Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaa teidän tytöt menee opiskelemaan?

Vierailija
16.05.2016 |

Lähihoitajaksi vai kotityö- ja puhdistuspalvelujen perustutkintoa?

Meillä on vanhempi lähihoitaja ja nuorempi erikoistuu kodinhuoltajaksi.

Kiva että tytöillekin on tullut kivoja aloja!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni kävi logistiikkaa kunnes päätyi kotiäidiksi ja minä opiskelin yhdistelmä kuljettajaksi. En tunne ketään joka haluaisi olla lähihoitaja tai kodinhuoltaja vaikka ovatkin hyviä ammatteja siinä missä muutkin. Itse jatkan ammattikorkea kouluun logistiikan insinööriksi

Vierailija
22/26 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat halveksia näitä aloja, niin tee se edes suoraan!

En voi puhua ap:n puolesta, mutta oletan hänen viittaavan siihen, että tytöille ollaan aina tyrkyttämässä noita muutamaa alaa. En itse kokenut aloitusta halveksivana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaako Ruotsiin vai Britanniaan? Jos Ruotsiin, niin kannattaa jo tarkkaan lukea Slitzit ja opiskella Temptation Island ulkoa.

Britannia on jo sitten hivenen haastavampaa, st. Andrewsiin toisaalta varmasti pääsee jos lukupäätä riittää.

Vierailija
24/26 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaako Ruotsiin vai Britanniaan? Jos Ruotsiin, niin kannattaa jo tarkkaan lukea Slitzit ja opiskella Temptation Island ulkoa.

Britannia on jo sitten hivenen haastavampaa, st. Andrewsiin toisaalta varmasti pääsee jos lukupäätä riittää.

Hupsista, hävisi lainaus. Piti siis olla tähän: "Minä tuossa kyselin tytöltä (6v.) että mitä meinaa opiskella. Kuulemma hän menee prinsessakouluun."

Vierailija
25/26 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä alat nyt niitä koulutuksen alinta kastia? Mikä näistä tekee niin huonoja? "Kannattaa valita hoitoala, ei tarvitse vaivata päätään niin paljoa." Mielellään kyllä kattoisin kun joku tyhjäpää koittaa tulla hoitoalalle, kun eihän siellä mitään tarvitse kuitenkaan tietää.

Vierailija
26/26 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tuossa kyselin tytöltä (6v.) että mitä meinaa opiskella. Kuulemma hän menee prinsessakouluun.

Onpa tyhmä lapsi. 

Yleensä kuusivuotiaalla on jo hahmottunut yhteiskunnan mekanismit ja toiveammatti sen mukaisesti. Omani sanoo, että kirjalija. 

Kuvottavaa, että on vielä tyttöjä, jotka haaveilevat vain olemisesta kauniina. Sitähän tuo merkitsee. 

Kyllähän nykytytöt on realisteja. Ne tietää, ettei kauniina olemisella pärjää edes vaikka saisi NHL-jääkiekkoilijan poikaystäväksi.  Pitää luoda uraa tositeeveessä tai juontajana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän