Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3465)
Ei niin pahoja kuin monella, mutta outoja silti:
- Olin nuorempana treffaillut erästä pienen genren dj:tä / muusikkoa. Suuttui järkyttävästi jos hänen biisejään tuli 15 vuotta myöhemmin radiosta jossain erikoisohjelmassa. Olin kuulemma toivonut biisiä jotta kuulisin sen radiosta automatkalla. Oli minun vika, että radio soitti tämän artistin tuotantoa.
- Joskus kaupassa hän meni toiselle hyllylle, ja katsoi, hymyilinkö muille miehille hänen ollessaan "poissa". Kerran hymyilin ja nauroin hänelle kun hypähti hyllyn takaa eteeni. Mökötti koko illan ja kertoi että flirttailin jollekin muulle, koska enhän mitenkään voinut tietää että juuri HÄN hypähtäisi hyllyn takaa eteeni. Oli niin nätti hymy ettei sitä hänelle ollut tarkoitettu. Vei vähän makua hymyillä ylipäätään.
Jäi oikeastaan noihin outouksiin, mutta silti: Thank god ex.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni mies kielsi ystävääni menemästä rannalle uikkareissa. Menimme rannalle helteellä ja ystävälläni oli paksu löysä huppari ja collegehousut.
Kai sanoit ystävällesi että tuollainen ei ole tervettä?
Toivottavasti mies on entinen.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni mies kielsi ystävääni menemästä rannalle uikkareissa. Menimme rannalle helteellä ja ystävälläni oli paksu löysä huppari ja collegehousut.
Kas kun ei burkha! Burkhini voisi olla tietty vaihtoehto...
Syystä mustasukkainen? kirjoitti:
Itse ostan ison läjän kondomeja kaappiin, ne on siellä korissa hujan hajan.
Lasken kondomien tarkan lukumäärän ja merkkaan sen ylös kännykkääni. Pidän kirjaa myös siitä minkä verran me niitä yhdessä käytetään.
Onko riittävä peruste lähteä lätkimään asioita selvittelemättä jos niitä kuluu itsekseen? :D
Toki voihan se olla että niitä käytetään myös itsetyydytykseen esim. Elintarvikkeita suojatakseen mutta aika epätodennäköisenä pidän tuota.
Koskaan en ole naiselle paljastanut näin tekeväni mutta on ollut tapana jo yli 10 vuotta.
Luuletko sä tosiaan, että se sun naisesi olisi niin tyhmä että ottaisi kortsut jostain sun kasaamasta korista? Tietysti ne kortsut ostetaan kaupasta tai laitetaan se seksikumppani ostamaan. Että siinähän lasket mutta se kertoo vain, onko nainen käyttänyt mahdolliseen pettämiseen sun koriin ostamia kortsuja.
Isäni oli sairaalloisen mustasukkainen äidistäni; sen takia mustasukkaisuus on mulle kuin punainen vaate.
Oltiin seurusteltu vuoden verran, kun kerran oltiin autolla liikenteessä niin poikaystävä alkoi inisemään jotain siitä, kun olin ollut työkavereiden kanssa ulkona. Seuraavissa punaisissa valoissa poistuin autosta ja toivotin hyvää loppuelämää.
Seuraava poikkis alkoi vinkumaan ikivanhasta kirjekaverin kuvasta, joka oli mun hyllyssä. Oltiin kirjoiteltu vuosikaudet, hän asui toisella puolella maailmaa eikä ikinä oltu treffattu. Tämä oli siis tapahtunut silloin kun kirjeenvaihtoystävät oli muotia. Sanoin että mieluummin katselen 20 vuotta vanhaa valokuvaa kuin sua ja pistin äijän pihalle siltä istumalta.
Ehkä olen liian ehdoton mutta yleensä mustasukkaisuudella on tapana pahentua ajan myötä, kuten tästäkin ketjusta on saanut lukea.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ketjusta, oli lukemani mielessä kun eilen tuli baarissa mies iskemään ja vaati jo tunnin tapaamisen jälkeen saada saattaa kotiovelleni. Kieltäydyin painokkaasti ja mies poistui myrskyn merkkinä.
Samat miehet änkeämässä ensitreffeilläkin naisen luokse pelottavinta on että joskut naiset sopii ekat treffit kotiinsa! Hullua varsinkin jos ei natsaa niin sitten ukko voi ruveta vainoamaan. Ja onhan lehtijuttuja että nainen raiskattu omassa kodissaan,ensitapaamisella tai murhattu...
Harmittaa kun 19-vuotiaana olin suhteessa tällaisen sekopään kanssa. Kuka tahansa mies oli hänelle uhka. Jos tuli vastaan kämppis solussa, raksaäijiä kadulla, kaupan kassa, kaikille olin mukamas flirttaillut. Sairainta oli se, kun hän kuvitteli että olin ollut seksisuhteessa vanhemman vakasti sairaan sukulaismiehen kanssa, käydessäni äitini kanssa tämän miehen luona hoitolaitoksessa. Aikaa tästä on jo yli 15 vuotta ja olen ollut suhteissa järkevien miesten kanssa sen jälkeen, mutta silti olen alitajuisesti varuillaan näiden asioiden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex kyttäsi otinko e-pillerin joka päivä. Jos otin niin petin. Tässä on varmaan joku logiikka.
Hullun jätkän kanssa kun seurustelee, niin on ihan viisasta syödä e-pillereitä päivittäin, niin ei saa lasta sen kahelin kanssa.
Exäni oli varma että lähden pettämään kun pakkasin e-pillerit mukaan viikonloppureissulle kavereiden kanssa. Tuntui niin typerältä aikuiselle miehelle selittää miten e-pillerit toimii. Eikä se edes uskonut.
Palkkasi yksityisetsivät seuraamaan minua.
Eivätkö nuo ihmiset tajua, miten sekaisin ovat? Eikö järki koskaan kyseenalaista omia ajatuksia? Kysyn tosissani.
Exä ehdotti, että tehdään luottamuksen takia sellainen diili, että hän saa kerran kuussa tutkia puhelimeni.
En suostunut, niin tämä tarkoitti, että petin.
Puhelinlaskua pyysi tilaamaan erittelyllä, että mihin olen soittanut ja tekstannut.
Suostuin kerran "luottamuksen takia" näyttämään netistä sitä laskua. Sai kauhean hepulin, että mihin palvelunumeroon olen soittanut, että soitinko jollekin miehelle ja lähdin pettämään.
Oltiin oltu yhdessä syömässä ja tilasin taksin meille.
Ja niin edelleen loputtomiin....
Täällä jotkut ovat ihmetelleet miksei jengi vaan eroa ekasta oudosta jutusta. Syy voi olla esim se että on lapsena tottunut siihen ettei omilla mielipiteillä ole niin väliä ja omat tunteet tulee laittaa sivuun muiden tieltä. Sitten parisuhteessa se tuntuukin tutulta että joku kontrolloi kaikkea eikä sitä ymmärrä varsinkaan pienistä jutuista että jotain on pahasti vialla. Pitkän ajan päästä jonkun radikaalin asian takia saattaa alkaa pohtimaan että ehkä tämä ei olekaan ihan ok mutta koska opitut käyttäytymismallit puoltavat sitä että täytyy vaan omalla kustannuksellaan kestää niin lähteminen on hankalaa. Tätä ei varmaan voi ymmärtää jos ei ole ollut sellaista lapsuutta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä jotkut ovat ihmetelleet miksei jengi vaan eroa ekasta oudosta jutusta. Syy voi olla esim se että on lapsena tottunut siihen ettei omilla mielipiteillä ole niin väliä ja omat tunteet tulee laittaa sivuun muiden tieltä. Sitten parisuhteessa se tuntuukin tutulta että joku kontrolloi kaikkea eikä sitä ymmärrä varsinkaan pienistä jutuista että jotain on pahasti vialla. Pitkän ajan päästä jonkun radikaalin asian takia saattaa alkaa pohtimaan että ehkä tämä ei olekaan ihan ok mutta koska opitut käyttäytymismallit puoltavat sitä että täytyy vaan omalla kustannuksellaan kestää niin lähteminen on hankalaa. Tätä ei varmaan voi ymmärtää jos ei ole ollut sellaista lapsuutta.
Eräs ystäväni on kahden päihdeongelmaisen lapsena jäänyt vaille huolenpitoa ja rajoja. Nyt aikuisena oman puolison harrastama kyttääminen tuntuu kuulemma turvalliselta.
Tää nyt ei oo muihin juttuihin verrattuna paha, mutta exä suuttui monesti jos muistelin mitä vaan asiaa, joka oli tapahtunut ennen meidän tapaamista, koska kaikki se oli hänen mielestään tapahtunut jonkun toisen miehen kanssa. Erottiinkin kyllä mustasukkaisuuden takia, ikinä en osannut edes ennakoida raivoamisia.
Vierailija kirjoitti:
Syystä mustasukkainen? kirjoitti:
Itse ostan ison läjän kondomeja kaappiin, ne on siellä korissa hujan hajan.
Lasken kondomien tarkan lukumäärän ja merkkaan sen ylös kännykkääni. Pidän kirjaa myös siitä minkä verran me niitä yhdessä käytetään.
Onko riittävä peruste lähteä lätkimään asioita selvittelemättä jos niitä kuluu itsekseen? :D
Toki voihan se olla että niitä käytetään myös itsetyydytykseen esim. Elintarvikkeita suojatakseen mutta aika epätodennäköisenä pidän tuota.
Koskaan en ole naiselle paljastanut näin tekeväni mutta on ollut tapana jo yli 10 vuotta.
Luuletko sä tosiaan, että se sun naisesi olisi niin tyhmä että ottaisi kortsut jostain sun kasaamasta korista? Tietysti ne kortsut ostetaan kaupasta tai laitetaan se seksikumppani ostamaan. Että siinähän lasket mutta se kertoo vain, onko nainen käyttänyt mahdolliseen pettämiseen sun koriin ostamia kortsuja.
Nämä mustasukkaisten miesten "ovelat" juonet ovat kyllä niin naurettavia.
Eksä vaati minulta, että saa ratsata puhelimeni ja sen lisäksi nähdä laskuerittelyt, jotta voi varmistaa mihin olen soitellut. Kysyin häneltä, että pitääkö minua niin tyhmänä, että soittelisin omasta vakipuhelimestani toiselle miehelle jos pettäisin? Mulla on käytössä myös työpuhelin ja lisäksi, koska emme asuneet yhdessä, kämppänihän voi olla täynnä muita puhelimia omilla liittymillä.
Ei ollut mies selkeästi miettinyt tätä mahdollisuutta. Eikä tarvinut minun kohdallani myöskään jäädä miettimään, koska en jäänyt katselemaan moista sekopäätä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisille helmille te naikkoset porsitte 🤦🏻
Tässäpä yksi helmi, joka taatusti suhteeseen päästessään kohtelisi kumppaniaan tosi kauniisti 🙄. Löysiköhän itsensä tästä ketjusta, vai pelkästään toiveajattelunsa?
ISÄNI oli oiva esimerkki hullusta mustasukkaisuudesta ,maalla kun alko taas hällä viiraan ei muuta kun pirturespti lääkäriltä.Linjauto pysähtyi tienhaaraan laulu raikui Eikä keisarit meitä hiovaa,ja sitten kotona istui keinuun tupaakka hampaisiin siinä naukkaili ne silmät ,Äiti navetassa hoiti lehmiä mitä mietti miten selvitään yöstä.Sitten alkoi kuulustelu kuka siellä navetassa nyt oli ,kerran pelastin kun kurkusta puristi hakkas päätä lattiaan tunnusta pelastin siitä .Eihän sitä voinnut mennä istuun navettaan ei olis mistä epäillä.Kaikilla oli sen mukaan eri isä ai yhdellä ei .Kaupungissa paheni kivääri oven pielessä odotti kun tultiin töistä äitin kanssa ,3v ja sitten hän tappaa ittensä mulla pimahti kannoin kaikki lääkkeet viereen ja nyt sitten tapat ,partaveitsi Äiti pakoon poliisit haki ja sairaalaan Minä ainut joka kävin VIHROIN erosivat ja elämä muuttu eikä ollut mitään meidän välillä oli jos minkälaista naista kun hänen luona vierailimn.17v ja vihdoin vapaa kun kuoli jes. mutta vielä naimisissa ollessa näin painajaisia oma ukko petti mutta olin neutraali kuiteskin sitten tuli toppi pihalle voi piru mikä ruikutus hän ei enään.. mieluummin yksin nyt 30v .Lapset ja heidän perheet joskus .ÄLÄ KSKAAN USKO ETTÄ MUSTASUKKAINE PARANEE jos lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hän haukku minua jatkuvasti H""aksi, jota kukaan muu ei koko kaupungissa edes huolisi ja saisin olla onnellinen, että kelpasin edes hänelle. Hän oli varmasti viimeinen mies maailmassa, joka minut huolisi. Tätä kuulin myös silloin, kun odotin yhteistä poikaamme viimeisilläni."
Jännikset kiihottaa vaikkei sitä myönnä :)))
Nämä sairaan mustasukkaiset hullut ovat yleensä juuri niitä mukakilttejä miehiä, jotka näyttelevät kunnollista ja kivaa mutta ovat erittäin salavihaisia, vainoharhaisia ja mustasukkaisia. Juuri niitä, joista päivitellään: Niin mukava ja kiltti mies, ei olisi ikinä uskonut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hän haukku minua jatkuvasti H""aksi, jota kukaan muu ei koko kaupungissa edes huolisi ja saisin olla onnellinen, että kelpasin edes hänelle. Hän oli varmasti viimeinen mies maailmassa, joka minut huolisi. Tätä kuulin myös silloin, kun odotin yhteistä poikaamme viimeisilläni."
Jännikset kiihottaa vaikkei sitä myönnä :)))
Nämä sairaan mustasukkaiset hullut ovat yleensä juuri niitä mukakilttejä miehiä, jotka näyttelevät kunnollista ja kivaa mutta ovat erittäin salavihaisia, vainoharhaisia ja mustasukkaisia. Juuri niitä, joista päivitellään: Niin mukava ja kiltti mies, ei olisi ikinä uskonut!
Toisaalta, vaimonhakkaajille löytyy aina uusi tipu kainaloon. Ja monet kunnolliset, koulutetut miehet jäävät ilman.