Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täydellinen mies mutta pieni tuloinen :(

Vierailija
14.05.2016 |

Olen tapaillut tiiviisti noin pari vuotta miestä, joka on kaiken suhteen aivan täydellinen. Hän saa oloni tuntumaan aina hyvältä, henkisesti ja fyysisesti. On kohtelias, pitää lapsista, komea, puhuu ja pitää niin hyvänä.

Olen eronnut useampi vuosi sitten ja sen jälkeen päätin etten hae miestä itselleni tai jos sellainen vastaan tulee niin täytyy olla kaikki kriteerini täyttävä. Ne tulevat hänessä kaikin tavoin muuten esiin mutta hän on ns normaalituloinen ihminen. Perusduunari jonka tili tyhjä ennen seuraavaa palkkapäivää, joutuu "miettimään" mitä menoja tekee kk aikana että palkka riittää, mutta ei elä kuitenkaan täysin kädestä suuhun.

Olemme alusta lähtien sopineet seksisuhteesta ja ettei parisuhdetta tästä tule. Vietämme paljon aikaa yhdessä ja muutamia kertoja on ollut vkonloppuja luonani myös lapsen kanssa yhtä aikaa.

Kaikki on mennyt tähän asti hyvin. Nyt kun tunteita ja kiintymystä on molemmin puolin kuitenkin tullut paljon, olen alkanut pohtimaan miten väärin tämä on häntä kohtaan ja miten typerä mahdollisesti itse olen? Muutamia ns paremmasta perseestä olevia miehiä olen tapaillut/pitänyt yhteyttä yksittäisiä kertoja mutta vaikka heillä on se puoli kunnossa niin muuten aivan totaalisia mänttejä.

Olenko idiootti kun lasken tuollaisen kimpaleen elämästäni? Koska tässä on jo pari vuotta tuhraantunut häneltä hukkaan ja koen sen epäreiluksi häntä kohtaan. Olen ajatellut että sanoisin hänelle että jatka elämää ilman minua, hän mahdollisesti haluaa lapsia ja normaalin parisuhteen jota minä en pysty tarjoamaan.

Onko vastaavia pariskuntia joista voisitte kertoa? Aiempi suhteeni josta lapsi, oli pitkä ja mies samaa luokkaa ettei tulot ollut kummaset ja minä maksoin käytännössä kaiken. Lisäksi hän oli muuten todella ilkeä ja sai itsetuntoni vuosien mittaan täysin murskaksi ja muutin todella katkeraksi ihmiseksi. Eron jälkeen juurikin tämä hlö on saanut minussa niin paljon hyvää aikaan, että tunnen itseni naiseksi. Pystyn luottamaan häneen ja näyttämään jos minuun sattuu, hän on saanut kuoreni murrettua hitaasti mutta varmasti.

Mietin lisäksi, oliko ensimmäinen mieheni vain "huono" minulle (jollekin muulle varmasti hyvä mies ja saa paremmat puolet esiin johon minä en enää kyennyt) ja nyt olen jumahtanut tähän yhteen vaikka tuollaisia kimpaleita olisi vapaalla jalalla muitakin ja täyttäisivät myös sen elintasopuolen?

Toisaalta taas, se etten saa kenestäkään muusta samanlaista hyvää oloa mitä hänestä jo alusta alkaen, kertooko se että alitajuisesti en edes enää "halua" ketään muuta?

Vaikeaa, kertokaa mielipiteitä/kokemuksia? :(

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä vaiheessa raha-asiat kaihertaa niin sama virsi todnäk jatkossa. Muuta nyt en osaa sanoa. Jos hän haluaa lapsia, mut sä et niin miks olis sun kanssa? Kuullostaa oudolta.

Vierailija
2/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olisin huolissani siitä, että hän haluaa lapsia ja sinä et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaa itse ne rahat niin ei tarvii miettiä :)

Vierailija
4/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ei niin vähissä rahat ole ettäkö olisi mitään jäänyt meidän kesken sen vuoksi tekemättä. Tarjoaa ravintolassa ruuat, tuo lapselle ja minulle tuliaisia tullessaan ja pieniä yllätyksiä. Mutta. Jotenkin minulla on vain se ajatus että en enää halua mistä jolla on pienemmät tulot kuin minulla.

Hän on sanonut ettei lapsia halua ainakaan vielä. Onko siis mitään itua hukata hänen parhaita vuosia, kiintymystä entistä enemmän ja sitten "erota" koska tarvitsee löytää naisen joka tekee lapsen? Kaikista kauheinta olisi se, että itse alkaisin ajatella niin että haluan hänen kanssaan vielä aloittaa sen vaiheen elämässä alusta. Mutta tunteita on tullut puolin ja toisin paljon, en vaan pääse yli siitä että haluan pitää ns ovet avoinna jos "parempi" tuleekin vastaan. Kamala ihminen olen kyllä :(

Ap

Vierailija
5/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä palkkatyöläiseltä loppuu rahat joka kuukausi? Minulle jää satanen kuukausittain säästöön, vaikka olen työtön. :D Tuet noin 850e/kk. Kyllä miehelläsi on rahankäytön ongelmia.

