tyydyttämään minut ja vieläpä kiinni ihanassa miehessä <3

Good for you! Mun muija mittas mun munan, aika yhtäkkiä vaan. Se oli musta vähän nöyryyttävää jopa ja sen jälkeen asia on ahdistanu, koska se teko teki sen asian (siis koon) konkreettiseksi ja jollain tapaa merkitykselliseksi. Oon aiemmin ollu täysin tyytyväinen omaani, naisetki on tykänny ku asiasta puhuttu, yhtä idaria lukuunottamatta. Tulosta en tähän laita.

Vierailija
32/55 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva.

t. m-50

Vierailija
33/55 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*tut kerrotaan.

Vierailija
34/55 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Niitä on nykyään monesta materiaalista valmistettuja dildoja.Jelly kumia ym.Itse muistan vaan ekan kerran ett se kuulemma tuntu kylmältä.Semmonen lämmitin myydään ni saa sen ihon lämpimäks.geishakuulia meillä.ei ole.Toimiiko ne hyvin?Pidätkö niitä kaun sisällä?Vai miten leikitte niillä?[/quote]

Voishan noita dildoja käydä joskus hypistelemässä, kun sopivan kaupan kulmilla liikkuu. Josko vaikka löytyisi mieluisa.

Geishakuulat taitaa olla enemmän minun ilokseni. Tai ilahduttaahan ne miestäkin sitäkautta, kun olen jo valmiiksi fiiliksissä ;)

Saatan pitää niitä useamman tunninkin, kun sille päälle satun. Lenkilläkin välillä posket punoittaa muustakin kuin liikunnasta ;D

Mulla siis sellaiset helisevät. Ja kyllähän ne mukavalle tuntuu. Jumppakuuliakin olis kiva koittaa.

Vähän sivuraiteille lähtenyt keskustelu

Vierailija
35/55 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on nykyään monesta materiaalista valmistettuja dildoja.Jelly kumia ym.Itse muistan vaan ekan kerran ett se kuulemma tuntu kylmältä.Semmonen lämmitin myydään ni saa sen ihon lämpimäks.geishakuulia meillä.ei ole.Toimiiko ne hyvin?Pidätkö niitä kaun sisällä?Vai miten leikitte niillä?

Voishan noita dildoja käydä joskus hypistelemässä, kun sopivan kaupan kulmilla liikkuu. Josko vaikka löytyisi mieluisa.

Geishakuulat taitaa olla enemmän minun ilokseni. Tai ilahduttaahan ne miestäkin sitäkautta, kun olen jo valmiiksi fiiliksissä ;)

Saatan pitää niitä useamman tunninkin, kun sille päälle satun. Lenkilläkin välillä posket punoittaa muustakin kuin liikunnasta ;D

Mulla siis sellaiset helisevät. Ja kyllähän ne mukavalle tuntuu. Jumppakuuliakin olis kiva koittaa.

Vähän sivuraiteille lähtenyt keskusteluKiva kuulla ett nautit niistä.Johtaako se seksii yleensä kun otat pois ne kuulat?Joo netissä on monta hyvää liikettä.kyll sielt löytyy mialuisa varmaa.Sun pitäs kokeilla noita avo haarapikkareita.Ihan asia linjalla viälä ollaa😄.

Vierailija
36/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kai sen niinkin sanoa, että geishakuulat johtaa seksiin. Tosin jo laittaessa olen sopivalla tuulella ja kun kuiskutan miehelle niiden olevan sisälläni, tuntuu se saavan hänetkin sille tuulelle. Tosin tällä hetkellä kärsin sen luokan kevätkiimasta, että puuron keittäminenkin voi johtaa seksiin. :D

Jepjep, ihan aiheessa. Peniksen koosta dildojen kautta geishakuuliin ja pikkuhousuihin ;)

Vierailija
37/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme jälkeä jää hiekkarannalla. Pitkät jalat ja useita sakkoja Hietaniemen uimarannalla. 

Vierailija
38/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi kai sen niinkin sanoa, että geishakuulat johtaa seksiin. Tosin jo laittaessa olen sopivalla tuulella ja kun kuiskutan miehelle niiden olevan sisälläni, tuntuu se saavan hänetkin sille tuulelle. Tosin tällä hetkellä kärsin sen luokan kevätkiimasta, että puuron keittäminenkin voi johtaa seksiin. :D

Jepjep, ihan aiheessa. Peniksen koosta dildojen kautta geishakuuliin ja pikkuhousuihin ;)

Tarviiko siin laittaa mitää liukkaria vai meneekö ihan itsekseen?.Kiva kuulla ett on haluja.Meill on taas toiste päin.Itsellä ois kans koko ajan mielessä.Vaimoo hyväkö saa kerran viikossa houkuteltuu sänkyy😐.Pikkasen hyppii nää meidän aiheet mutt eihän se paha ole?

Vierailija
39/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä keskustelupalstalla on tarkoituskin keskustella, vaikka sitten aiheen vierestä :)

Ei me oikeestaan käytetä liukkaria kuin pikaisilla, muulloin luonto hoitaa homman.

Se kun puolisoilla ei halut mene yksiin on kyllä hankalaa. Tiedetään! Meillä pääsääntöisesti menee aika hyvin, paitsi nää mun kevätkiimat. Silloin ei mikään riitä vaan haluan kokoajan ja olen jatkuvasti miehen kimpussa. Mies on hetkittäin ihan kypsä muhun ja mun vonkaamiseen. Ja turhaudun ja loukkaannun kun tulen torjutuksi. Välillä kihisen, että unohdetaan helevetti koko seksi kun ei kerran kelpaa. Mutta viimeistään seuraavana päivänä olen sen jo unohtanut ja taas vonkaamassa. Välillä nauttisin niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin tulla itse vietellyksi. Järjellä ajatellen ymmärrän että millä välillä mies ehtisi viettelemään, kun tarjontaa on liiankin kanssa. ;D

Ja joo siis on meillä seksiä useamman kerran viikossa, mutta juuri nyt haluaisin useamman kerran päivässä. :D

Hellitkö ja huomioitko vaimoasi? Tie naisen jalkojen väliin käy todennäköisemmin, kun naisella on hyvä olla lähellä ja tuntee itsensä rakastetuksi ja halutuksi. Naiset on monimutkaisia otuksia. Harva nainen varmaan kieltäytyy vaikka hartiahieronnasta ja sehän rentouttaa mukavasti ja voi johtaa vaikka lemmekkäihinkin touhuihin.

Tai sitten yksinkertaisesti vetoat vaimosi empatian tunteisiin ja sanot että kasseja kivistää, kun hän on niin kiihottava ja ei ole muutamaan päivään ollut aktiviteettiä. Tällä syyllä meillä on useat pikaiset vedelty. Mutta itse tietenkin tunnet vaimosi parhaiten, mitä hänelle voi sanoa tai tehdä ettei aiheuta päinvastaista reaktioa kuin oli tarkoitus.

Vierailija
40/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

19/4. Vaimo ja jalkavaimot tykkää...