Jos eläkekertymäsi NYT on yli 1000e/kk, minkä ikäinen olet?
Kommentit (15)
Mulla on juuri ja juuri yli 1000 euroa. Olen 61-vuotias nainen, pienipalkkaisissa töissä koko ikäni ollut. Työhistoria on katkeamaton, ei työttömyysjaksoja, ei äitiyslomia tms.
42-vuotias nainen.
Eläkearvio 3103 euroa kun tavoite-eläkeikä 68v 4 kk eli ei paljon hurraamista eläkkeellejäämisiässä. :-(
Aikaisintaan voin jäädä eläkkeelle 66-vuotiaana ja eläkearvio on silloin 2617 Eur.
Vierailija kirjoitti:
42-vuotias nainen.
Eläkearvio 3103 euroa kun tavoite-eläkeikä 68v 4 kk eli ei paljon hurraamista eläkkeellejäämisiässä. :-(
Aikaisintaan voin jäädä eläkkeelle 66-vuotiaana ja eläkearvio on silloin 2617 Eur.
Miksi alapeukkua? Siksi että eläke on paljon enemmän kuin 1000 euroa?
Vierailija kirjoitti:
42-vuotias nainen.
kysyin eläkekertymä nyt. Kertymä on se mikä on jo kerätty. Eläkearvio on aina arvio, joka perustuu siihen että nykytuloilla pystyy tekemään viimeiseen työpäivään asti töitä.
Kertymä on 1002 e/kk. Olen 57v nainen, palkka nyt 3500 e/kk brutto, työvuosia takana 33 (2 äitiyslomaa, jolloin yhteensä 2 vuotta poissaoloa töistä). Olen koko ikäni ollut keskipalkkainen ja tuleva eläke on noin 1200 e/kk eli kolmasosa palkkatulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
42-vuotias nainen.
Miksi alapeukkua? Siksi että eläke on paljon enemmän kuin 1000 euroa?
kysyttiin eläkekertymää nyt, ei eläkearviota.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen näkee? :)
https://www.tyoelake.fi/fi/tyoelakeote/sahkoinentyoelakeote/Sivut/defau…
ole hyvä
olisiko jotain 1800e/kk kertymä nyt.
nainen 46v
Eläkettä karttunut noin 2600 eur/kk, vielä 13 vuotta eläkeikään, nainen
1400 saisin jos jäisin nyt. Oon nainen 40 vee.
15.