Olisiko mielestäsi ok, jos pikkulapsiaikana ei seksiä ole kuukausiin?
Siksi, että mies ei halua, osittain koska sopivaa spontaania tilaisuutta ei tule, fiilistä ei ole ja kokonaistilanteen kuormittavuus sekä parisuhdeongelmat vaikuttavat mieheen siten, ettei se halua seksiä? Hankkisitko fuckbuddyn jonkin ajan kuluessa vai päättäisitkö kestää vaikka vuoden ja odottaa, josko alkaisi taas haluta?
Kommentit (37)
Kyllä ottaisi päähän, jos mies ei haluaisi ikinä seksiä. Nyt raskausaikanakin saa vähän suostutella seksiin, jos mielii vähän jotain saada. Mä en kyllä ala mitään, jos mies ryhtyy torjumaan minut täysin vauvan syntymän jälkeen. En mä ole pelkästään mikään äiti, vaan myös nainen ja vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin eka kerta koetaan kai n. 17-v. ja ensisynnyttäjät on jotain kolmekymppisiä, joten onhan siinä jo tullut koettua seksiä aika pitkään, yli vuosikymmen, eli onko ihme jos se ei enää niin kiinnosta. :) Lopettaahan moni baarissa juoksemisenkin tai ydinkeskustassa tai peltolähiössä asumisen saatuaan siitä tarpeekseen.
Mun eka kerta oli vasta 22-vuotiaana. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ottaisi päähän, jos mies ei haluaisi ikinä seksiä. Nyt raskausaikanakin saa vähän suostutella seksiin, jos mielii vähän jotain saada. Mä en kyllä ala mitään, jos mies ryhtyy torjumaan minut täysin vauvan syntymän jälkeen. En mä ole pelkästään mikään äiti, vaan myös nainen ja vaimo.
Sepä just. Minä olen alkanut parisuhteeseen ensisijaisesti seksin takia, joten jos sitä en lainkaan saa, tilanne muuttuu kestämättömäksi jossain kohtaa. Ap
Aika myöhäinen eka kerta, mutta ap ehti kuitenkin äidiksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika normaalia, sanoisin.
Saanko arvata, että sulla on jokunen "raskaus"kilo vielä jäljellä? ;)
N30
Ei ollut yhtään raskauskiloa jäljellä 3kk synnytyksestä. Bmi on 21,5. Että haista sinä vain. Ap
Ehkä se on sitten toi sun aurinkoinen luonne, joka miehesi halut tappaa.. ;)
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole ilmiselvää? En ole koskaan ajatellut että ihan pienten lasten vanhemmat tekevät sitä, paitsi ehkä lisääntyäkseen.
Meillä ei ikinä seksi oo ollut näin hyvää ja monta kertaa viikossa, kuin nyt. Lapset 10v 2v ja 5kk
11v yhdessä
Minusta on ihan normaalia, esimerkiksi väsymyksen takia. Toki olisi hyvä yrittää, että seksiä olisi, vaikka ei niin huvittaisikaan, mutta ei sitä oikeasti aina jaksa. En harkitsisi eroa pelkästään tuon takia, toki seksin puute usein korreloi muiden ongelmien kanssa. Mutta pikkulapsiaikana ei ole hyvä tehdä isoja päätöksiä suhteen kohtalosta eli odottaisin. Pettäminen ei omaan ajatusmaailmaani sovi (ja kyllä, olen elänyt miehen haluttomuuden kanssa, ihastunut muihin, saanut vastakaikua, enkä pettänyt. Vaikeaa oli).
Mies ei halua yrittää, jos sitä ei huvita. Ja tästä on ihan turha yrittää keskustella. Muita ongelmia tosiaan on, mutta eivätpä ne minun seksihalujani vie, vaan ennemmin seksin puuttuminen saa ne muutkin ongelmat tuntumaan entistä suuremmilta. Ap
Voisit mieluummin miettiä, että miksi miehesi ei halua kanssasi seksiä. Vähän typerää lähteä ajatuksesta, että onko seksittömyys ok vai ei (varsinkin kun sulle selvästikään ei ole).. sen sijaan kannattaisi katsoa peliin, ja miettiä ratkaisua.
Onko miehelläsi kiireitä, stressiä? Onko hänellä omaa aikaa? Entä sanavaltaa perheessä? Jos mies on alistettu rahantuojaksi ja kotona äidin pikkuapulaiseksi, eikä hänellä ole yhtään omaa aikaa saati päätösvaltaa kodin sisällä, niin ihmekös jos seksihalut lähtee. Miten sinä kohtelet häntä? Onko hän tasa-arvoinen kanssasi, arvostettu puoliso ja lapsenne täysivaltainen vanhempi?
Itselläni on nykyään aika vähän seksihaluja. Tai siis haluja on, mutta kiinnostusta/jaksamista ryhtyä hommiin - ei niinkään. Ja tämä johtuu siitä, että minä olen meillä se, joka tuo rahan pöytään. Sen lisäksi teen suurimman osan kotitöistä. Heti töistä tultua saan alkaa siivoamaan keittiötä siihen kuntoon että siellä voi laittaa ruokaa. Ja sen jälkeen laittaa ruokaa. Ja sen jälkeen lapset nukkumaan. Puhumattakaan, että ennen töihin menoa hoidan käytännössä samat jutut, eli lasten aamuhommat ja kerhoihin viemiset jne. Mies sitten loisii kotona ja pitää jotenkuten lapset hengissä sillä välin kun olen töissä. Ei se niiden kanssa mitään järkevää koskaan tee. Lähes aina on tietokoneella vaan, tekee jotain omia projektejaan, kattoo urheilua tai pelaa tai jotain.. ja sitten kehtaa välillä vielä mulle naputtaa, että haluaisi mun apua johonkin helvetin autotallin siivoamiseen ja marmattaa kun se ei ikinä hoidu. Itse siis siivoaa ehkä 2-5 kertaa vuodessa jonkun huoneen, mutta päivittäisiä kotitöitä ei kyllä tee, ne jaa mulle. Ei vaan huomaa/tajua miten paljon mä teen kaikkea koko ajan, kun ne mun hoitamat asiat on sellaisia pieniä päivittäisiä juttuja. Argh.
Että kyllä siinä tulee ihan muita fiiliksiä, kuin seksihommia, vaikka fyysisesti panettaiskin. Nytkään ei ole kolmeen viikkoon ollut seksiä. Ihan normaalia meillä tämä.
N30
Meillä miehen paino on noussut aika tavalla viime vuosina, sai sympatia- raskauskilot ja vähän päälle. Minusta mies on edelleen ihana ja haluttava, mutta se ei minua usko ja sanoo ettei tee mieli kun kokee itsensä niin läskiksi. :( Itse olen nyt suunnilleen samassa kunnossa kuin ennen raskautta ja niin olisi halutkin. On meillä seksiä siis mutta harvemmin.
Täytyy vaan yrittää päästä käsiksi niihin syihin jotka on sen haluttomuuden taustalla ja tehdä niille jotain. Mun miehellä se on tuo paino (+on hyvin osallistuva isä joten sitäkin kautta testot varmaan alhaalla) joten olen yrittänyt kannustaa terveellisempiin elintapoihin. Ap:n miehellä se voi olla joku muu, tosin kyllä vaikeampaa selvittää jos mies ei suostu puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä just. Minä olen alkanut parisuhteeseen ensisijaisesti seksin takia, joten jos sitä en lainkaan saa, tilanne muuttuu kestämättömäksi jossain kohtaa. Ap
Onkohan se riittävä perusta perheen perustamiselle? Valinnaksi isäksi lapsillesi? Voi sua.
En odottaisi kahta viikkoa pidempään.
N25, 2 lasta
Siis täh? Kuinka moni saa ylipäätään seksiä pikkulapsiaikana? Itse olin vasta 16, kun ekaa kertaa pääsin hommiin. Miten nuorena te sitten aloitatte?
Itse ihmettelin myös miksi yhtäkkiä miestä ei seksi kiinnostanut. Noh loppujen lopuksi kävi ilmi että kävi vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika normaalia, sanoisin.
Saanko arvata, että sulla on jokunen "raskaus"kilo vielä jäljellä? ;)
N30
Ei ollut yhtään raskauskiloa jäljellä 3kk synnytyksestä. Bmi on 21,5. Että haista sinä vain. Ap
Ehkä se on sitten toi sun aurinkoinen luonne, joka miehesi halut tappaa.. ;)
no kyllä vitutti tuo kommentti muakin ja itsekin ihan normaalipainoinen olen. Milloin ikinä täällä olis haluttoman vaimon miehelle kommentoitu et ne on vaan sun röllykkä ja kalju kun tappaa himot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se riittävä perusta perheen perustamiselle? Valinnaksi isäksi lapsillesi? Voi sua.
Ai sä oot niitä joilla on puhdas "henkinen" suhde? Oot siksi turhautunut ja vittuilet muille kun et muuta osaa? Voi sua
Olen varma, ettei mies käy vieraissa. Mutta sen uskonkin, että haluaisi nyt varmaan enemmän vierasta kuin minua. Ap