Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Värianalyysi on pyllystä - vertaistukea!

Vierailija
15.05.2016 |

Tai siis värianalyysi toimii, mutta oma värivuodenaika on ihan pyllystä. Minä haluaisin pukeutua mustaan ja muihin dramaattisiin väreihin, ja enköhän ole neljällä vuodenajalla kevään ja syksyn välimaastossa ja 12:lla pehmeä syksy. Ei vaan ole persikanväri yhtään mun tyyliä.

Kellään sama tilanne ja kokemuksia, kuinka omaa värivuodenaikaa voi tuunata oman tyylin suuntaan.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan noissa analyysikirjoissa annetaan se takaportti, että oma silmä usein kertoo enemmän kuin teoria. Paitsi silloin, kun värisilmää ei ole ollenkaan.

Minä kierrän mustakieltoa pukeutumalla kokomustaan ja asettelemalla kasvojeni alle eristykseksi huivin tai kauluksen, jossa on siedettävin niistä "sallituista" väreistä.

Vierailija
2/64 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusvärillä, meikillä ja värillisillä piilareilla saa naamansa sopimaan mihin tahansa värimaailmaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi syksy on kyllä paha, kun värit on semmoisia kakkavärejä monet. Mutta on siellä todella kaunista vihreää, turkoosia ja luumunpunasävyäkin. Omalta analyysintekijältäni sain vinkin, että mustaa voi käyttää kaukana kasvoista, esim. housuissa.

t. kevät

Vierailija
4/64 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsyttää olla talvi, kun haluaisin olla sellainen lämmin ja hunajainen.

Vierailija
5/64 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä mitä haluat. Musta sopii kaikille.

Vierailija
6/64 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä mitä haluat. Musta sopii kaikille.

Väärin. Musta sopii vain hyvin hyvin harvalle suomalaiselle.

Vierailija
7/64 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi syksy on kyllä paha, kun värit on semmoisia kakkavärejä monet. Mutta on siellä todella kaunista vihreää, turkoosia ja luumunpunasävyäkin. Omalta analyysintekijältäni sain vinkin, että mustaa voi käyttää kaukana kasvoista, esim. housuissa.

t. kevät

Kuka mistäkin tykkää. Minä olen kalvakka punatukka, jonka syksyn suklaanruskea, kurpitsa ja sammalenvihreät saavat sädehtimään, mutta joka näyttää kevään pastelleissa ääliöltä (sen lisäksi, että niistä saa diabeteksen). Se mustakin on helpompi.

Vierailija
8/64 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle analyysin tekijä ohjeisti, että pitää tulla ilman meikkiä eikä saa olla ruskettunut. Tarkoittaako yämä että meikattuna ja ruskettuneena mikä vaan väri sopii??

Vierailija
9/64 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää mitä värejä haluatte. Eikö nuo värianalyysit jääneetkään 90-luvulle?

Vierailija
10/64 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Värianal yysi on pyllystä". Tulkitsenko siis oikein, että värianalyytiikan diplomisti on vaivihkaakurkistanut sinne, minne aurinko paistaa vain kesärannalla ja päättänyt soveliaimmiksi "kakkavärit"? Hyvää päivänjatkoa.

Vierailija
11/64 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on talvi ja hän todella loistaa mustassa. Ero on hyvin selkeä itseeni, joka näytän lähinnä vanhalta ja kuolemansairaalta mustassa, tummat silmänaluset ja ihon pikkuvirheet oikein korostuu.

Vierailija
12/64 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lohdutuksen sana: Värianalyysi on kalliilla tuotettua hömppää hyväuskoisille hölmöille.

Kokoomuksen äänestäjä

Vierailija
13/64 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle analyysin tekijä ohjeisti, että pitää tulla ilman meikkiä eikä saa olla ruskettunut. Tarkoittaako yämä että meikattuna ja ruskettuneena mikä vaan väri sopii??

Mulle ainakin sopii ruskettuneena esim. puhdas valkoinen, joka saa talvisaikaan mut näyttämään hepatiittipotilaalta.

Ja kyllähän mustakin sopii vaikka pehmeälle syksylle, kun riittävästi meikkiä tai rusketusta on. Arjessa vaan en jaksa meikata. Pehmeitä syksyjä ovat mm. Sarah Jessica Parker ja Jennifer Aniston, ja olen ikään kuin blondaamaton versio heistä: keltainen iho, ruskea tukka, sinertävät hailakat silmät. Tosi haastava yhdistelmä.

T. Ap.

Vierailija
14/64 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin takatalvi.

Vierailija
15/64 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ei tykkää väreistään voi olla myös merkki siitä että värianalyysia ei ole tehty oikein. Edes se että sen teki ammattilainen ei ole tae siitä. Oikeat värit pitäisi luonnostaan tuntua itselleen miellyttäviltä, sieltähän sen historiakin juontuu.

Vierailija
16/64 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä lohdutuksen sana: Värianalyysi on kalliilla tuotettua hömppää hyväuskoisille hölmöille.

Kokoomuksen äänestäjä

Tähän asti ei ole mennyt tähän hömppään vielä senttiäkään. Kokoomuksen äänestäjänkin mielipiteen sain ihan ilmaiseksi. -Ap.

Vierailija
17/64 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällä voi olla ihan mitä väriä tahansa, kunhan kasvoja vasten on sellainen väri joka käy. Yleensä kaikkia voi yhdistää ainakin mustaan. Musta puku ja persikka paitapusero. Tai musta pusero ja persikka huivi ja joku iso koru. Mutta moni kyllä huomaa ihan oman silmänsä mukaan, että joku väri tekee kasvot sairaan näköiseksi ja joku toinen saa ihon hehkumaan.  Hopea saa minut näyttämään kuolleelta haamulta, mutta kulta sädehtimään.

Vierailija
18/64 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että ei tykkää väreistään voi olla myös merkki siitä että värianalyysia ei ole tehty oikein. Edes se että sen teki ammattilainen ei ole tae siitä. Oikeat värit pitäisi luonnostaan tuntua itselleen miellyttäviltä, sieltähän sen historiakin juontuu.

Miten tämä nyt suhteutuu siihen, että melkein kaikki suomalaiset tykkäävät pukeutua mustaan, mutta silti se ei sovi useimmille.

Vierailija
19/64 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusvärillä, meikillä ja värillisillä piilareilla saa naamansa sopimaan mihin tahansa värimaailmaan. 

Milläs muutat yhden olennaisen tekijän eli ihon värin? Se vaikuttaa enemmän kuin silmien väri värianalyysin tulokseen. Tavallisestihan vaatteet ovat ihoa vasten. Silmien väri on tärkeä vasta kun käytetään kommandopipoa.

Vierailija
20/64 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet ostavat vaatteensa sen värisinä kuin niitä sattuu olemaan kaupassa myytävinä. Joinain vuosina ei ole yhtään sopivaa väriä tarjolla kristalliselle kesälle. Toiseksi naiset pukeutuvat usein toisten naisten silmille eli ostetaan sitä, minkä oletetaan miellyttävän niiden toisten naisten silmiä eikä mietitä laisinkaan sopivatko värit kantajille. Jonna ja Sanna voivat todellakin olla eri värivuodenajan edustajia vaikka olisivat suomalaisia maantienvärihiuksisia ja vaaleaihoisia naisia.

Eilen Euroviisuissa Itävallan Zoella oli maantienvärinen tukka, vaalea iho ja kesälle sopivat vaatteet. Oli todella hemaiseva kaunotar.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme