Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3465)

Vierailija
2161/3465 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni piti itseään kaiken osaavana ihmisenä ja minua  tyhmänä kuin saapas. Kerran oltiin lähdössä kaveriporukalla mökille, oli sovittu että jokainen ostaa omat ruuat ja ex hehkutti että hän käy kaupassa kuin tuo Tuija ei kuitenkaan ostaa kaikkea tarvittavaa. Ja mitä oli exän ostoskassissa kun sitä ylpeänä esitteli? Tupakkaa, kaljaa, paahtoleipää, sipsejä. Kysyin epäuskoisena että noitako me me syödään mihin ex vain hymisteli, kunnes näki  muiden  purkavan omista ostoksistaan makkaraa, grillitassuja ym. Ilme synkkeni synkkenemistään ja lopulta  paineli tupakalle, kun menin perästä tuuppasi minut puskaan ja julisti että MINä olen tehnyt hänestä nyt naurunalaisen. Sama juttu kun koetin sanoa pesukoneen asennustuista että ne pitää ottaa pois, rähähti pilkalliseen nauruun ja soitteli sitten korjaajaa kun kone piti hirveää ääntä, korjaaja totesi että joo täällä on ne asennustuet jolloin ex  alkoi tuijottaa minua todella  raivostuneena ja korjaajan  lähdettyä  potkaisi  minua polveen. 

Sori ei nyt ollut mustasukkaisuutta, mutta muuten niin pimeää käytöstä että sopi mielestäni tähän ketjuun.

Vierailija
2162/3465 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/3465 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni piti itseään kaiken osaavana ihmisenä ja minua  tyhmänä kuin saapas. Kerran oltiin lähdössä kaveriporukalla mökille, oli sovittu että jokainen ostaa omat ruuat ja ex hehkutti että hän käy kaupassa kuin tuo Tuija ei kuitenkaan ostaa kaikkea tarvittavaa. Ja mitä oli exän ostoskassissa kun sitä ylpeänä esitteli? Tupakkaa, kaljaa, paahtoleipää, sipsejä. Kysyin epäuskoisena että noitako me me syödään mihin ex vain hymisteli, kunnes näki  muiden  purkavan omista ostoksistaan makkaraa, grillitassuja ym. Ilme synkkeni synkkenemistään ja lopulta  paineli tupakalle, kun menin perästä tuuppasi minut puskaan ja julisti että MINä olen tehnyt hänestä nyt naurunalaisen. Sama juttu kun koetin sanoa pesukoneen asennustuista että ne pitää ottaa pois, rähähti pilkalliseen nauruun ja soitteli sitten korjaajaa kun kone piti hirveää ääntä, korjaaja totesi että joo täällä on ne asennustuet jolloin ex  alkoi tuijottaa minua todella  raivostuneena ja korjaajan  lähdettyä  potkaisi  minua polveen. 

Sori ei nyt ollut mustasukkaisuutta, mutta muuten niin pimeää käytöstä että sopi mielestäni tähän ketjuun.

Jotkut ei vaan voi myöntää olevansa väärässä

Vierailija
2164/3465 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on tuttua tuo muutamassa viestissä mainittu "yllättäminen", eli syöksyminen sisään  uskossa että löytää  puolisonsa rakastajan kanssa ja arkisissa puuhissa ollut puoliso tietysti ihmettelee missä palaa. Exä-mieheni teki tuota usein kun asuimme yhdessä ja minä olin työttömänä. Lähti töistä etuajassa, avasi oven mahdollisemman ääneti ja säikytti minut pahanpäiväisesti mm. kerran kun tulin suihkusta ja  mies seisoi eteisessä tuijottamassa. Tai jos vaikka leivoin  tai siivosin ja äkkiä vaan ilmestyi siihen selän taakse.  Asunto oli kuuma ja olin monesti pelkissä alusvaatteissa, mutta kun tämä lietsoi mustasukkaisuutta aloin pistää jonkun mekon siihen päälle.

Vierailija
2165/3465 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Otti salijäsenyyden koska halusi vahtia minua, siinä sitten seisoi seinän vierustalla juomassa limppaa ja tuijottamassa kun treenasin. Vietin salilla tunteja, kävin saunassa ja solariumissa.

- Menin hellepäivänä rannalle, mies ei halunnut mukaan mutta seurasi minua ja  kyttäsi pusikosta kun luin ja otin aurinkoa. Jäi kiinni kun eräs puolituttu tuli moikkaamaan ja kysyi, miksi "Mika" istuu yksin puskassa.

- Jouduin migreenin takia päivystykseen, mies  kiirehti  paikalle ja  repi sänkyni ympärillä olevat verhot pois nähdäkseen etten vain ole pettämässä. Hoitaja oli laittamassa minulle tippaa enkä uskalla edes ajatella, mikä show olisi syntynyt jos hoitaja olisikin ollut mies,,,

- Olin ostanut eri merkkistä kahvia kuin yleensä ja tämähän tarkoitti sitä, että rakastajani vaati tiettyä kahvimerkkiä.

- Osti minulle nimikorun jossa oli hänen nimensä ja vaati pitämään sitä, en tietenkään suostunut ja tästähän seurasi huutoa ja huo""lua.

Vierailija
2166/3465 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Tilasin usein kebabia/pitsaa ja lopulta miehen mielestä olin ihastunut yhteen näistä miehistä, huusi itkien että kerron vain jos haluan turkkilaista munaa. Huusin takaisin että en halua muuta kuin  ruokaa!

- En olisi saanut meikata liian näkyvästi ja minultahan meni hermo , että saakeli jos ei muka luomiväriä saa laittaa ! Oma naama ja oma elämä.

- Isäni tuomat nimipäiväruusut heitti  ikkunasta ja kun aloin itkien huutaa että helvetin sekopää, oma isä tuo mulle kukkia ja sä teet noin ! meni 6 kerrosta alemmas keräilemään niitä kukkien jäänteitä ja hoki että anteeks, anteeks, mä  oon paska, anteeks.

- Kun pidimme leffailtaa ja nukahdin, heitti kokikset naamalleni ja alkoi jankata että onko noin tylsää seuraa.

Tuohon päälle huono alapään hygienia ja jatkuva kynsien järsiminen, niin ei se suhde kauan kestänyt. Laittoi kuitenkin pitkään facessa ylistäviä kommetteja sekä tykkäyksiä kuviini, kunnes estin.

Onko mies J. A?

Vierailija
2167/3465 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko exäsi 14? Siis luuli oikeasti teidän pärjäävän röökillä ja sipsuilla kunnes näki miten fiksut aikuiset oli ostaneet oikeaa ruokaa ja suuttui SINULLE?

Vierailija
2168/3465 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Osti meille mielellään herkkuja, tosin itse söi niistä tuskin mitään  ja kerran sitten paljasti " Mitä läskimpi sä olet sitä vähemmät jätkä sua haluu panna". 

- Koetti kieltää minulta piilolinssien käytön, kuulemma rillit päässä olin ruma  kuin pussipiru mutta eipähän kukaan tahtoisi panna minua eli sama juttu kuin tuossa herkkujen tyrkyttämisen kanssa.

- Kyseli kerran kuka on maailman seksikkäin ikinä elänyt mies ja vastasin että Jim Morrison mistä sai raivarit että "Aiot pettää mua saa""na sen kanssa!", luulin oikeasti miehen vitsailevan sillä olihan mustasukkaisuus 70-luvulla kuolleesta laulajasta nyt ihan älytön! Kun heitin nauraen takaisin että joo, mäpä järkkään tässä spritismisen istunnon että saadaan jimppa paikalle niin raivostui täysin ja  löi nyrkillä olkapäähän sekä heitti alas sohvalta.

- Hävitti kaikki meikkini ja väitti pokkana ettei tiennyt mihin ne yhtäkkiä olivat kadonneet.

- Pesin kerran saunaa pelkissä pikkuhousuissa kun  mies tuli töistä, heitti pesuvedet päälleni ja aukoi kaikki kaappien ovet karjuen että löytää kyllä sen miehen jota just olin pannut.  Riehui raivopäisenä ympäriinsä etsien  rakastajaani ja sitten kehtasi vielä ihmetellä, kun viskasin vaatteet niskaan ja lähdin äidin luo yöksi. 

- Miehellä oli pieni muna ja huono hygienia, ei lopulta enää kiinnostanut antaa kuin ainoa mitä sain oli tulehdus ja tämähän tarkoitti että annoin jollekuulle muulle.

Kahden vuoden jälkeen sain kerättyä sen verran sisua että muutin pois, asuin äidillä kunnes sain oman asunnon. Koko tämän ajan mies pommitti tekstiviesteillä joissa houkutteli luokseen ties millä verukkeella ja vuoroin tunnusti rakkauttaan, vuoroin  haukkui huo raksi.

Vierailija
2169/3465 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehdottomasti kosketusihminen enkä nuorena tajunnut, että yksi parisuhteen edellytyksistä on se, että molemmat joko ovat kosketusihmisiä tai ei-kosketusta-ihmisiä. Ihan tuskaa molemmille, jos ollaan eri aaltipituudella tuon asian suhteen.

Tuttavapariskunnan vaimo vihaa kaikkea kosketusta ja joskus käy ihan mielessä, miten perheen lapsetkaan ovat voineet saada alkuaan. Mies taas on rennompi ja tykkäisi selvästi koskea vaimoaan. 

Koskettelu ei kiinnosta jso toinen on ilkeä ja latistaa. Mulla mies haukkuu kahdenkesken vartaloani ja älykkyyttäni. Ällöttää lähinnä koko käsi joka hapuaa iholle. Kerran viikossa juon pullon viiniä ja hoidan tarpeeni. Näin kunnes muuttaa käytöstään. 

Vierailija
2170/3465 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kyllä miten samanlaisia nämä sairaalloisen mustasukkaisen tyypit ovatkaan, tuskin olen ainoa joka voisi kuvitella exän tekemässä näistä oikeastaan mitä vain.

Vierailija
2171/3465 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ksjsnna kirjoitti:

Noi pillutestit on niin parasta😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣

Miksi ei kullitestiä😂😂😂😂🍌🍌

Mahtavaa matskua.

Antaa hyviä ideoita. Noi testit otetaan meillä heti käyttöön. Nuuh nuuh.

Vierailija
2172/3465 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi mustasukkaista suhdetta kokeneena sanoisin, että isoin vaaran merkki on se, jos toinen haluaa edetä todella nopeasti ja tehdä sitouttavia päätöksiä. Yksi olisi halunnut äkkiä naimisiin, toinen taas olisi halunnut muuttaa yhteen ja hankkia lapsia jo alle vuoden seurustelun jälkeen. En onneksi lähtenyt kumpaankaan.

Eihän alussa tietenkään mitään merkkejä näy, ehkä korkeintaan "vitsailua", kuten "ai meet lenkille, ettet vaan mee oikeesti tapaamaan salarakasta? Hehheh, vitsi vitsi". Paitsi että myöhemmin ei enää ole vitsi.

Tuli myös koettua kaikki mahdollinen, eli lenkille lähtiessä minua seurattiin, lääkärissä käydessä suututtiin mikäli minua oli hoitanut mieslääkäri, puhelintani kytättiin, sivuhistoria tongittiin jne. Koko elämä oli lopulta vain sitä, että minua vastaan yritettiin löytää todisteita.

Ja viimein eron ottaessani toki järkyttyneitä, että miksi haluan heittää hukkaan hyvän suhteen. Tai siis joka kuulema olisi hyvä suhde, jos osaisin olla luotettavampi.

Nykyisessä parisuhteessa tällaista ei ole. Mutta jos joskus ero tulee, niin taidan viettää loppuelämäni sinkkuna. Kyllä nuo on arvet jättäneet, vaikka aikaa on kulunut. Mieluummin yksin, kuin enää ottaisi riskiä mustasukkaisesta parisuhteesta.

Vierailija
2173/3465 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani se alkoi äijän tarpeena pitää minut koko ajan lähellään, nukkuessa likisti kainaloon ja suuttui kun koetin ryömiä kuumissani pois, samoin sohvalla telkkaa katsoessa kietoi molemmat kädet ympärilleni ja kahvia juodessa veti tuolinsa ihan tuoliini kiinni jne jne.  Itki etten oikeasti rakasta kun en tahdo olla lähellä, ei auttanut  vaikka selitin että mulle tulee kauhean kuuma ja ahdistaa ! "Sä et rakasta mua, by hyy"... Lähetteli myös itkuisia tekstareita joissa tivasti rakastanko, ihan oikeasti.

Vähitellen tämä itkuisuus muuttui agressioksi, puhun aika paljon unissani ja repi minut keskellä yötä sängystä koska olin kuulemma nähnyt  unta toisista miehistä/naisista.  Alkoi olla jokaöistä että häiskä teki valot ja repi peiton pois ja huusi ! Arvatkaa alkoiko mulla olla pinna kireällä ja päätin että  menen  tästä lähin omalle  kämpälleni nukkumaan , kun ehdotin tätä sitoi mut vöillä sänkyynsä ja kulki ympäriinsä paiskoten tavaroita ja raivoten.  Olin koko yön siinä pirun sängyssä kiinni. Aamulla kun pääsin irti lähdin siitä kämpästä ja samalla koko suhteesta.

Huhuh.... Hyvä huomata, että joku on tehnyt oikean ratkaisun ajoissa. Tosin rikosilmoitus ei olisi ollut liioittelua.

Vierailija
2174/3465 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan exä tallensi elokuvia boxille.. Uus mies tajusi asian. Aluksi kysyi lupaa kopioida hyviä leffoja, kielsin. Huomasin myöhemmin usb -portin olevan auki...

Vierailija
2175/3465 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaati tietää onko minulla salanimellä toinen Instagram-tili, väitti ettei kukaan kuvaan vaan kokkailuja ja koiraa.  Se suhde lopahti sitten heti alkuunsa ja mies ihmettelee varmaan vieläkin mikä meni mönkään.

Vierailija
2176/3465 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tutki asuntoni perinpohjaisesti työvuoroni aikana. Hänen mielestään olin käyttänyt yöpöydän laatikossa olevia kondomeja jonkun toisen miehen kanssa. Niitä oli kuulemma vähemmän kuin viime kerralla. Eräänä päivänä hän oli lähdössä matkalle ja ilmoitti minulle, että voisin vihdoin kutsua kaikki rakastajani kotiin kun hän ei ole näkemässä. Itse en suhteessa pettänyt, mutta suhteen loputtua sain tietää että mieheni petti selkäni takana ties kuinka pitkään ja uusi nainen odotti jo hänelle lastakin.

Vierailija
2177/3465 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2178/3465 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihdoin joku muuki sanoo tuon! Luulin jo olevani ainoa joka tietää mitä soronoo tarkottaa.

Niin mitä se tarkoittaa. 

Mä taas ihmettelen, miten se muka ei sopisi lähes kaikkiin tilanteisiin, siitä huolimatta, että tietää sen tarkoittavan suunnilleen: mitä väliä, ihan sama, what ever.. sarkasmi, ystäväiseni, tiedätkö mitä se tarkoittaa?

Jos mun mies yrittäisi tehdä täällä kirjoiteltuja juttuja, voisin ihan hyvin sanoa: aivan sama (samalla kun kävelee ovelle, lähtee, eikä palaa).

Vierailija
2179/3465 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä aivan pahimmat seurustelukokemukset on olleet ujojen, yksinäisten ja epäsosiaalisten miesten kanssa. Juuri näiden, jotka kutsuvat itseään kiltiksi.

Yhteensä parin edellämainitun kaltaisen kanssa olen yrittänyt seurustella. Molemmat suhteet kaatuneet miehen sairaaseen aiheettomaan mustasukkaisuuteen, ja päätyneet miehen harjoittamaan vainoamiseen.

Vierailija
2180/3465 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi tämän ketjun lukijoille, tähän ehti vastata raskaana ollut ystäväni, jonka sairaalloisen mustasukkainen mies tappoi hänet ja vieläpä aluksi piilotti ruumiinkin ja salasi sen kätköpaikan 😢 lähtekää ajoissa! tämän tyypin miehet eivät koskaan eikä ikinä muutu!