Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (4043)

Vierailija
4041/4043 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuimme asunnossa jonka vieressä oli bussipysäkki ja sehän oli bensaa liekkeihin,että makuuhuoneen ikkunasta näkyi ihmisiä odottamassa bussia. Etenkin jos siellä oli yksinäinen mies. Sillä minuahan sieltä kytättiin eikä odotettu bussia! Kerran vaihdoin  lakanoita ja mieheni tuli huutamaan "Jaa täällä on show menossa vai!" 

2 vuotta elämästä meni ihan hukkaan.

Vierailija
4042/4043 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan huippua että ollaan mustiksia naisen Musti -koiralle, halutaan jopa eroon siis siitä haukusta tavalla taikka toisella. 

Niin että se olen vain minä tässä talossa joka määrää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4043/4043 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan huippua että ollaan mustiksia naisen Musti -koiralle, halutaan jopa eroon siis siitä haukusta tavalla taikka toisella. 

Niin että se olen vain minä tässä talossa joka määrää..

Sä oot se joka kommentoi joka toiseen kirjoitukseen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan