Kuinka pitkään kestäisit miehen haluttomuudesta johtuvaa seksittömyyttä?
Ennen panosuhteen hankintaa tai eroa?
Vaikuttaako jotenkin arvioosi se, onko lapsia ja minkä ikäisiä?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli seksiä viimeksi 2002. Lasta tehtiin pitkään, lopulta hoidoilla onnistui. Lapsi syntyi 2003, sen jälkeen mies on kieltäytynyt seksistä, ei ole suostunut keskustetelemaan aiheesta. Eli en tiedä missä vika. Muuten parisuhteessa menee hyvin, oma käsi käytössä .
Oikeasti koet, että menee hyvin?! Onko miehellä sivusuhde?! Uskomatonta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä..
1. Puhukaa, jos ei onnistu kahden, niin pariterapiassa
2. Jos ei auta, erotkaaKaikki muut ratkaisut huonoja.
Kuinka pitkän seksittömyyden jälkeen ero? Ap
No kokeilkaa nyt ensin sitä pariterapiaa, ja sitten vasta mietit eroja.
Mies ei suostu pariterapiaan. Ap
No sanot, että kuule kultaseni, se on nyt puhuttava tästä ja jos ei keskustelu maistu, sinä lähdet. Ei kukaan ole riemumielin laukkaamassa pariterapiaan, etenkään jos ei itse kärsi mahdollisesti seksittömyydestä, mutta hyvä kumppani ymmärtää, että ongelmat pitää ratkoa, ei haudata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut noin viisi kuukautta seksittä miehen kieltäytymisen takia. Vaikeaksi homman tekee se, että itsellä olisi julmetut halut raskauden takia. En usko, että vika on raskaudessa sinänsä. Meillä on jo lapsi entuudestaan ja häntä odottaessa oli seksiä. Mies alkoi pihdata heti kun toinen saatiin alulle ja sitä ennenkin seksiä keskittyi ovulaatioaikoihin. En ole myöskään yhtään lihonut tai muutenkaan nukkavieruksi muuttunut.
Tenttaamalla miestä saan vastaukseksi, että liioittelen ongelmaa ja esikoislapsi nyt vaan vie hänen keskittymisensä. Lapsi kuulemma tärkeämpi kuin seksi. Olen aika tyrmistynyt. On se lapsemme minullekin tärkein, mutta en ymmärrä miksi ei voi yhtä aikaa välittää lapsesta ja pitää yllä parisuhdetta. Meillä siis seksin lisäksi mitään muutakaan vähän, kun mies ei halua keskustella eikä viettää kahdenkeskistä aikaa. Kun lapsi nukkuu, hänkin joko menee nukkumaan tai lukee kirjaa tai katsoo telkkaria eri huoneessa kuin minä.
Please selittäkää kun en millään tajua tätä miksi 4-vuotiaasta lapsesta huolehtiminen ja välittäminen estää libidon! Vieraissa en aio käydä, mutta kärsin joka päivä tilanteesta ja haluaisin edes ymmärtää logiikan tässä taustalla.
No sulla on kyllä asiat vielä paljon huonommin kuin mulla, kun olet vieläpä raskaana pihtarimiehelle, joka ei muutenkaan halua viettää aikaa kanssasi. Itse en kestäisi tuollaista lainkaan, itselläni elää sentään pieni toivo että tilanne paranee joskus, kun vietämme sentään aikaa yhdessä kun lapset nukkuvat (televisiota katsellen)...ap
No meilläkin nettitelkkusarjojen katselu kyllä about se ainoa yhteinen aktiviteetti miehen kanssa. Sitä vaan tehdään silloin jos lapsi katselee tahollaan vaikka pikkukakkosta. Kun lapsi nukkuu, ei mies katsele kanssani mitään. Varmaan pelkää, että yritän vietellä. T: se raskaana oleva, jolla pihtarimies
Meilläkin todella harvakseltaan seksiä, nytkin 2kk edellisestä kerrasta. Kyllähän tuo mieltä painaa, kun itse haluaisin joka päivä.
Läheisyyttä ja hellyyttä kuitenkin on joka päivä.
Ongelmaahan tässä kannattaa selvittää. Meillä se on kummankin heikohko itsetunto. Mieheltä kun saisi massua vähän pienemmäksi ja vähän hemmotteluhoitoa yms, niin johan piristyy. Työn alla on siis. Itselläkin painoa kertynyt, mutta laskuun lähtenyt.
Meillä se oli sitten ero, kun keskustelu ei maittanut. Toki sen jälkeen miestä olisi puhuminen kiinnostanut, mutta ei enää minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä..
1. Puhukaa, jos ei onnistu kahden, niin pariterapiassa
2. Jos ei auta, erotkaaKaikki muut ratkaisut huonoja.
Kuinka pitkän seksittömyyden jälkeen ero? Ap
No kokeilkaa nyt ensin sitä pariterapiaa, ja sitten vasta mietit eroja.
Mies ei suostu pariterapiaan. Ap
No sanot, että kuule kultaseni, se on nyt puhuttava tästä ja jos ei keskustelu maistu, sinä lähdet. Ei kukaan ole riemumielin laukkaamassa pariterapiaan, etenkään jos ei itse kärsi mahdollisesti seksittömyydestä, mutta hyvä kumppani ymmärtää, että ongelmat pitää ratkoa, ei haudata.
No ollaan tästä sen verran puhuttu että miehen mielestä seksi voisi tulla kysymykseen, jos kokisi suhteen muuten hyväksi ja olisi läheisyyttä. Mutta kun ei se läheisyys ainakaan minun osoittamana myöskään käy. Ap
Mä kestin seksittömyyttä ja vähäistä seksin määrää vuosia. Ollaan siis oltu yhdessä jo 16 vuotta. Pisimmät tauot ovat olleet 8 kk ja nyt ollaan menossa 11 kk. Seksiä saattoi olla myös tyyliin 4 kertaa vuodessa.
Sille joka tarjoaa sitä pariterapiaa. Se ei auta yhtään mitään, jos toinen on haluton, täysin haluton. Se haluttomuus voi johtua esim masennuslääkityksestä, kuten meillä. Ja kun joku lääkitys toimii, ja kunoon ollut niitäkin lääkityksiä, jotka eivät toimi. Tuota ei hevin vaihdeta.
Edes hellyyttä ja läheisyyttä ei enää ole, ei koska mies pelkää senkin johtavan seksiin.
Pari vuotta sitten mulle tuli tilaisuus, johon tartuin. Haen seksin muualta.
Ehkä tämä liitto päättyy kun lapset ovat isoja. Ehkä ei. Mutta en näitä kuvioita avaa sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli seksiä viimeksi 2002. Lasta tehtiin pitkään, lopulta hoidoilla onnistui. Lapsi syntyi 2003, sen jälkeen mies on kieltäytynyt seksistä, ei ole suostunut keskustetelemaan aiheesta. Eli en tiedä missä vika. Muuten parisuhteessa menee hyvin, oma käsi käytössä .
Ihmettelen, että mikä parisuhde, kun seksiä ei ole ollut 14 vuoteen lainkaan?? En jäisi ikimaailmassa tuollaiseen suhteeseen, ellei sitten olisi sovittu, että seksiä saa vapaasti hakea muualta. Enkä ehkä jäisi sittenkään, koska haluaisin rakastella mieheni kanssa enkä muiden.
Miten teidän suhde eroaa mielestäsi kämppäkaveruudesta / ystävyydestä?
Meillä mies ei ole haluton, ei vain halua seksiä minun kanssani. Tämä on havaittu ja huomattu. Ap
...olisin siis voinut muotoilla otsikon toisin, mies ei ole haluton kuin minun suhteeni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut noin viisi kuukautta seksittä miehen kieltäytymisen takia. Vaikeaksi homman tekee se, että itsellä olisi julmetut halut raskauden takia. En usko, että vika on raskaudessa sinänsä. Meillä on jo lapsi entuudestaan ja häntä odottaessa oli seksiä. Mies alkoi pihdata heti kun toinen saatiin alulle ja sitä ennenkin seksiä keskittyi ovulaatioaikoihin. En ole myöskään yhtään lihonut tai muutenkaan nukkavieruksi muuttunut.
Tenttaamalla miestä saan vastaukseksi, että liioittelen ongelmaa ja esikoislapsi nyt vaan vie hänen keskittymisensä. Lapsi kuulemma tärkeämpi kuin seksi. Olen aika tyrmistynyt. On se lapsemme minullekin tärkein, mutta en ymmärrä miksi ei voi yhtä aikaa välittää lapsesta ja pitää yllä parisuhdetta. Meillä siis seksin lisäksi mitään muutakaan vähän, kun mies ei halua keskustella eikä viettää kahdenkeskistä aikaa. Kun lapsi nukkuu, hänkin joko menee nukkumaan tai lukee kirjaa tai katsoo telkkaria eri huoneessa kuin minä.
Please selittäkää kun en millään tajua tätä miksi 4-vuotiaasta lapsesta huolehtiminen ja välittäminen estää libidon! Vieraissa en aio käydä, mutta kärsin joka päivä tilanteesta ja haluaisin edes ymmärtää logiikan tässä taustalla.
No sulla on kyllä asiat vielä paljon huonommin kuin mulla, kun olet vieläpä raskaana pihtarimiehelle, joka ei muutenkaan halua viettää aikaa kanssasi. Itse en kestäisi tuollaista lainkaan, itselläni elää sentään pieni toivo että tilanne paranee joskus, kun vietämme sentään aikaa yhdessä kun lapset nukkuvat (televisiota katsellen)...ap
Väkisinkin tätä lukiessa tulee mieleen, että miehellä on toinen, jos ei kierroksessa niin tulevaisuudessa. Sinä olet muuttunut miehen silmissä rakastajattaresta lasten äidiksi, joka ei ole hänestä seksuaalisesti puoleensavetävä. Teillä on paljon puhuttavaa, jos aiotte kääntää kurssin, tuolle tielle jää helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkisinkin tätä lukiessa tulee mieleen, että miehellä on toinen, jos ei kierroksessa niin tulevaisuudessa. Sinä olet muuttunut miehen silmissä rakastajattaresta lasten äidiksi, joka ei ole hänestä seksuaalisesti puoleensavetävä. Teillä on paljon puhuttavaa, jos aiotte kääntää kurssin, tuolle tielle jää helposti.
Tämä siis sile raskaana olevalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä siis sile raskaana olevalle.
Mies on kuulemma yleisesti haluton, ei vain minuun kohdistuneesti haluton. Todennäköisesti näin myös on. Kodin ulkopuolinen elämä ei tunnu houkuttelevan häntä. Pakolliset työhommat yms. hoitaa vain, ei käy esim. harrastamassa mitään. T: se raskaana oleva
Hyvä kysymys, varmaan sit ikuisesti, koska pettämään minusta ei ole. Olen saanut tänä vuonna seksiä kerran, viime vuonna kahdesti. Kaikki kolme kertaa kauhean mankumisen jälkeen. Ei mies muhun muutenkaan koske ja silti mulle valittaa, ettei saa hellyyttä ja läheisyyttä, vaikka halailen ja hiplaan häntä päivittäin.
Olen sanonut miehelle, että jos homma olisi toisinpäin, häntä varmaan neuvottaisiin käymään vieraissa ja mua neuvottaisiin antamaan lahnana tai ottamaan poskeen, vaikka ei haluttaisi.
En kyllä kolmea kuukautta kauempaa kestäisi räjähtämättä. Tuo että naiset tyytyy omiin sormiinsa on surullista, se orgasmi kun ei ole mitään verrattuna kunnon orgasmiin, jää niin paljosta paitsi.
Omassa elämässä olisin kestänyt 41-vuotiaaksi saakka eli vastataan nyt 41-16 eli 25 vuotta. Lapst eivä itselläni ole vaikuttaneet asiaan.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä kolmea kuukautta kauempaa kestäisi räjähtämättä. Tuo että naiset tyytyy omiin sormiinsa on surullista, se orgasmi kun ei ole mitään verrattuna kunnon orgasmiin, jää niin paljosta paitsi.
Mistäpä sinä minun orgasmieni laadun tiedät? Parhaat olen saanut ihan yksin ja omin sormin.