Vierailija
6/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet, että ansaitsisit isompituloisen miehen seuraa? Jos mies elättää itsensä, niin ei teidän yhdessä olemisenne olisi sinultakaan pois. Eli et ole yhtään sen rikkaampi yksin kuin tuon miehen kanssa. Jos olisitte oikeasti yhdessä, niin menot voisivat jopa pienentyä, kun asumiskuluja voisi jakaa, ehkä yksi yhteinen auto riittäisi, ei tarvitsisi reissata toisen luo ja käyttää rahaa treffeihin.

Vierailija
7/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muutamia ns paremmasta perseestä olevia miehiä olen tapaillut/pitänyt yhteyttä"

Perseestä? :D:D

Vierailija
8/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minä tienaankin. En hae elättäjää millään muotoa itselleni ja lapselleni mutta tykkään matkustella ja lähteä millon mihinkin hetken mielijohteesta ja siihen haluan rahallisesti olevan mahdollisuus toisellakin ilman että minun täytyy rajoittaa elämää siksi ettei toisella ole vara. Tai maksaa hänenkin reissut tms ja muuttua katkeraksi paskaksi taas sen myötä.

Ap.

Vierailija
9/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit sitten miehen, jolla on isommat tulot. Jokainen asetakkoon kriteerit omalle puolisolleen.

Vierailija
10/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypergamia

Vierailija
11/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa niin päähän, kun marmatetaan tasa-arvosta, mutta silti etsitään elättäjämiestä ja halutaan miehen tarjoavan ruoat ravintolassa yms.

Vierailija
12/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut tiiviisti noin pari vuotta miestä, joka on kaiken suhteen aivan täydellinen. Hän saa oloni tuntumaan aina hyvältä, henkisesti ja fyysisesti. On kohtelias, pitää lapsista, komea, puhuu ja pitää niin hyvänä.

Olen eronnut useampi vuosi sitten ja sen jälkeen päätin etten hae miestä itselleni tai jos sellainen vastaan tulee niin täytyy olla kaikki kriteerini täyttävä. Ne tulevat hänessä kaikin tavoin muuten esiin mutta hän on ns normaalituloinen ihminen. Perusduunari jonka tili tyhjä ennen seuraavaa palkkapäivää, joutuu "miettimään" mitä menoja tekee kk aikana että palkka riittää, mutta ei elä kuitenkaan täysin kädestä suuhun.

Olemme alusta lähtien sopineet seksisuhteesta ja ettei parisuhdetta tästä tule. Vietämme paljon aikaa yhdessä ja muutamia kertoja on ollut vkonloppuja luonani myös lapsen kanssa yhtä aikaa.

Kaikki on mennyt tähän asti hyvin. Nyt kun tunteita ja kiintymystä on molemmin puolin kuitenkin tullut paljon, olen alkanut pohtimaan miten väärin tämä on häntä kohtaan ja miten typerä mahdollisesti itse olen? Muutamia ns paremmasta perseestä olevia miehiä olen tapaillut/pitänyt yhteyttä yksittäisiä kertoja mutta vaikka heillä on se puoli kunnossa niin muuten aivan totaalisia mänttejä.

Olenko idiootti kun lasken tuollaisen kimpaleen elämästäni? Koska tässä on jo pari vuotta tuhraantunut häneltä hukkaan ja koen sen epäreiluksi häntä kohtaan. Olen ajatellut että sanoisin hänelle että jatka elämää ilman minua, hän mahdollisesti haluaa lapsia ja normaalin parisuhteen jota minä en pysty tarjoamaan.

Onko vastaavia pariskuntia joista voisitte kertoa? Aiempi suhteeni josta lapsi, oli pitkä ja mies samaa luokkaa ettei tulot ollut kummaset ja minä maksoin käytännössä kaiken. Lisäksi hän oli muuten todella ilkeä ja sai itsetuntoni vuosien mittaan täysin murskaksi ja muutin todella katkeraksi ihmiseksi. Eron jälkeen juurikin tämä hlö on saanut minussa niin paljon hyvää aikaan, että tunnen itseni naiseksi. Pystyn luottamaan häneen ja näyttämään jos minuun sattuu, hän on saanut kuoreni murrettua hitaasti mutta varmasti.

Mietin lisäksi, oliko ensimmäinen mieheni vain "huono" minulle (jollekin muulle varmasti hyvä mies ja saa paremmat puolet esiin johon minä en enää kyennyt) ja nyt olen jumahtanut tähän yhteen vaikka tuollaisia kimpaleita olisi vapaalla jalalla muitakin ja täyttäisivät myös sen elintasopuolen?

Toisaalta taas, se etten saa kenestäkään muusta samanlaista hyvää oloa mitä hänestä jo alusta alkaen, kertooko se että alitajuisesti en edes enää "halua" ketään muuta?

Vaikeaa, kertokaa mielipiteitä/kokemuksia? :(

Täydelliset miehet nyt vaan ei ole pieni tuloisia. Putinkin tienaa yli satatuhatta euroa omistaa 75 neliön asunnon ja ladan ja on rikkain mies maailmassa

Vierailija
13/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ymmärrän kyllä sinua, en itsekään kovin mieluusti haluaisi miestä, joka tienaa "vähän". Minulla on hyvin varaa kustantaa itselleni matka vaikkapa australiaan milloin haluan, mutta varani eivät välttämättä riittäisi kustantamaan kahden ihmisen lentoja useasti vuodessa. Haluan kuitenkin kumppanin, jonka kanssa kykenen matkustamaan ja tekemään kaikkea kivaa yhdessä - myös sellaista tekemistä, joka maksaa vähän enemmän. Toisaalta jos nykyinen mieheni muuttuisi yllättäen köyhäksi, niin en häntä tietenkään olisi mihinkään jättämässä.

Vierailija
14/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä palkkatyöläiseltä loppuu rahat joka kuukausi? Minulle jää satanen kuukausittain säästöön, vaikka olen työtön. :D Tuet noin 850e/kk. Kyllä miehelläsi on rahankäytön ongelmia.

Minun kanssani varmaan menee rahaa enemmän ns elämyksiin (hyvään ruokaan, reissuihin jne) joten siitä johtunee. Olen tehnyt niin, että jos ei olla ennalta sovittu mitään mitä vkonloppuna tehdään ja haluankin lähteä ravintolaan syömään tai ajelemaan vaikka isompaan kaupunkiin niin silloin minä sanon että hoidan kulut. Mikäli on ennalta sovittu ulos syömään menosta, silloin hän haluaa aina maksaa. Asutaan eri paikkakunnilla, joten nähdään vkonloppuisin lähinnä.

Ap

Vierailija
15/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti tuo aloituksen "paremmasta perseestä olevia miehiä".

Minusta on turha miettiä, onko toisen tulot isot vai pienet, kun rahankäyttö on se, mikä ratkaisee. Liian pihin tai tuhlaavaisen kanssa raha on aina ongelma, sitä on aina liian vähän. Jos teillä kummallakin rahaa on sen verran, että kumpikin on tyytyväinen elintasoon ja rahaa jää muuhunkin, mihin sitä enempää tarvitaan?

Itse kannatan mallia, että yhteiset menot maksetaan puoliksi ja lopuilla kumpikin tekee mitä lystää. Ei tosin toimi silloin, jos toinen haluaa elää hulppeampaa elämää mitä toisella on varaa.

Vierailija
16/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loollloollloooolllloooooooinen.

Vierailija
17/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos lasket rahallisen arvon seuraaville asioille miehessäsi: kohteliaisuus, esim. noin 50 000 e, pitää lapsista n. 100 000 e, huomioi sinut naisena n. 80 000 e, komea n. 50 000 e, henkinen yhteys 100 000 e?

Pääset aika huimiin summiin. Lakepa sitten toisin päin: mies: palkka n. 100 000 e /vuosi, mutta epäkohtelias -50 000 e, ei pidä lapsista -70 000 e, ei kovin komea n. -30 000e.

Moni nainen olisi valmis suvaitsemaan pienituloisen miehen, jos nuo muut asiat olisivat kohdillaan. Niin ja  miksi sinä itse et ryhdy säästämään ja enemmän hoitamaan sitä rahapuolta? Lainaako mies sinulta? Jos niin sinun on aika opettaa hänelle säästäväisyyttä. Osta pieni tilikirja ja kirjatkaa sinne miehen menot. Muutenkin tuhlaamme satoja euroja ihan turhaan. Jo vähän säätämällä omaa kulutusta, säästää tuhansia euroja vuodessa.

Ehkä ongelmasi on kypsymättömyys ja elämän realiteettien huono tajuaminen. Parasta, mitä sinulle voisi käydä, on että mies jättää sinut, ja sinä joutuisit etsimään epätoivoisesti ns. elämäsi miestä. Se kypsyttää kummasti ihmistä ja opettaa arvostamaan tiettyjä asioita ja myös vaikuttamaan niihin.

Vierailija
18/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat myydä perseesi rahan takia, niin sitten teet niin. Mitä sä sitä kyselet täällä.

Jos olisit rakastunut, niin et epäröisi. Itsehän sanoit, että mies on "kunnollinen".

Vierailija
19/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti et ole tarpeeksi intohimoinen/kiinnostunut hänestä, joten rtsit syitä muualta tai pelkäät sitoutua. Tuskinpa kyse on tuloeroista tai sitten olet todella pinnallinen.

Vierailija
20/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minä tienaankin. En hae elättäjää millään muotoa itselleni ja lapselleni mutta tykkään matkustella ja lähteä millon mihinkin hetken mielijohteesta ja siihen haluan rahallisesti olevan mahdollisuus toisellakin ilman että minun täytyy rajoittaa elämää siksi ettei toisella ole vara. Tai maksaa hänenkin reissut tms ja muuttua katkeraksi paskaksi taas sen myötä.

Ap.

Ei sinun tarvitse rajoittaa elämääsi. Voit lähteä lapsesi kanssa hetken mielijohteesta aivan kuten tähänkin saakka. Ei sitä miestä ole pakko pakottaa mukaan, jos sillä ei ole halua säästää rahojaan sinun haluamaasi matkaan.