Sinä eronnut mies, miksi olet säästänyt vihksormuksesi??
Naapuri pitää sitä sormessaan välillä vaikka eronnut 30 vuotta sitten. Vaimo jätti.
Kommentit (13)
Mun meni kyllä sulatukseen ja taisin muutaman ropon saada :)
Mulla on kourallinen vanhoja kultasormuksia. Pitää myyä joskus romukultana jos jaksaa nähä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Käytän sitä penisrenkaana.
Oi, kun sulla on pieni! 🥰
Olen kyllä nainen mutta säästin kihlasormuksen koska se hyvin kaunis. Onneksi jäi kaiverrus hakematta "kiireen" vuoksi. Nyt se tuntuu hyvältä jutulta.
Parikin syytä, Kun on pieni liksa, niin säästin, että jos jääkaappi on ihan tyhjä, saisin sillä sit edes vähän ruokaa. Toinen syy on se, että oon sen itse valinnut ja maksanut. Ex kosi ja vei kultaliikkeeseen, mut yllättäen maksun kohdalla rupes katselemaan muualle. Olis pitänyt jo silloin tajuta, mikä siipeilijä. Nyt sormus on laatikossa naurattaa pelle-ex.
Ei ole sormessa, mutta tallessa on sotilaspassin välissä. Itse tuon maksoinkin, joten olkoon muistona niin kuin on esim. valokuvatkin. Tapahtunutta, mennyttä elämää. Ei mitään syytä hävetä vaikka eroon päätyikin.
Jälkeläiset tehkööt sormuksella minkä parhaaksi näkevät kunhan se päivä koittaa.
Ei ex ostanut koskaan mitään vihkisormusta kuin itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän sitä penisrenkaana.
Oi, kun sulla on pieni! 🥰
Siksi vaimo jättikin minut.
Se on muistutus siitä että naisiin ei kannata koskaan luottaa. Että vaikka kaikkesi annat niin ne pettää.
En ole säästänyt, heitin sekajätteeseen yli 10 vuotta sitten.